Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas sama toistuu: nettitutustuminen loppuu yhteen "väärään" lauseeseen! Hohhoijaa, pinnallisia miehiä!

Vierailija
25.01.2018 |

olen ikisinkku, ja tämä sama kuvia on toistunut nyt varmaan sata kertaa, koska olen todellakin ollut aktiivinen puolison haussa netissä.
ELi tässä viimeisin "MOKANI" johon loppui orastava tutustuminen netissä:
-mies: olen ollut mökillä, siitä on lyhyt matka Vuokatille (paikka muutettu tähän juttuun)
-minä: ai, onko mökkisi Vuokatilla? (kokemuksesta tiedän että siellä on paljon lomamökkejä ihmisillä)
-mies: miten niin?
-minä: no ajattelin vaan kun sanoit Vuokatista.
Täysi hiljaisuus, ja juttelun loppuminen seinään sen siliän tein, tuohon yhteen kysymykseeni Vuokatista!!!! Ilmeisesti mies kuvittelee että jokainen nainen on vain kiinnostunut hänen lomamökistään tai on joku gold diggeri-. Itseasiassa Vuokatti on mulle tuttu paikka erinäisitä syistä jota tuo mies ei tiedä. Kysyin siitä siksi että olisi ollut jotain jutunaihetta.
Tämä on juuri se tyypillinen loppu joka ikiseen nettitutustumiseen!! Jollain tavalla onnistun sanomaan jotain, mikä tulitaan aivan sairaalla kierolla tavalla, merkiksi minun mädästä luonteesta siis.
hienoa, miehet!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain tavalla onnistun sanomaan jotain, mikä tulitaan aivan sairaalla kierolla tavalla, merkiksi minun mädästä luonteesta siis.

Tervetuloa miesten jokapäiväiseen maailmaan. Miltä tuntuu olla välillä siellä vastaanottavassa päässä?

Vierailija
22/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Vuokatissa, ei Vuokatilla. Soo soo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit lisännyt perään vaikka kysymyksen, että viihtyykö luonnon helmassa, mitä teki mökillä tms. niin juttu olisi jatkunut luonnollisesti eteenpäin.

Ei kai kukaan mökille menevä viihdy luonnon helmassa?

;)

Vierailija
24/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokatilla ???? Se on vuokatissa

Mutta kun ei edes ollut Vuokatissa, vaan jossakin Vuokatin lähellä. Voi pyhä yksinkertaisuus.

Vierailija
25/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on urpo niin ei se siitä muuksi muutu vaikka kuinka neuvoisi. Ehkä joskus sitä vastaan kävelee toinen samanmoinen tampio.

Vierailija
26/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai just viestin kuumalta fitness bimbolta...Siel ne nyt panee vuokatissa

Vai oliko se jo luvannut olla juttelematta muille siellä treffisivustolla:)

Vierailija
27/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoo mökkinsä olevan lähellä Vuokattia ja sinä kysyt että onko se Vuokatilla?  Luulen että mies oli ennemminkin huolissaan siitä että olet jotenkin vajaa, eikä siitä että olet hänen rahojensa perässä.

"Olen ollut mökillä" ei tarkoita välttämättä sitä, että on ollut omalla mökillä. Jos kysyy että ai sun möksä vai, niin kyllähän lompakkoloispelkoinen Uli siitä takuulla säikähtää. Jos tarkoitus oli vain sanoa, että ai Vuokatti, se on mullekin tuttu paikka, kannattaa varmasti sanoa niin eikä ruveta lähestymään asiaa omaisuuden kartoittamisen kautta :D

Vierailija
28/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen on urpo niin ei se siitä muuksi muutu vaikka kuinka neuvoisi. Ehkä joskus sitä vastaan kävelee toinen samanmoinen tampio.

Gaussin käyrän vasemmalla laidalla todennäköisyys tuohon on 99%

Vierailija
29/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin tekstillä kommunikoidessa on hyvä avata taka-ajatuksiaan viestiin, muuten molemmat tekee vääriä tulkintoja. Veljelläni on rasittava tapa kysellä selittämättä ja sitten kun vastaat, jää asia helposti siihen. Saattaa esimerkiksi kysyä, onko meillä menoa viikonloppuna, ja jos vastaan esim, että ollaan suunniteltu lähtevämme ostamaan jouluverhoja, jättää asian siihen. Mutta jos itse kysyy perään, oliko hänellä jotain suunnitelmia, saattaa kertoa, että olisivat kaivanneet seuraa kylpylään tai pientä lastenvahtiapua, joiden takia voin toki jättää jouluverhojen ostamisen toiseen kertaan.

Pitkä sepustus, pointtina, kertokaa etukäteen mitä ajattelette!

Vierailija
30/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mökki ei ole oma, joku outo tyyppi katsoo loukkaukseksi, kun joutuisi sanomaan, että vuokramökkihän se vaan on. Ei halua tuota sanoa, joten jättää vastaamatta.

Mulle on käynyt jotenkin tuon tapaisesti, joten siksi tuli mieleeni.

Vierailija
31/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hienoa, miehet!"

Jos olet jo lyhyen keskustelun aikana antanut itsestäsi - mahdollisesti tahattomasti - hieman simppelin kuvan, keskustelua on turha jatkaa väkisin.

Hienoa, nainen ja lykkyä tykö tuleviin nettideittikiemuroihin. Suhtaudu tähän oppirahoina ja ota vinkeistä vaari!

Vierailija
32/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, seuraava keskustelu seuraavan miehen kanssa menee näin:

Mies: Siskollani on koira joka on puoliksi terrieri.

Sinä: Ai, onko siskollasi terrieri?

(tai vaihtoehtoisesti)

Sinä: Onko sinulla sisaruksia?

Vierailija
33/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOLLO.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan