Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas sama toistuu: nettitutustuminen loppuu yhteen "väärään" lauseeseen! Hohhoijaa, pinnallisia miehiä!

Vierailija
25.01.2018 |

olen ikisinkku, ja tämä sama kuvia on toistunut nyt varmaan sata kertaa, koska olen todellakin ollut aktiivinen puolison haussa netissä.
ELi tässä viimeisin "MOKANI" johon loppui orastava tutustuminen netissä:
-mies: olen ollut mökillä, siitä on lyhyt matka Vuokatille (paikka muutettu tähän juttuun)
-minä: ai, onko mökkisi Vuokatilla? (kokemuksesta tiedän että siellä on paljon lomamökkejä ihmisillä)
-mies: miten niin?
-minä: no ajattelin vaan kun sanoit Vuokatista.
Täysi hiljaisuus, ja juttelun loppuminen seinään sen siliän tein, tuohon yhteen kysymykseeni Vuokatista!!!! Ilmeisesti mies kuvittelee että jokainen nainen on vain kiinnostunut hänen lomamökistään tai on joku gold diggeri-. Itseasiassa Vuokatti on mulle tuttu paikka erinäisitä syistä jota tuo mies ei tiedä. Kysyin siitä siksi että olisi ollut jotain jutunaihetta.
Tämä on juuri se tyypillinen loppu joka ikiseen nettitutustumiseen!! Jollain tavalla onnistun sanomaan jotain, mikä tulitaan aivan sairaalla kierolla tavalla, merkiksi minun mädästä luonteesta siis.
hienoa, miehet!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. :'D En tiedä mitä tuohon sanoisi. Pitää kai vastaisuudessa olla tietoisesti kysymättä mitään toisen "omaisuuteen" liittyvää? Ainakaan kovin alussa, ettei anna väärää kuvaa.

Vierailija
2/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo mökkinsä olevan lähellä Vuokattia ja sinä kysyt että onko se Vuokatilla?  Luulen että mies oli ennemminkin huolissaan siitä että olet jotenkin vajaa, eikä siitä että olet hänen rahojensa perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas omaisuudesta utelun sijaan vaikuttaa tosi tyhmältä kysyä onko mökki Vuokatissa, jos mies on jo kertonut että siitä on lyhyt matka Vuokattiin. Vähän että öö, luetko edes mitä mies sinulle kirjoittaa..?

Vierailija
4/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan ajattelisi "olikin liian hyvää ollakseen totta", jos vaikka ootte ihan eri "sarjoissa", esim. sinä tosi nätti (kuvien perusteella) ja miehet tavallisen näkösiä.

Vierailija
5/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole hyvä vain, että väärät karsiutuvat helposti pois? Kyllä se hyväkin vielä löytyy.

Vierailija
6/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa epäilen, kun nro 2. Jos selvästi sanoo, että siitä on lyhyt matka Vuokattiin se tarkottaa että se ei ole itse Vuokatissa. Eli sinusta on tullut vain se kuva, että olet tyhmä.

Vierailija
7/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saatan lopettaa keskustelun siihen jos nainen kysyy työpaikkaa ennen 1.treffejä koska tiedän jo kokemuksesta että koska en ole juristi/lääkäri tai ekonomi niin voin aivan hyvin olla vastaamatta koska en kelpaa naiselle kuitenkaan.

Vierailija
8/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?

Vierailija
9/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tuli mieleen kuin noilla aiemmilla ja olishan se outoa olettaa kysymyksen olevan joku gold-digger-juttu, kun mies on jo kertonut olleensa mökillä eli todennäköisesti omalla mökillään.

Vierailija
10/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi parempi, että noissa tilanteissa heti kertoisit oman syysi olla kiinnostunut asiasta. Esim. mies kirjoittaa, että mökkinsä on lähellä Vuokattia, niin sinä vastaat, että ai jaa serkun perhe asui Vuokatissa ja vietin siellä paljon aikaa lapsuudessa. Näin ei tule väärinkäsityksiä ja juttu etenee!

Vierailija
11/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sano että lyhyt matka paikkaan X. Ethän sä nyt sen jälkeen kysy, että onko se mökki paikassa X. Mies ajattelee, ettei mirri käy täysillä. Ymmärrän, että miehen kiinnostus lopahtaa, jos nainen osoittautuu aivan taavetiksi heti ekassa lauseessa.

Vierailija
12/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella nolo ap. Et tuon enempää vastannut miehelle. Ei ihme, että pitää sinua outona.

Vierailija
13/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ennemminkin epäilisin sitä että nyt mies tajusi lipsauttaneensa liikaa itsestään, ja voisi jäädä vaikkapa kiinni eukolle nettiseikkailuistaan.

Vierailija
14/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kun mies sanoi olleensa mökillä Vuokatin lähellä, niin se ei ollut hänen oma mökkinsä. (vuokrattu tai kaverin). Sitten nolostui, kun luulinkin sitä hänen mökikseen.

Vierailija
15/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä sait ängettyä mukaan pirusti myös kirjotusvirheitä vaikka keskustelu loppukin noin lyhyeen?

Vierailija
16/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokatti on ilmeisesti kylä, mutta onko se myös tarkempi paikka sen sisällä? Joku laskettelukeskus tai mikä lie? Voiko siis olla jo Vuokatilla/Vuokatissa(?) ja samalla "lähellä Vuokattia"?

Ap. toki vaihtoi sanan, joten en tiedä olisiko siinä toisessa muutenkaan sama logiikka.

Vierailija
17/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokatilla ???? Se on vuokatissa

Vierailija
18/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... minä olisin vastannut näin: ”minullekin vuokatti on tuttu paikka, koska... oletko usein siellä?”

Vuorovaikutus on antamista ja saamista. Ensin pitää itse antaa infoa, jotta sitä voi vastavuoroisesti saada.

Vierailija
19/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit lisännyt perään vaikka kysymyksen, että viihtyykö luonnon helmassa, mitä teki mökillä tms. niin juttu olisi jatkunut luonnollisesti eteenpäin.

Vierailija
20/33 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yksinkertaisuus. Miehen syy lopettamiseen voi olla MIKÄ TAHANSA. Se ei välttämättä liity juuri siihen lausahdukseen, jonka viimeksi hänelle laitoit. Todennäköisesti sai viestin joltain kiinnostavammalta, ei se sen kummempaa vaadi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi