voisiko joku tehdä keravan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle keravan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle keravan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle keravan kansallispuvun? jos ei keravan onnistu, niin korsonkin käy.
Kommentit (9)
Ihan mielenkiinnosta onko Keravalla kansallispukua? Mahtaa olla soma, kun noin kovasti mieli tekee. Ihanaa.
Sellainen on jo, eli musta addun 3-raitaa veryttelyasu henkilöllä joka on slaavikyykyssä.
olen keravalla asuva, joka voisi tehdä jollekin munsalan tai vantaan kansallispuvun. en voi tehdä keravan kansallispukua vantaalla asuvalle. mutta voin tehdä keravalla tai munsalassa asuvalle vantaan puvun. voin maksaa siitä sata euroa jos voin tehdä keravan puvun munsalassa asuvalle. en voi tehdä helsingissä asuvalle.
Hei !
Olen tehnyt Keravan puvun tyttärellini täydellisenä, ainoqastaan myssy on kesken. Puku on tehty Keravan opiston ohjauksessa. Ainoa surku on, että puvulla ei ole ollut käyttöä, sen voisi saada edullisesti.
Häh.