Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisiko joku tehdä keravan kansallispuvun

Vierailija
24.01.2018 |

voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle keravan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle keravan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle keravan kansallispuvun? jos ei keravan onnistu, niin korsonkin käy.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh.

Vierailija
2/9 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta onko Keravalla kansallispukua? Mahtaa olla soma, kun noin kovasti mieli tekee. Ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on jo, eli musta addun 3-raitaa veryttelyasu henkilöllä joka on slaavikyykyssä.

Vierailija
4/9 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta Tuusulan kansallispuku, ei Keravalla ole omaa.

Vierailija
5/9 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen keravalla asuva, joka voisi tehdä jollekin munsalan tai vantaan kansallispuvun. en voi tehdä keravan kansallispukua vantaalla asuvalle. mutta voin tehdä keravalla tai munsalassa asuvalle vantaan puvun. voin maksaa siitä sata euroa jos voin tehdä  keravan puvun munsalassa asuvalle. en voi tehdä helsingissä asuvalle.

Vierailija
6/9 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persesortsit kesällä ja mustat salileggarit talvella paljain nilkoin.

Vierailija
7/9 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei !

Olen tehnyt Keravan puvun tyttärellini täydellisenä, ainoqastaan myssy on kesken. Puku on tehty  Keravan opiston ohjauksessa. Ainoa surku on, että puvulla ei ole ollut käyttöä, sen voisi saada edullisesti.

Vierailija
8/9 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tehdä kuin Munsalan. 

Vierailija
9/9 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravan kansallispuku edullisesti? Mikä siis on hinta ?