Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisit käsinneulotusta vauvapeitosta?

Vierailija
24.01.2018 |

Ajattelin, jos myisin niitä tilauksesta, opintojen ohessa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdottaisin vauvoille kauniita villasukkia ja vaikka vaatteita, pienempiä ja nopeammin tehtäviä kuin peitto. Materiaalia menee vähemmän. Ei noilla kyllä rahallisille tuotoille pääse vaan pikemmin niin, että haluat harrastaa ja johonkin pitää ohjata ylituotanto. 

Vierailija
22/34 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iso on käsinneulottu vauvanpeitto ja paljonko sellaisen tekemiseen kuluu aikaa? Minimihinta kuitenkin on vähintään lankojen hinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen, että vauva kasvaa niin nopeasti, että vauvan ei-apkollisiin hyödykkeisiin ei kannata hirveästi panostaa. Varsinkin jos on pienet tulot ja asuntolainaa. Mutta onhan niitä varakkaitakin ja sellaisia, joiden on pakko saada lapsille muotivaatteetkin.

Vierailija
25/34 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten iso on käsinneulottu vauvanpeitto ja paljonko sellaisen tekemiseen kuluu aikaa? Minimihinta kuitenkin on vähintään lankojen hinta.

Mulla menee sellaiseen 60×80 kokoiseen peittoon vajaa viikko jos iltaisin telkkaria katsellessa teen pari tuntia.

Ap

Vierailija
26/34 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neulo söpöjä vauvatossuja rusetteineen.

Villapeitto ei oo oikein kätevä, peittoa pestään usein pulauttelun takia ja vauvat hikoilee kuumman peiton alla.

Niitäkin tulee tehtyä silloin tällöin, mutta niitä on sitten joka paikka täynnä jos ei menekään kaupaksi.

Ap

Minä rakastan kutomista, olen tehnyt koko ikäni villasukkia, peittoja, pipoja, lapasia ymym... Lahjoitan suvulle niin paljon kun kehtaan, mutta aikamoiset kasat on niitä kertynyt myös kotiin. Tällä hetkellä taitaa olla merinovillaisia vauvan tossut, lapaset ja pipo-pakkauksia ainakin 30kpl eri värisinä. Rusetteineen. Mutta en tunne niin paljon vauvoja... Enkä tiedä missä niitä oikein saisi myytyäkään. Lankoihin minulla menee aika paljon rahaa, mutta minun on vaan aina pakko saada tehdä jotain. 😃

Vierailija
27/34 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsityötaitoisena ja peittojakin tehneenä en alkaisi tuntemattomalle neulomaan yhtikäs mitään lankojen hinnalla. Sukulaiset ja kaverit on tietysti ihan eri asia.

Vierailija
28/34 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalahjaksi peitto on ihan kiva.Meidän äiti tekee kaikille sukulaisille ja on vielä 2 vuotiaallakin rattaissa käytössä.Kannattaa myydä jossain facen mammaryhmässä niille mammoille jotka maksaa vastasyntyneen aluahousuistakin 45e....

Vierailija
29/34 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neulo söpöjä vauvatossuja rusetteineen.

Villapeitto ei oo oikein kätevä, peittoa pestään usein pulauttelun takia ja vauvat hikoilee kuumman peiton alla.

Niitäkin tulee tehtyä silloin tällöin, mutta niitä on sitten joka paikka täynnä jos ei menekään kaupaksi.

Ap

Minä rakastan kutomista, olen tehnyt koko ikäni villasukkia, peittoja, pipoja, lapasia ymym... Lahjoitan suvulle niin paljon kun kehtaan, mutta aikamoiset kasat on niitä kertynyt myös kotiin. Tällä hetkellä taitaa olla merinovillaisia vauvan tossut, lapaset ja pipo-pakkauksia ainakin 30kpl eri värisinä. Rusetteineen. Mutta en tunne niin paljon vauvoja... Enkä tiedä missä niitä oikein saisi myytyäkään. Lankoihin minulla menee aika paljon rahaa, mutta minun on vaan aina pakko saada tehdä jotain. 😃

No mul ei opiskelijana oo hirveen usein varaa ostaa lankoja, joten mielelläni pistäisin niitä myyntiin. Lapsiakaan tuskin koskaan tahdon, mutta vauvaneuleet on kivoja tehdä. En itselleni aöesimerkiksi tahdo nallekuvioisia vaatteita. :D

Ap

Vierailija
30/34 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin maksaa jopa 50e MUTTA työn laatu olisi oltava todella hyvä, materiaalin laadukasta ja pehmeää. Lisäksi joku suloinen kuvio olisi plussaa. Mutta ihan kenen vaan neulenellan peittoa en varmasti ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin, joten pitäisi tosiaan olla osaava tekijä. Rahankuvat silmissä tehty peitto ei välttämättä ole myyntimenestys, suosituimmat tuotteet syntyvät inspiraation ja käsityöläisen aidon innostuksen kautta yleensä.

Vierailija
31/34 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin maksaa jopa 50e MUTTA työn laatu olisi oltava todella hyvä, materiaalin laadukasta ja pehmeää. Lisäksi joku suloinen kuvio olisi plussaa. Mutta ihan kenen vaan neulenellan peittoa en varmasti ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin, joten pitäisi tosiaan olla osaava tekijä. Rahankuvat silmissä tehty peitto ei välttämättä ole myyntimenestys, suosituimmat tuotteet syntyvät inspiraation ja käsityöläisen aidon innostuksen kautta yleensä.

Tykkään tehdä söpöjä kuvioita ja muutenkin neulon aikani kuluksi ja huvikseni. Käsialani on siistiä ja olen kauhea perfektionisti mitä neuleisiin tulee.

Ap

Vierailija
33/34 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee ku alhaisia hintoja.

Vierailija
34/34 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppapeitto on helpompi.