Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkkäri komentaa vegen hakemaan mättöliha ravintolaan töihin...

Vierailija
24.01.2018 |

Mikä järki? kaikkien aikaa hukataan, niin turhaa työtä tehneen työkkärin tädin, minun kuin tuon osoitetun ravintolan rekrytoijankin aikaa.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vege enkä sinänsä näe mitään väärää jos saisin työpaikan jostain pihvi ravintolasta mutta jos joutuisin menemään töihin paikkaan jossa lahdataan niitä eläimiä niin sitten kyllä nikottelisin aika pahasti. 

Vierailija
62/73 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies aina haaveilee, että olis niin siistiä päästä mcdonaldsille töihin, sitte vois kusta niitte limsa koneeseen ennen irtisanoutumista.

Miehesi kuulostaa suoraan sanottuna älykääpiöltä, tosielämän putous-hahmolta. Sovitte varmaan hyvin yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No myyn mäkin kaupassa vegeruokaa, vaikka olen lihansyöjä.

Vierailija
64/73 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vege ja jos tollaseen ravintolaan laitettaisiin niin tulisi varmaan aika pahaa ruokaa, koska en osaa lihaa kokata tai käsitellä.

Vierailija
65/73 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut kasvissyöjä ala-asteelta lähtien, ja teen opiskeluiden ohessa keikkaa mm. lihatiskissä. Myönnettäköön, etten kovin innokasta myynninedistämistä harjoita, mutta muuten hoidan kyllä hommani hyvin ja olen aina saanut hyvää palautetta työpanoksestani ja asiakaspalvelusta. Kai tää jossain määrin arvojensa myymistä on, mutta jollain pitää elää, ja ensisijaisesti haluan elättää itseni.

Vierailija
66/73 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Voi kiesus. Mun mies on islaminuskotaustainen (ei harjoita) ja ei siis syö sianlihaa. Eipä tuo häntä haittaa, on pizzeriassa parina iltana viikossa opintojensa ohella pyörittelemässä niita pizzoja. Ihan sama kuin että kieltäytyisin työskentelemästä leipomossa, kun en itse syö leipää :D 

Tuota olenkin miettinyt, että onko se karvakäsipizza siksi niin luokatonta, koska eivät itse edes koskisi siihen. Mieti, jos olisikin ravintoloita, joissa tarjottaisiin ihania itämaisia pikaruokaherkkuja.  

Et ole vissiin Puhoksen ostarilla käynyt - ei ole pikaruokaravintolan nimellä, mutta kakkoskerroksessa on ravintola, josta saa ihan mahtavia lähi-itämaisia aterioita ihan pilkkahintaan. :) Annoskoot on suuria ja loput saa doggy-bagissa mukaan :) (Saa sieltä koko annoksenkin mukaan halutessaan.) 

Onko kyseessä se HS:n hehkuttama pulju, jonka kokki raiskasi asiakkaan sulkemisajan jälkeen? Juu, ei kiitos.

ohis

En tiedä, siellä on useampi ravintola. Mua ei ainakaan tässä mun tarkoittamassa paikassa ole kokki tai kukaan muukaan raiskannut, vaikka siellä yksin käynkin (ja olen silloin sekä etnisesti että sukupuolisesti ns. vähemmistössä). Päin vastoin palvelu on hyvää, ystävällistä ja asiallista. 

Mutta jos sulla on linkkiä laittaa niin voin kattoa onko sama lafka! Epäilen kyllä. 

Vierailija
67/73 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yhtä fiksua kun laittais pedofiliaan taipuvan ihmisen lastentarhaan töitä "kaikkihan osaa hoitaa lapsia"

Ala peukkuja odotellessa. :D

Se pedofiili mahdollisesti vahingoittaa lapsia. Verrattuna ap:n pitäisi siis olla äärilaidan militanttivegaani, joka myrkyttää lihat.

Olin yhdessä burgerilafkassa töissä joskus, siellä kyllä lihansyöjät olivat keittiön puolella duunissa välillä kipeinäkin, ja köhivät "vahingossa" burgereihin, sekä käyttivät pihvit lattian kautta.

En yhtään epäile mitä suurinpiirtein teini-ikäinen vegaani voisi saada ketutuksissaan aikaan ylikansallisessa hampurilaisravintolassa.

Vierailija
68/73 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kurjaa, sniif.

Vierailija
69/73 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit ei koske lihaan. Ymmärrän hyvin.

Vierailija
70/73 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo minä myös hakisin paikkaa, mutta laittaisin heti hakemukseen, että olen vegaani. Jos tulisi kutsu työhaastatteluun, tekisin selväksi, että eläinteollisuus inhottaa ja kuvottaa mua ja lihankäry oksettaa. Ja että pidän eläimiä tai eläinten äidinmaitoa käyttäviä ihmisiä vastenmielisinä typeryksinä ja eläinperäisen ruuan tuottajia rikollisina. Ei varmaan tarvis pelätä, että joutuu niitä oksettavia eläimen kappaleita paistamaan ajattelemattomille ihmisille. Milloinkahan te eläinten hyväksikäyttäjät heräätte kuplastanne? Parempi mqyöhään kuin ei milloinkaan, minä heräsin lähempänä viittäkymppiä. 

Aika tekopyhää jos itse huuhtelee vessan pöntön vedellä, käyttää muovia ja kaukaa tuotuja kasviksia.

Tiedoksi että lihantuotanto on syypää 51% koko maailman haitallisista päästöistä. Reilusti enemmän kuin vaikkapa koko maailman polttoainepäästöt. Tällä hetkellä tuotetaan kasvisruokaa niin paljon että sillä pystyisi ruokkimaan 10-14mrd ihmistä mutta se käytetään pääasiassa lihantuotantoon eläinten rehuksi. 91% amazonin hakkuista tapahtuu lihantuotannon takia. Tämän kaiken takia ja jatkuvien hakkuiden takia se on myös suurin syyllinen ympäristön saastumiseen ja lajien sukupuuttoon. Kaikista ekologisin ja ympäristöystävällisin vaihtoehto on luopua lihasta.

Vierailija
71/73 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vege ja jos tollaseen ravintolaan laitettaisiin niin tulisi varmaan aika pahaa ruokaa, koska en osaa lihaa kokata tai käsitellä.

Saatkohan tarpeeksi B-vitamiinia ravinnostasi? Jos sinut valittaisiin ravintolaan kokkaamaan liharuokia, niin sinullahan olisi silloin kokin tutkinto.

Vierailija
72/73 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin mulla kasvissyöjänä pelkkä lihan haju saa aikaan pahan olon. Tai ehkä liha ei oo ihan niin paha, mutta esim. kananmunan haju saa aikaan suoranaisen oksennusreaktion, mitä ei varmaan ravintolassa katsottais kovin hyvällä.

Vierailija
73/73 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden itsemääriteltyjen ei-terveydellisten työrajoitteiden tulisi vaikuttaa saataviin etuuksiin.