Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkkäri komentaa vegen hakemaan mättöliha ravintolaan töihin...

Vierailija
24.01.2018 |

Mikä järki? kaikkien aikaa hukataan, niin turhaa työtä tehneen työkkärin tädin, minun kuin tuon osoitetun ravintolan rekrytoijankin aikaa.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei komentaisi? Ei ruokavalio estä työntekoa, tai jos estää, kannattaa siirtyä toisenlaiseen ruokavalioon.

Vierailija
2/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mäkin aikoinani ollut baarissa töissä, vaikka en juo tai polta vakaumuksellisista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko työkkäri komentaa prostutuoiduksi? Tai eroottiseksi performanssi-taiteilijaksi?

Vierailija
4/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yhtä fiksua kun laittais pedofiliaan taipuvan ihmisen lastentarhaan töitä "kaikkihan osaa hoitaa lapsia"

Ala peukkuja odotellessa. :D

Vierailija
5/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun ole tarkoitus syödä niitä ruokia siellä uuno.

Vierailija
6/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kasvaisin aikuiseksi tuossa vaiheessa. Eri asia toki, jos on mahdollisuus olla nostamatta tukia ja esim.vanhemmat tai kumppani elättää, mutta verorahoilla eläessä ei ole mielestäni ok kieltäytyä työstä, vaikka se on vakaumuksen vastainen. Itse työskentelin vuosia homona erittäin homofobisessa paikassa, koska muualle ei ollut mahdollisuutta, joten mistään norsunluutornista en mielipidettäni heitä.

Vierailija
7/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yhtä fiksua kun laittais pedofiliaan taipuvan ihmisen lastentarhaan töitä "kaikkihan osaa hoitaa lapsia"

Se pedofiili mahdollisesti vahingoittaa lapsia. Verrattuna ap:n pitäisi siis olla äärilaidan militanttivegaani, joka myrkyttää lihat.

Vierailija
8/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertauksesi osoittaa, että et ole se penaalin terävin kynä vaan kenties se pätkä.

Vierailija
9/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen asiakaspalvelija vaikka haluaisin sylkeä teidän päälle.

Vierailija
10/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies-strippariksi kirjoitti:

Voiko työkkäri komentaa prostutuoiduksi? Tai eroottiseksi performanssi-taiteilijaksi?

Periaatteessa sellaisiin eroottisiin performansseihin voidaan velvoittaa joissa ei ole penetroivaa seksiä, eikä myöskään täys-alastomuutta. Mutta esimerkiksi vähissä vaatteissa tapahtuvaan strippaukseen voidaan työtön velvoittaa

Vierailija
11/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan hakisin, mutta tekisin jo hakemuksessa selväksi että olen vegaani. Jos siitä huolimatta tulisin valituksi, niin ajattelisin sitä mahdollisuutena: ehkä voisin jotenkin vaikuttaa ravintolan ruokalistaan, tai jos joku asiakas kysyisi mitä suosittelen, niin voisin suositella kasvisvaihtoehtoja.

Vierailija
12/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lukeeko työkkärin tiedoissa jossain, että työnhakija on pedofiili tai vegaani tai vastustaa abortteja tai ei hyväksy kuin vapaan kanan munat?

Vierailija
13/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

prostituoitu on Suomessa yksityisyrittäjä (muu olisi paritusta ja se on laitonta) ja työkkäri passittaa useinkin ihmisiä yrittäjäkoulutuksiin.

Vierailija
14/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalipolitiikkaa kirjoitti:

Periaatteessa sellaisiin eroottisiin performansseihin voidaan velvoittaa joissa ei ole penetroivaa seksiä, eikä myöskään täys-alastomuutta. Mutta esimerkiksi vähissä vaatteissa tapahtuvaan strippaukseen voidaan työtön velvoittaa

Paitsi että ei voida. Laki kun toteaa seuraava "5) avoimen työpaikan täyttymistä ei tehtävän luonteen tai muun vastaavan syyn vuoksi ole tarkoituksenmukaista tukea työnvälityksellä." ja ohjeessa on tarkennettu, että aikuisviihde on tällainen työpaikka, jota ei oteta työkkärin listoille.

Prostituoitu on muuten yrittäjä, palkkalistoilla ei voi olla parituksen laittomuuden takia.

Vierailija
15/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

prostituoitu on Suomessa yksityisyrittäjä (muu olisi paritusta ja se on laitonta) ja työkkäri passittaa useinkin ihmisiä yrittäjäkoulutuksiin.

Amsterdamiin siis, "yrittäjäksi"

Vierailija
16/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus. Mun mies on islaminuskotaustainen (ei harjoita) ja ei siis syö sianlihaa. Eipä tuo häntä haittaa, on pizzeriassa parina iltana viikossa opintojensa ohella pyörittelemässä niita pizzoja. Ihan sama kuin että kieltäytyisin työskentelemästä leipomossa, kun en itse syö leipää :D 

Vierailija
17/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ajatellut lähettää Kokoomuksen puoluetoimistoon avoimen hakemuksen, jossa tarjoudun esim. matemaattiseksi erityisavustajaksi valtiovarainministerille; minulla kun on se homma paremmin hallussa kuin ko. puolueen ministereillä ollut. Näin siitä huolimatta, että en kuuna päivänä kyseista sakkia äänestäisi saati että jäseneksi liittyisin.

Vierailija
18/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kasvaisin aikuiseksi tuossa vaiheessa. Eri asia toki, jos on mahdollisuus olla nostamatta tukia ja esim.vanhemmat tai kumppani elättää, mutta verorahoilla eläessä ei ole mielestäni ok kieltäytyä työstä, vaikka se on vakaumuksen vastainen. Itse työskentelin vuosia homona erittäin homofobisessa paikassa, koska muualle ei ollut mahdollisuutta, joten mistään norsunluutornista en mielipidettäni heitä.

Nyt eletäänkin vuotta 2018. Kasvissyönti ja homous on ihan luonnollisia asioita suomessa tänä päivänä. Kysy vaikka Pekka Haavistolta. :) 

Se mitä on ollut ennen, on ollut ennen. Nyt on nyt! 

Vierailija
19/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä myös hakisin paikkaa, mutta laittaisin heti hakemukseen, että olen vegaani. Jos tulisi kutsu työhaastatteluun, tekisin selväksi, että eläinteollisuus inhottaa ja kuvottaa mua ja lihankäry oksettaa. Ja että pidän eläimiä tai eläinten äidinmaitoa käyttäviä ihmisiä vastenmielisinä typeryksinä ja eläinperäisen ruuan tuottajia rikollisina. Ei varmaan tarvis pelätä, että joutuu niitä oksettavia eläimen kappaleita paistamaan ajattelemattomille ihmisille. Milloinkahan te eläinten hyväksikäyttäjät heräätte kuplastanne? Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, minä heräsin lähempänä viittäkymppiä. 

Vierailija
20/73 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lukeeko työkkärin tiedoissa jossain, että työnhakija on pedofiili tai vegaani tai vastustaa abortteja tai ei hyväksy kuin vapaan kanan munat?

Repesin.. :D Mutta ainakin itse työnantajana ja yrittäjänä haluaisin että oma henkilökunta olisi sitoutunut työtä kohtaan, ajattelemme eettisesti yhdenmukaisesti. Se olisi sekä yritykseni että työntekijän etu. 

Eihän kukaan halua sellaista työntekijää, jolla on mahdollisesti negatiivinen vaikutus yrityksen imagoon?