Onks se Morre oikeesti satanisti?
Mistä niitä okeen sikiää? Sairashan sellainen teinipelleily on.
Kommentit (15)
Morrelta voi itseltaan kysella enemman tuolla palstalla
http: // tabularasa . laiskiainen . org / index . php
Vastaa varmaan itseaan koskeviin kysymyksiin paremmin siella, ei ehka aina paivysta taalla av:lla ;-)
enmä kirjaudu ulos oon koko ajan metallimudena vaan. ei mitään vierailuja.
joskus on vaa nii älytöntäkin juttua, että on tullu kirjotettua pahasti. ei ole pystyny olemaan kirjottamatta
On mustaa tukkaa ja bändipaitaa ja ikää yli 30vee. Hei haloo!!! Ja sitten ollaan niin äitiä että mahaa vääntää.
Miten sellaset saa edes töitä? Vai onks tää joku kotiäiti-juttu?
Kylla tama pallo paallaan kestaa monenlaisia ja erimoisia ihmisia, annetaan ihmisten olla sellaisia, kuin itse tykkaavat, eiko?
Vierailija:
On mustaa tukkaa ja bändipaitaa ja ikää yli 30vee. Hei haloo!!! Ja sitten ollaan niin äitiä että mahaa vääntää.
Miten sellaset saa edes töitä? Vai onks tää joku kotiäiti-juttu?
olla sit sunlaises " beessi" persoona. tai siis tosi persoonaton, normaali, tavallinen, aki sirkesalo-fani. ei ole musta tukka mulla, vois kyl koklaa
Kyllähän täällä kritisoidaan Aira Samulininkin teinix-pukeutumista. Mun mielest tässä on ihan sama pointti.
viime hetket bändipaidat päällä. Miksei äijiä kyseenalaisteta näissä jutuissa? Huh. Tiedän montakin yli 30v " hevimiestä" , jotka pukeutuu vain ja ainoastaan bändipaitoihin. Ovat töissä ja huu, jotkut jopa akateemisia. Onko hekin sitten kakaroita?
Elin black- ja deathmetallista. Nykyään olen vain sellainen renttuvaatteisiin pukeutuva boheemieläjä, joka vähät välittää muiden tuomitsevista mielipiteistä, kaavoihin kangistuneista ihmisistä ja ns. normaalielämästä, joka mahtuu tiettyihin raameihin.
Saatana-musiikkia (mieheni mielipide) kuuntelen kyllä vieläkin joskus (:
Melankolinen olen vieläkin, olen ollut pienestä asti, enkä varmaan muuksi muutu. Aikaisemmin kärsin luonteestani - siitä, että ajattelen liikaa, mutta nykyään olen kääntänyt sen vahvuudekseni. Mulla on herkkyyden, intuition ja syvän empaattisuuden lahja.
Kavahdan maailmassa vallitsevaa sekasortoa, itsekkäitä ja pinnallisia ihmisiä. Ehkä sen takia olen vetäytynyt kuoreeni jo ajat sitten suojellakseni itseäni. Olen ehdottomasti asenneihminen ollut aina.
Ymmärrän ihan hyvin, jos joku mamma haluaa pukeutua persoonallisesti ja näin näyttää, että asennetta löytyy. Tästä persoonattomasta sakista on todella miellyttävää bongata hieman erilaisia ihmisiä. Ai niin, ja kovin yksinkertaiseksi teinixeiksi en menisi asenneihmisiä tituleeraamaan. Meistäpä kun useimmiten löytyy ne todelliset ajattelijat. Meikkiskin yliopistossa pakertaa.
Keep going!
Tuonne morren natsifoorumille on turha mennä kyselemään. Rekisteröitymispakko ja muutenkin ne säännöt on vähän natsit.
Katsotaan onko pokkaa vastata täällä.
Mutta tiedätkö itse mitä on satanismi ja mahtaako kovin moni muukaan tietää,
kun sekoitatte puurot ja vellit koko ajan?
Satanismi on elämänkatsomus ja ajattelutapa.
Satanisti uskoo nietzscheläisittäin vain omaan itseensä,
ei mihinkään korkeimpiin voimiin, sen kummemmin hyviin kuin pahoihinkaan.
Saatananpalvonta taas on kristinuskoa, käänteistä sellaista.
Goottilaisuudella eli synkistelyllä ja mustiinpukeutumisella
ei ole myöskään mitään tekemistä sen kummemmin satanismin kuin saatananpalvonnankaan kanssa, goottilaisuus on pukeutumis- ja elämäntyyli.
Minusta satanismi on pelkkää goottiwannabepelleilyä. Ollaan niin synkkiä, itsekkäitä, materialistisia ja pahiksia että oikein pahaa tekee.
pysyy läpät jotenkin asiallisina. oli ne kyl mulla suht asiallisia ilmankin. mä ajattelin et pitää pysty käyttään nikkiä. kivaahan tää on.
on kiva kans seuratamuita nikkejä. vierailijat on vaan yhtä massaa.
eiks morre ollut folkloristi..heh