Onko Suomi maailman paras maa?
Pitääkö vanha sanonta paikkansa, että on lottovoitto syntyä suomeen? Mitä mieltä olette?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Jos on, niin kylläpä on maailman asiat päin helvettiä, koska aivan päin mäntyä tämäkin maa on järjestelty.
Miksi ole tuota mieltä?
Valetta, tai no on 4 oikeinkin lottovoitto vaikka ei kovin suuri sellainen.
Ei todellakaan. Mun kohdalla kaikkea muuta paitsi lottovoitto. Suomi on mulle maanpäällinen helvetti. Elän niitä hetkiä varten kun pääsen pois täältä.
Eikö Suomesta löydy mitään hyvää?
ap
Jos en voita eurojackpotista aiempaa tnä mainitsemaani summaa niin minä sanon että on eurojackpot voitto syntyä suomeen.
Suomessa saa maailman parasta mämmiä.
1 hyvä puoli kirjoitti:
Suomessa saa maailman parasta mämmiä.
eikö muuta?
Oli. Nykyään ei.
Sisällissotaa odotellessa.
Liputan säälle, verotukselle ja hallitukselle
Tuo "lottovoitto" on nyt kääntynyt muotoon: Tarvitaan lottovoitto asuakseen suomessa.
Kyllä jokainen suomalainen joka valittaa yhtään mistään ni pitäis laittaa samaten pienelle tutkimusretkelle oppimaan elämän oikeaa kurjuutta jonnekin namibiaan riisipellolle jossa raiskataan ja hakataan vuorotellen, ei ole syötävää ei juotavaa ei kotia. Olet vain.
Suomessa on montakin hyvää asiaa mutta että lottovoitto tai maailman paras maa. Mitä tähän sanoisi? Matkustakaa, asukaa ulkomailla. Terveiset Saksasta
Tarvitaan lottovoitto jotta voi syntyä Suomeen.
Pitäisi tuokin lausahdus tosiaan päivittää. Ehkä vielä turvallisuus on kohtalaista muihin maihin verrattuna ja ilmainen koulutus mutta siinäpä ne. Muut asiat ei ole sen parempia kuin muuallakaan, pikemminkin päinvastoin.
Ei Suomessa mitään vikaa ole, vika on ihmisissä.
Uskoisin, että moni olisi valmis vaihtamaan asuinmaakseen Suomen.
Suomessa on maailman paras julkinen terveydenhuolto.
Jos on, niin kylläpä on maailman asiat päin helvettiä, koska aivan päin mäntyä tämäkin maa on järjestelty.