Mikä ihmeen panemisen paranoia on iskenyt ihmisiin?
Eikö enää voi käydä keskustelua vastakkaisen sukupuolen kanssa, ilman että tämä ajattelee heti, että minä olen se joka haluaa panna?
Miksi kuvitellaan toisen haluavan seksiä, jos ei välttämättä toinen siihen touhuun ole toista edes houkuttelemassa?
Miehistä on yleensä se ennakkokäsitys, että miehet haluavat heti panna tutustumatta, vaikka näin ei ole!
Mikä ihmeen panemisen paranoia ihmisiin on iskenyt?
En todellakaan väitä, että kaikkien kanssa pitäisi tulla juttuun ja harkinnan mukaan ihmisiin pitääkin tutustua, silti oli syyt epäilyyn mitkä tahansa, onko sitä heti pakko olettaa sitä mukavaa aloitusta seksiin liittyvänä?
Kommentit (7)
Ainakin sinulla tuntuu mielessä pyörivän...
Vierailija kirjoitti:
Eikö enää voi käydä keskustelua vastakkaisen sukupuolen kanssa, ilman että tämä ajattelee heti, että minä olen se joka haluaa panna?
Miksi kuvitellaan toisen haluavan seksiä, jos ei välttämättä toinen siihen touhuun ole toista edes houkuttelemassa?Miehistä on yleensä se ennakkokäsitys, että miehet haluavat heti panna tutustumatta, vaikka näin ei ole!
Mikä ihmeen panemisen paranoia ihmisiin on iskenyt?En todellakaan väitä, että kaikkien kanssa pitäisi tulla juttuun ja harkinnan mukaan ihmisiin pitääkin tutustua, silti oli syyt epäilyyn mitkä tahansa, onko sitä heti pakko olettaa sitä mukavaa aloitusta seksiin liittyvänä?
ehkä se on toiveajattelua..
Naiset olettavat aika pitkälti, että miehiä panettaa aina ja varsinkin silloin, kun lähestyjä on jonkinlainen mies.
Tottakai kaikki minulle puhuvat naiset haluaa vaan panna minua, siksi välttelen heitä koska paneminen jänskättää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset olettavat aika pitkälti, että miehiä panettaa aina ja varsinkin silloin, kun lähestyjä on jonkinlainen mies.
Jonkinlainen mies? :D
Tämä paranoia ilmenee myös uskomuksena, ettei mies ja nainen voi olla keskenään kavereita, koska paneminenhan se kuitenkin on aina mielessä.
Toisen sitkeän panoparanoian voi kiteyttää ikivihreään toteamukseen "mulle homot ovat ihan ok, kunhan eivät ala mua iskeä".
Kyllä. Kun käy ilmi, että ei ole panemiset mielessä, niin haukutaan pystyyn.