MIES pidätkö vain hoikkia naisia viehättävänä?
Kommentit (26)
Punttipentit ei maistu. Naisen pitää olla hoikka. Toki läskiin verrattuna tsijoona kertaa parempi sekin.
Kummallista, ettei läskit muka kelpaa, vaikka yli puolet suomalaisista naisista ja miehistä on läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Vain hoikat ovat viehättäviä. Kasvoista kauniin pullukan nähdessä miettii, että tuolin olisi ihan nätti jos pudottaisi sen 10-20kg.
Kelpuutusrajana on noin 60kg noin 175 sentisille eli tuommoinen 28 tuuman vyötärö.Vähän Ohis mutta Haha:D itse 165/67 lihasta löytyy ja vyötärön ympärys 58cm että eipä se paino kerro edelleenkään mitään!
Vedätkö vatsaa sisäänpäin mitatessasi? Mun reisi on samanpaksuinen, ja mulla on ohuet reidet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Vain hoikat ovat viehättäviä. Kasvoista kauniin pullukan nähdessä miettii, että tuolin olisi ihan nätti jos pudottaisi sen 10-20kg.
Kelpuutusrajana on noin 60kg noin 175 sentisille eli tuommoinen 28 tuuman vyötärö.Vähän Ohis mutta Haha:D itse 165/67 lihasta löytyy ja vyötärön ympärys 58cm että eipä se paino kerro edelleenkään mitään!
Oletko sellainen lyhyt kipparikalle? Semmoinen olisi naisystävän kiva, auttaisi raskaissakin töissä.
Seurasin joskus tällaisen kipparikallen ruumiin työskentelyä kun veti maatalousnäyttelyssä kisassa valjailla vanhaa traktoria. Silmä lepäsi...
M
En pidä hoikkia naisia mitenkään kategorisesti viehättävinä. Siis se hoikkuus ei itsessään tee kenestäkään viehättävää tai kaunista. Hoikuus on yksi osatekijä siinä mahdollisen viehättävyyden kokonaisuudessa. Viehättävä ja kaunis voi siis olla olematta hoikka, tai hoikkana oleminen ei tee kenestäkään kaunista. Hoikkuus ei myöskään ole on-off. Se on vähän kuin että keskustelisimme onko pitkät hiukset naisella viehättävät. Kaikki tietävät että nyt ei tarkoiteta polkkatukkaa pitkinä hiuksina, mutta silti siihen jää tuhat eri variaatiota jäljelle. Sama pätee puhuttaessa hoikkuudesta.
Itse tiedän yhden naisen jolla oli herkullinen kroppa mitoilla 170/70 mutta hän kilpaili painonnostossa ja lihasmassaa löytyi ihan kiitettävä määrä.