Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES pidätkö vain hoikkia naisia viehättävänä?

Vierailija
24.01.2018 |

Niin? Milloin alkaa olla liian pulska?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Vain hoikat ovat viehättäviä. Kasvoista kauniin pullukan nähdessä miettii, että tuolin olisi ihan nätti jos pudottaisi sen 10-20kg.

Kelpuutusrajana on noin 60kg noin 175 sentisille eli tuommoinen 28 tuuman vyötärö.

Vähän Ohis mutta Haha:D itse 165/67 lihasta löytyy ja vyötärön ympärys 58cm että eipä se paino kerro edelleenkään mitään!

Itse tiedän yhden naisen jolla oli herkullinen kroppa mitoilla 170/70 mutta hän kilpaili painonnostossa ja lihasmassaa löytyi ihan kiitettävä määrä.

Vierailija
22/26 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punttipentit ei maistu. Naisen pitää olla hoikka. Toki läskiin verrattuna tsijoona kertaa parempi sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, ettei läskit muka kelpaa, vaikka yli puolet suomalaisista naisista ja miehistä on läskejä.

Vierailija
24/26 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Vain hoikat ovat viehättäviä. Kasvoista kauniin pullukan nähdessä miettii, että tuolin olisi ihan nätti jos pudottaisi sen 10-20kg.

Kelpuutusrajana on noin 60kg noin 175 sentisille eli tuommoinen 28 tuuman vyötärö.

Vähän Ohis mutta Haha:D itse 165/67 lihasta löytyy ja vyötärön ympärys 58cm että eipä se paino kerro edelleenkään mitään!

Vedätkö vatsaa sisäänpäin mitatessasi? Mun reisi on samanpaksuinen, ja mulla on ohuet reidet.

Vierailija
25/26 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sellainen lyhyt kipparikalle? Semmoinen olisi naisystävän kiva, auttaisi raskaissakin töissä.

Seurasin joskus tällaisen kipparikallen ruumiin työskentelyä kun veti maatalousnäyttelyssä kisassa valjailla vanhaa traktoria. Silmä lepäsi...

M

Vierailija
26/26 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä hoikkia naisia mitenkään kategorisesti viehättävinä. Siis se hoikkuus ei itsessään tee kenestäkään viehättävää tai kaunista. Hoikuus on yksi osatekijä siinä mahdollisen viehättävyyden kokonaisuudessa. Viehättävä ja kaunis voi siis olla olematta hoikka, tai hoikkana oleminen ei tee kenestäkään kaunista. Hoikkuus ei myöskään ole on-off. Se on vähän kuin että keskustelisimme onko pitkät hiukset naisella viehättävät. Kaikki tietävät että nyt ei tarkoiteta polkkatukkaa pitkinä hiuksina, mutta silti siihen jää tuhat eri variaatiota jäljelle. Sama pätee puhuttaessa hoikkuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi