Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin sänkyyn puhtaat lakanat. Aiemmat oli käytössä ehkä 3kk :)

Vierailija
24.01.2018 |

Olenko ällöttävä?

Kommentit (27)

21/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ällöttävä. Kävin poikani luona ja ajattelin vaihtaa lakanat, itse ei niitä usein vaihda, varmaan harvemmin kuin sinä.

Patjakin oli niin likainen että kävin ostamassa uuden ennen kuin vaihdoin lakanat. Patja oli varmaan ollut käytössä 7 v, sanoi että ei muista vaihtaneensa  tai pesseensä sitä. Pesin patjan päällisen koneessa ja patjan kylpyammeessa, sai liota pari päivää ensin. Kuivuminenkin kuivaushuoneessa kesti  pari viikkoa. Ei voi väittää enää että patjaa eikä patjan päällistä voi pestä ja missä nukkuisi jos sen pesisi. 

Vierailija
22/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuo jo lievästi ällöttävää. 2-4 viikon välein vaihtaminen kai on yleisintä. Viikon välein vaihtaminen on sitten jo hysteeristä, paitsi jos hikoilee nukkuessaan paljon. Tyynyliina on toki hyvä vaihtaa vähän useammin kuin muut vuodevaatteet.

Viikottainen lakanoiden vaihtaminen hysteeristä? Millähän muotoa koet hysteeriseksi näin toimivan ihmisen?

Kyllä, itse vaihdan kerran viikossa lakanat enkä ole pienimmässäkään määrin hygienian suhteen hysteerinen. Vaihdan lakanat viikottain ihan vaan puhtaasta nautinnon halusta, koska minusta on maailman ihaninta, kun saa mennä puhtaisiin, sileisiin lakanoihin nukkumaan. Enkä koe edes mitenkään työlääksi tätä, pieni vaiva iso ilo.  :)

Itsekkin nukun puhtaissa lakanoissa aina paremmat unet. max 2 viikkoo lakanoiden vaihto ja tyynyliina kerran viikkoon. Ei todellakaan ole mikään suuri vaiva siitä nautinnosta. Ja olen ihan hetero sinkkumies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että jokainen ihminen hikoilee keskimäärin litran yössä, kuollutta ihoa ja pölyä kertyy jokaisen sänkyyn. Hyi, en voisi kuvitellakaan nukkuvani viikkoa pidempään samoissa lakanoissa. Tyynyliinat vaihdan 2 kertaa viikossa. Petauspatjan suojuksen pesen säännöllisesti niinkuin peitot ja Tyynytkin. On ihanaa nukkua raikkaassa ja puhtaassa sängyssä.

En kyllä usko tuohon ollenkaan.

Vierailija
24/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä8306 kirjoitti:

Olet ällöttävä. Kävin poikani luona ja ajattelin vaihtaa lakanat, itse ei niitä usein vaihda, varmaan harvemmin kuin sinä.

Patjakin oli niin likainen että kävin ostamassa uuden ennen kuin vaihdoin lakanat. Patja oli varmaan ollut käytössä 7 v, sanoi että ei muista vaihtaneensa  tai pesseensä sitä. Pesin patjan päällisen koneessa ja patjan kylpyammeessa, sai liota pari päivää ensin. Kuivuminenkin kuivaushuoneessa kesti  pari viikkoa. Ei voi väittää enää että patjaa eikä patjan päällistä voi pestä ja missä nukkuisi jos sen pesisi. 

Minkä ikäinen poikasi on ja miten pitkään meinasit jatkaa sen hyysäämistä? Olettaako se, että saa naisekseen jonkun kodinhoitajan tulevaisuudessa ja poikasi voin vaan elää kuin sikolätissä?

Vierailija
25/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä8306 kirjoitti:

Toivottavasti poika vaihtaa sinun lakanasi sitten kun olet vanha ja raihnainen...

Vierailija
26/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo jo lievästi ällöttävää. 2-4 viikon välein vaihtaminen kai on yleisintä. Viikon välein vaihtaminen on sitten jo hysteeristä, paitsi jos hikoilee nukkuessaan paljon. Tyynyliina on toki hyvä vaihtaa vähän useammin kuin muut vuodevaatteet.

Mä olen sitten varmaan hysteerinen, kun vaihdan lakanat kerran viikossa :D Poikaystävä käy pari kolme kertaa viikossa, joten tuntuu että lakanat on koko ajan spermassa. Sinkkuna kyllä vaihdoin kahden viikon välein.

Vierailija
27/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitten varmaan hysteerinen, kun vaihdan lakanat kerran viikossa :D Poikaystävä käy pari kolme kertaa viikossa, joten tuntuu että lakanat on koko ajan spermassa. Sinkkuna kyllä vaihdoin kahden viikon välein.

Mikset niele=(