Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin sänkyyn puhtaat lakanat. Aiemmat oli käytössä ehkä 3kk :)

Vierailija
24.01.2018 |

Olenko ällöttävä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö herää mielipiteitä mammoilla?

Vierailija
2/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko työtön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö aina samoja lakanoita kolme kuukautta vai oliko tämä poikkeustilanne?

Vierailija
4/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo pitkä aika. Minullakin voi lakanoiden vaihtoväli olla joskus talvella kuukauden, mutta vaihdan silti tyynyliinan kerran viikossa (kuten aina muulloinkin). Ja talvella siksi, että minulla on pyjama päällä, enkä ole suoraan paljaalla keholla lakanoissa.

Vierailija
5/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vakitöissä. Olen aika laiska vaihtamaan ylipäätään, vaikka eihän se kauaa veisi. Eli ei oikeastaan ole edes poikkeustilanne, käytän samoja noin 1-3kk.

Vierailija
6/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä tänään :).

En vaan koe, että ollaan niin likaisia.

Mutta myönnän toki, että liian pitkäksi venyi nyt.

Mitä työttömyydellä tämän kanssa on tekemistä?

Me käydään töissä.

Vierailija
7/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo pitkä aika. Minullakin voi lakanoiden vaihtoväli olla joskus talvella kuukauden, mutta vaihdan silti tyynyliinan kerran viikossa (kuten aina muulloinkin). Ja talvella siksi, että minulla on pyjama päällä, enkä ole suoraan paljaalla keholla lakanoissa.

Minäkin käytän "yövaatteita" eikä siksi itse lakanat niinkään mene hikisiksi tai erityisen likaisiksi. Yövaatteita sentään vaihdan tiheämmin. :)

-AP, nr. 5 oli myös AP.

Vierailija
8/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo jo lievästi ällöttävää. 2-4 viikon välein vaihtaminen kai on yleisintä. Viikon välein vaihtaminen on sitten jo hysteeristä, paitsi jos hikoilee nukkuessaan paljon. Tyynyliina on toki hyvä vaihtaa vähän useammin kuin muut vuodevaatteet.

Vierailija
9/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko eron?

Vierailija
10/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että jokainen ihminen hikoilee keskimäärin litran yössä, kuollutta ihoa ja pölyä kertyy jokaisen sänkyyn. Hyi, en voisi kuvitellakaan nukkuvani viikkoa pidempään samoissa lakanoissa. Tyynyliinat vaihdan 2 kertaa viikossa. Petauspatjan suojuksen pesen säännöllisesti niinkuin peitot ja Tyynytkin. On ihanaa nukkua raikkaassa ja puhtaassa sängyssä.

Vierailija
11/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhottaa nukkua likaisissa ja pölyisissä lakanoissa. Kuukausi samoissa on jo ihan hiton pitkä aika. Ja pidemmän aikaa käytössä olleet, semmoiset pikkasen nihkeät ja tahmaiset petivaatteet. Yööööök.

Vierailija
12/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vaihdan 1-2 kertaa viikossa lakanat. Ihan vaan siksi että musta nyt vaan on mukavampi nukkua puhtaissa lakanoissa. Enhän mä samaa paitaakaan käytä viikkoa kerralla ja saman aikaa se paita on ihon kanssa kosketuksissa kun lakanatkin. Tai mä ainakin nukun n. 10 h

Vierailija
13/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko eron?

Kyllä varmasti illalla on mukava kömpiä raikkaisiin ja puhtaisiin lakanoihin suihkun jälkeen, en sitä kiellä.

-AP

Vierailija
14/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Ihminen viettää aikaa sängyssä noin 8 tuntia vuorokaudessa, toiset vielä enemmänkin. Oksettaa ajatella, että olet maannut samoissa vuodevaatteissa keskimäärin 720 tuntia. Peseydyt ilmeisesti myös harvennetulla mallilla jouluna ja juhannuksena? Alushousut menee vaihtoon, kun ne kopsahtaa lattialle? YÖK!

Vierailija
15/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Mä vaihdan kerran tai kaks viikossa.

Ja lisäksi joka kerta seksin jälkeen.

Vierailija
16/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo jo lievästi ällöttävää. 2-4 viikon välein vaihtaminen kai on yleisintä. Viikon välein vaihtaminen on sitten jo hysteeristä, paitsi jos hikoilee nukkuessaan paljon. Tyynyliina on toki hyvä vaihtaa vähän useammin kuin muut vuodevaatteet.

Viikottainen lakanoiden vaihtaminen hysteeristä? Millähän muotoa koet hysteeriseksi näin toimivan ihmisen?

Kyllä, itse vaihdan kerran viikossa lakanat enkä ole pienimmässäkään määrin hygienian suhteen hysteerinen. Vaihdan lakanat viikottain ihan vaan puhtaasta nautinnon halusta, koska minusta on maailman ihaninta, kun saa mennä puhtaisiin, sileisiin lakanoihin nukkumaan. Enkä koe edes mitenkään työlääksi tätä, pieni vaiva iso ilo.  :)

Vierailija
17/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi! Ihminen viettää aikaa sängyssä noin 8 tuntia vuorokaudessa, toiset vielä enemmänkin. Oksettaa ajatella, että olet maannut samoissa vuodevaatteissa keskimäärin 720 tuntia. Peseydyt ilmeisesti myös harvennetulla mallilla jouluna ja juhannuksena? Alushousut menee vaihtoon, kun ne kopsahtaa lattialle? YÖK!

En sentään noin ällöttävä ole. :D Suihkussa käyn joka päivä ja hiukset pesen joka toinen päivä.

-AP

Vierailija
18/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan ne eltaantuneet lakanat pitää pestäkin melkein sadassa asteessa että tulee puhtaaksi 😝

Vierailija
19/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ällöttävä, itse vaihdan lakanat kerran viikossa, pyykkipäivän aikoihin, koska muuten ne  ovat aivan hiessä ja spermassa. "Normaali" vaihtoväli on ehkä kahden viikon välein. Johan lakanat ovat kolmen kuukauden käytän jälkeen ihan tönköt liasta :O

Vierailija
20/27 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan ne eltaantuneet lakanat pitää pestäkin melkein sadassa asteessa että tulee puhtaaksi 😝

Niin no itse asiassa laitoin ne 90 asteeseen peseytymään. :D

-AP