Millaisen ihmisen kanssa et suostuisi olemaan tuttava?
Kommentit (40)
Väkivaltaisten, huume myönteisten, pedofiilien, raiskarien tai murhaajien.
Toinen ääripää ovat itseään täynnä olevat insta-bimbot ja nakkihuulia kasvattavat pinnalliset pintaliitäjät.
Huonokäytöksisen, ylimielisen eläkeläisen.
Miten voi kieltäytyä olemaan tuttava? Jos tuntee jonkun, niin miten voi yhtä äkkiä olla tuntematta? Esim. lapsuuden koulukaveri alkaa käyttämään huumeita. Kyllä hän silti on tuttava, vaikkei hänen kanssaan olisi missään tekemisissä.
No joo. Itse olen töissä sosiaalialalla ja tunnen juuri noita pelättyjä "rikollisia, mielenterveysongelmaisia pirinistejä". En toki heitä toivota heitä tervetulleiksi henkilökohtaiseen elämääni, mutta kyllä heidän kanssaan normaalissa kanssakäymisessä voi olla. Tervehtiä kadulla jne.
Jos joku tuttavapiiristäni pettäisi luottamukseni raskaasti, en varmasti haluaisi olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Muuten en osaa sanoa, että minkälaista ihmistä en edes kadulla tervehtisi.
Narkkien, elämäm koulu suomiräppiä luukuttavan valkoroskan kanssa.
Pahansuovan juoruajan, kroonisen valittajan, sellaisen, jonka kanssa ei pysty keskustelemaan järkevästi.
Livejournaliin angstaavan mt-potilaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi kieltäytyä olemaan tuttava? Jos tuntee jonkun, niin miten voi yhtä äkkiä olla tuntematta? Esim. lapsuuden koulukaveri alkaa käyttämään huumeita. Kyllä hän silti on tuttava, vaikkei hänen kanssaan olisi missään tekemisissä.
Mä ajattelin, että tässä kysytään sellaisista tuttavista, jonka kanssa ollaan tekemisissä. Esim. minä jäädytin välit yhteen tuntemaani ihmiseen, koska hän oli hankala valittaja ja juoruaja.
Vierailija kirjoitti:
Livejournaliin angstaavan mt-potilaan.
Angstaako joku vielä livejournaliin? Aivan mahtavaa!
Sellaisen, joka ei pysty hyväksymään sitä, että joku on asioista eri mieltä, eikä silti ole huonompi ihminen kuin muu. Yleensä nuo ihmiset myös luulevat olevansa parempia ihmisiä kuin muut.
Tolkun ihmisten kanssa kyllä on helppoa olla hyvä ystävä ja keskustella mistä vaan.
Vierailija kirjoitti:
?
Itseään m*yneen, huumen*sti, seksuaalirikollisen. vakavan väkivaltarikoksen tehneen (myös tappo ja murha kuuluvat näihin), rattijuopon tai ajaessa puhelinta näpräävän ihmisen kanssa. Kahden ihmisen kanssa olen lyönyt välit poikki, kun alkoi tekstaamaan kännykällä samalla kun ajoi ja olin kyydissä. Totta kai pidin myös kiihtyneessä mielentilassa pienen luennon, että minun ollessa kyydissä sinä sa*tanan tampio et puhelinta näprää, vaarannat siinä muiden ihmisten hengen.
Piti lisätä muutama tähti joihinkin sanoihin, kun joku niistä tarttui autosensuuriin
Ma. Tun. Tai sellaista hyysäävän kanssa.
Kansa on puhunut. Pelottavaa.
T. Nainen Helsingin vihervassarivyöhykkeeltä/punaviherkuplasta eli itäisestä kantakaupungista
Mustan miehen, mustan miehen kullin imijän, pedofiilin, murhaajan yms tällaset.
Murhaajan, raiskaajan, pedofiilin, väkivaltaisen, rasistin ja sovinistin. Narsistinen ja puhun nyt oikeasta ilkeästä manipuloivasta narsistista.
Komentoora kirjoitti:
Vain muutamia mainitakseni: - Kiusaaja, rikollinen, murhaaja, pedofiili, alistaja, kusettaja, huijari, väkivaltainen, juoppo, tyhmä, jankuttaja, narsistipaska ja päällepäsmäri.
Tätä listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle, mutta eiköhän tämä tällä jo aukene.
Ellet ole erakko, sinulla todennäköisesti jo vähintään yksi pedofiili tuttava. Et vain ole tietoinen siitä.
Crista Eskelinen.