Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen ihmisen kanssa et suostuisi olemaan tuttava?

Vierailija
24.01.2018 |

?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crista Eskelinen.

Vierailija
22/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisten, huume myönteisten, pedofiilien, raiskarien tai murhaajien.

Toinen ääripää ovat itseään täynnä olevat insta-bimbot ja nakkihuulia kasvattavat pinnalliset pintaliitäjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilevan ihmisen.

Vierailija
24/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonokäytöksisen, ylimielisen eläkeläisen.

Vierailija
25/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini.

Vierailija
26/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi kieltäytyä olemaan tuttava? Jos tuntee jonkun, niin  miten voi yhtä äkkiä olla tuntematta? Esim. lapsuuden koulukaveri alkaa käyttämään huumeita. Kyllä hän silti on tuttava, vaikkei hänen kanssaan olisi missään tekemisissä.

No joo. Itse olen töissä sosiaalialalla ja tunnen juuri noita pelättyjä "rikollisia, mielenterveysongelmaisia pirinistejä".  En toki heitä toivota heitä tervetulleiksi henkilökohtaiseen elämääni, mutta kyllä heidän kanssaan normaalissa kanssakäymisessä voi olla. Tervehtiä kadulla jne.

Jos joku tuttavapiiristäni pettäisi luottamukseni raskaasti, en varmasti haluaisi olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Muuten en osaa sanoa, että minkälaista ihmistä en edes kadulla tervehtisi.  

Vierailija
27/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkien, elämäm koulu suomiräppiä luukuttavan valkoroskan kanssa.

Vierailija
28/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahansuovan juoruajan, kroonisen valittajan, sellaisen, jonka kanssa ei pysty keskustelemaan järkevästi.

Vierailija
29/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livejournaliin angstaavan mt-potilaan.

Vierailija
30/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi kieltäytyä olemaan tuttava? Jos tuntee jonkun, niin  miten voi yhtä äkkiä olla tuntematta? Esim. lapsuuden koulukaveri alkaa käyttämään huumeita. Kyllä hän silti on tuttava, vaikkei hänen kanssaan olisi missään tekemisissä.

Mä ajattelin, että tässä kysytään sellaisista tuttavista, jonka kanssa ollaan tekemisissä. Esim. minä jäädytin välit yhteen tuntemaani ihmiseen, koska hän oli hankala valittaja ja juoruaja.

Vierailija
31/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Livejournaliin angstaavan mt-potilaan.

Angstaako joku vielä livejournaliin? Aivan mahtavaa!

Vierailija
32/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun itseni.

Vierailija
33/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen, joka ei pysty hyväksymään sitä, että joku on asioista eri mieltä, eikä silti ole huonompi ihminen kuin muu. Yleensä nuo ihmiset myös luulevat olevansa parempia ihmisiä kuin muut.

Tolkun ihmisten kanssa kyllä on helppoa olla  hyvä ystävä ja keskustella mistä vaan.

Vierailija
34/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Itseään m*yneen, huumen*sti, seksuaalirikollisen. vakavan väkivaltarikoksen tehneen (myös tappo ja murha kuuluvat näihin), rattijuopon tai ajaessa puhelinta näpräävän ihmisen kanssa. Kahden ihmisen kanssa olen lyönyt välit poikki, kun alkoi tekstaamaan kännykällä samalla kun ajoi ja olin kyydissä. Totta kai pidin myös kiihtyneessä mielentilassa pienen luennon, että minun ollessa kyydissä sinä sa*tanan tampio et puhelinta näprää, vaarannat siinä muiden ihmisten hengen.

Piti lisätä muutama tähti joihinkin sanoihin, kun joku niistä tarttui autosensuuriin

Vierailija
35/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma. Tun. Tai sellaista hyysäävän kanssa.

Vierailija
36/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasistin.

Vierailija
37/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa on puhunut. Pelottavaa.

T. Nainen Helsingin vihervassarivyöhykkeeltä/punaviherkuplasta eli itäisestä kantakaupungista

Vierailija
38/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan miehen, mustan miehen kullin imijän, pedofiilin, murhaajan yms tällaset.

Vierailija
39/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhaajan, raiskaajan, pedofiilin, väkivaltaisen, rasistin ja sovinistin. Narsistinen ja puhun nyt oikeasta ilkeästä manipuloivasta narsistista.

Vierailija
40/40 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komentoora kirjoitti:

Vain muutamia mainitakseni: - Kiusaaja, rikollinen, murhaaja, pedofiili, alistaja, kusettaja, huijari, väkivaltainen, juoppo, tyhmä, jankuttaja, narsistipaska ja päällepäsmäri.

Tätä listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle, mutta eiköhän tämä tällä jo aukene.

Ellet ole erakko, sinulla todennäköisesti jo vähintään yksi pedofiili tuttava. Et vain ole tietoinen siitä.