Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilasin vaimolta salaa Väyrysmukin

Vierailija
24.01.2018 |

Nyt se on jo minulla kotona ja piilotettuna astiakaappiin sinne takimmaiseksi,en usko että hän sitä sieltä välttämättä heti huomaa.
Jos nyt sattuisi käymään niin että Väyrynen pääsisi toiselle kierrokselle sitten otan sen kyllä ihan itse ja juon muina miehinä vaalikahvit.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Sipilän hallitus vaihtuu, kun Väyrysestä tulee presidentti!

Kanna kortesi kekoon!

Äänestä nro: 7 Väyrynen!

Suomelle tulevaisuus!

Vierailija
22/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrynen, Väyrynen, Väyrynen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan Merkel maksaa Sauli Niinistön kampanjan ja Suomen median palkat!

Median gallupit ovat virheellisiä! Niillä sumutetaan ihmisiä.

Äänestä 7 tai 5 !

Vierailija
24/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me tilattiin 13v tytölle joululahjaksi, kun itse pyysi. Siitä on hyvä juoda vaalikahvit.

Minunkin 13-vuotias tyttö äänestää Väyrystä, kuten koko perhe. Emme ole mv-lehden trolleja ja valeprofiileita vaan olemme kaikki kauniita, nuoria ja akateemisesti koulutettuja.

Ei niin,olette persutrolleja.

Vierailija
25/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos hedelmöittää lapsen väyrysmukilla muumimukin sijaan - miten vaikuttaa lopputulokseen...

Vierailija
26/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niitä nyt kolme. Kaksi olen saanut mieheltäni lahjaksi ja kolmannen tilasin, kun palstalla viimeksi mukeista kohistiin.

Käytössä on.

Mä fanitan Paavoa, mutten uskalla äänestää. Se olisi uhkarohkeeta.

Vierailija
27/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä, jos hedelmöittää lapsen väyrysmukilla muumimukin sijaan - miten vaikuttaa lopputulokseen...

Tää onkin mielenkiintoista. Paavo ei häviä koskaan, että tulisko siitä lapsesta myös ikuinen.

Vierailija
28/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään tallella niitä presidentinvaalien 1994 Paavon hedelmällisyys-mukeja? Taitavat olla nykyään kovaa valuuttaa.

Vierailija
29/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hauskat muistot mieleen kun olin 2011 duunissa firmassa missä näitä mukeja valmistettiin edellistä kampanjaa varten. Pomo varoitteli, että tulossa on vähän isompi tilaus, noin 500 kappaletta. Noh, kolmen ensimmäisen päivän aikana taisi tulla jo 2000 tilausta ja koko kampanjan ajan 15 000! Mukeja painatettiin sitten yötä päivää niin että alkoi tulla jo korvista ulos, kyseessä oli kuitenkin pieni perheyritys... Kaapissa on niitä useampi kappale, mutta kertaakaan en ole käyttänyt, on ne aika rumia!

Vierailija
30/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tilasin kirjan Eemelin vuosisata.

On muuten mainio Suomen historian kuvaus. Paavon isä eli yli 100 vuotiaaksi, ja sai keksinnöilleen  patentteja vielä 100 vuotiaanakin. Pitkäikäiset geenit Paavolla.

Vierailija
31/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niitä nyt kolme. Kaksi olen saanut mieheltäni lahjaksi ja kolmannen tilasin, kun palstalla viimeksi mukeista kohistiin.

Käytössä on.

Mä fanitan Paavoa, mutten uskalla äänestää. Se olisi uhkarohkeeta.

Et uskalla äänestää?

En oikein ymmärrä,sehän ei kenellekkään kuulu ketä äänestää.

Vierailija
32/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli hauskat muistot mieleen kun olin 2011 duunissa firmassa missä näitä mukeja valmistettiin edellistä kampanjaa varten. Pomo varoitteli, että tulossa on vähän isompi tilaus, noin 500 kappaletta. Noh, kolmen ensimmäisen päivän aikana taisi tulla jo 2000 tilausta ja koko kampanjan ajan 15 000! Mukeja painatettiin sitten yötä päivää niin että alkoi tulla jo korvista ulos, kyseessä oli kuitenkin pieni perheyritys... Kaapissa on niitä useampi kappale, mutta kertaakaan en ole käyttänyt, on ne aika rumia!

Ainakin tuo Paavo/Vuokko muki on ihan tyylikäs.

Vierailija
33/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen aarre on Hillaryn kampanjamuki. 

Vierailija
34/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se keittiössä nytkin häärii eikä tiedä mitä on kaapissa.

ap

Vierailija
35/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitsi, siinä meni arvonnousuodotukset, jos noin suuri määrä on niitä tehty. Ja aapeenkin olisi kannatanut säilyttää se mukinsa alkuperäispakkauksessa.

Vierailija
36/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Väyrys-muki edelliseltä kierrokselta. Vai mahtoiko olla jo sitä edelliseltä? Äänestin viimeksi Väykkää ensimmäisellä kierroksella ja taidan taas tehdä niin. Jos pystyy irrottautumaan niistä jalasmökkijutuista ja kuuntelemaan häntä avoimin mielin, niin hänhän puhuu ihan fiksuja ja on Suomen asialla!

Vierailija
37/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrysellä on terävät aivot ja perusteltuja näkemyksiä. Hänestä vain halutaan väkisin tehdä loppuun käytetty pellekaluste, jota voi säilyttää presidentti-instituution nurkassa hämähäkin ruokana.

Väyrysmuki osoittaa huumorintajua. Ostaisin, mutta hinta ei sovi kukkarolle just nyt. Joka tapauksessa mukimyynti kampanjan rahoittamiseksi on paikallaan, vaikka siinä ehdokkaan säästäväisyyttä pilkataan. Myyntituotoista tuleva raha on ainakin puhdasta.