Tilasin vaimolta salaa Väyrysmukin
Nyt se on jo minulla kotona ja piilotettuna astiakaappiin sinne takimmaiseksi,en usko että hän sitä sieltä välttämättä heti huomaa.
Jos nyt sattuisi käymään niin että Väyrynen pääsisi toiselle kierrokselle sitten otan sen kyllä ihan itse ja juon muina miehinä vaalikahvit.
Kommentit (37)
Jos minä löytäisin keittiön kaapista väyrysmukin, sille tulisi nopea lähtö!
Minulla on noita jo pieni kokoelma, ja vaimo juo aivan mielellään Vuokko-mukista.
jos saisi piraattiväyrysen jostain femmalla tai alle, kuten putinmukini, voisi ostaa mutta 30e en maksa mukista
Vierailija kirjoitti:
Tuliko se huomaamattomassa paketissa?
Tuollainen 15x15cm pahvilaatikko ja siellä jotakin fyllinkiä sisällä.
Kaikki todisteet poltin takassa kun vaimo oli töissä.
ap
Mitenkähän mahdollinen presidenttiys vaikuttaisi näiden mukien hintaan jotka jo nyt on melko kalliita.
Vierailija kirjoitti:
jos saisi piraattiväyrysen jostain femmalla tai alle, kuten putinmukini, voisi ostaa mutta 30e en maksa mukista
Piraattimukista ei mene rahaa Paavon vaalikamppailuun.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä löytäisin keittiön kaapista väyrysmukin, sille tulisi nopea lähtö!
Väisitkö huutokauppakeisarille ja ottaisit kovat rahat?
Sen nyt ymmärtäisi, että olisi luurankoja kaapissa. Mutta että Väyrysmukeja :O
Itse taas tilaan itselleni ja muijalle maantaina Väyrys mukin ja alan valmistautumaan 2.kierrokseen. Muija varmasti yllättyy, mutta ehkä ei ilahdu!
Vierailija kirjoitti:
Nyt se on jo minulla kotona ja piilotettuna astiakaappiin sinne takimmaiseksi,en usko että hän sitä sieltä välttämättä heti huomaa.
Jos nyt sattuisi käymään niin että Väyrynen pääsisi toiselle kierrokselle sitten otan sen kyllä ihan itse ja juon muina miehinä vaalikahvit.
Entä kun ei pääse?
Sitten heitän sen kovaa seinään ja kiroan huonoa onneani...
Vierailija kirjoitti:
Sitten heitän sen kovaa seinään ja kiroan huonoa onneani...
Saattaa seinä mennä rikki, pahimmassa tapauksessa myös muki. En suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt sattuisi käymään niin että Väyrynen pääsisi toiselle kierrokselle sitten otan sen kyllä ihan itse ja juon muina miehinä vaalikahvit.Entä kun ei pääse?
Mahdollisuudet päästä on kuitenkin hyvät,joka tapauksessa siellä se menee muiden mukien mukana.
Ihan mukavan näköinen muki se on,kelpaa siitä kahvia juoda kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Voiko niitä tilata netistä?
Me tilattiin 13v tytölle joululahjaksi, kun itse pyysi. Siitä on hyvä juoda vaalikahvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt sattuisi käymään niin että Väyrynen pääsisi toiselle kierrokselle sitten otan sen kyllä ihan itse ja juon muina miehinä vaalikahvit.Voiko niitä tilata netistä?
Voi,eikö lähestulkoon mitä vain voi tilata nykyään netistä.
Ja nopeasti tuli vaikka Keminmaalta asti tuli suht eteläiseen suomeen,lähti matkaan jo tilauspäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Me tilattiin 13v tytölle joululahjaksi, kun itse pyysi. Siitä on hyvä juoda vaalikahvit.
Minunkin 13-vuotias tyttö äänestää Väyrystä, kuten koko perhe. Emme ole mv-lehden trolleja ja valeprofiileita vaan olemme kaikki kauniita, nuoria ja akateemisesti koulutettuja.
Olisipa lautasia. Tulis hyvät laihdutuskeinot niistä. Ei enää ruoka maittas, kun joutus Paven naamaa katteleen. Voi kun se näiden vaalien jälkeen älyäis vetäytyä julkisuudesta.
Tuliko se huomaamattomassa paketissa?