Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi ei ole naista jaloissa pyörimässä.

Vierailija
24.01.2018 |

Minulla on menestyksekäs ura, upea asunto ja saan seksiä, kun haluan. Olin muutaman vuoden naimisissa, jonka aikana nainen yritti saada minut tossun alle, mutta epäonnistui, koska voitin valtataistelun.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten erosit, jos voitit valtataistelun? Minä olisin eronnut vain hävittyäni.

Vierailija
2/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi, mitenhän me Suomen naiset nyt mitenkään selvitään ilman parisuhdetta sun kans. Pitäiskö ihan varata paikka Lintulan luostarista. Elämä on ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häviäjältä vaikutat monen silmissä joiltakin osin. Mitä esimerkiksi mummosi sanoo elämäntyylistäsi? Tai äitisi, eikö hän halua lapsenlapsia?

Vierailija
4/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloissa pyörimässä? Sellainen nainen olisikin aika ikävän pieni keijukainen, jos sinne kinttuihin pyörimään mahtuu. Hyvä jättääkin sellainen chihuahuan toiselle yhtä pienelle ihmiselle.

Vierailija
5/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan ap, mutta kukaan, ei kukaan, ei maailman hölmöinkään mies kirjoita tuolla tavalla kuin sinä viestissäsi.    :)   Kiva yritys kuitenkin.

Vierailija
6/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma kirjoitti:

Miksi sitten erosit, jos voitit valtataistelun? Minä olisin eronnut vain hävittyäni.

Mielestäni nainen oli oikeutettu onnelliseen suhteeseen, joten jätin.

Vierailija
7/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häviäjältä vaikutat monen silmissä joiltakin osin. Mitä esimerkiksi mummosi sanoo elämäntyylistäsi? Tai äitisi, eikö hän halua lapsenlapsia?

Elämäntyylini ei kuulu muille ja kyllä äitini haluaa lapsenlapsia, mutta minähän siitäkin saan päättää.

Vierailija
8/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janatuinen kirjoitti:

Sori nyt vaan ap, mutta kukaan, ei kukaan, ei maailman hölmöinkään mies kirjoita tuolla tavalla kuin sinä viestissäsi.    :)   Kiva yritys kuitenkin.

Enkö minä saa olla onnellinen ilman avioliittoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän