Edessä muutto Poriin
mies sai sieltä työpaikan.
Kuis on tilanne tradenomeilla? Uskallanko mä seurata, vai jäänkö oottaan tänne periferiaan kunnes tärppää?
Kommentit (19)
Täl hetkel on työpaikka, palkka /ceest. Ja kuin kauan, se on epävarmaa.
Skidejä ei viel suunnitelmis.
Vierailija kirjoitti:
Ilman suhteita on Porista vaikea töitä saada.
Kehen siel sit tarttis suhde luoda?
Ja kyl mieskin ihan ilman suosituksii sai.
Laittakaa iso Ässien lippu ikkunaan tai parvekkeelle roikkumaan, niin saatte ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Ei eroa siis muusta Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehen siel sit tarttis suhde luoda?
Ja kyl mieskin ihan ilman suosituksii sai.
Ei niitä luoda, niihin synnytään. Nepotismi kukoistaa.
Onks ketään jol kokemuksii työkkärin toiminnast Poris. Onks palkkatukee tarjol?
https://valtiolle.fi/fi/tyopaikat/avoin-hakemus-lounais-suomen-poliisil…
Heiiiiiii, kamut
Onks teist kukaan hakenu näit paikkoi? Määräaikaisuuden peruste "Työn luonne" - kai niit sit voi hakee ain uudelleen?
onk porilaissi hullui paikal? Niitä, jotka porin toril ain tappelevat, ku ässät on hävinny. Porihan on tunnettu tästä ilmiöstä.
Onks nyt ketään työttömii Porilaisii paikal! Tarttisin pikaiseen tietoo, kui ne työkkärin palvelut siel toimii?
Kantsiiks mun jo muuttaa, saaks hyvin palkkatukee jne.
Vierailija kirjoitti:
Onks nyt ketään työttömii Porilaisii paikal! Tarttisin pikaiseen tietoo, kui ne työkkärin palvelut siel toimii?
Kantsiiks mun jo muuttaa, saaks hyvin palkkatukee jne.
Pliiiiiiiiiiiis, tauko koht ohi
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla siellä periferiassa siis työpaikka? Onko teillä lapsia?
Jos ei ja ei, muuttaisin miehen mukana. Porissa on luultavasti enemmän työtä tarjolla kuin jossakin aivan peräkylässä.
Täällä peräkylässä kyllä tarvittais työntekijöitä. Palkka 13-19€/h. Kaksivuorotyö.
Eiköhän Porissa työkkäri toimi samalla tavalla kuin muuallakin?
Itse hain vuoden töitä enkä niitä löytänyt kuin pari määräaikaista nollatuntisopimusta. Eli jos sinulle on tärkeää löytää työtä ennen kuin muutat, niin eiköhän se selviä vain hakemalla niitä työpaikkoja.
Pori on nykyisin melkoisen kuollut paikka, kaukana ovat senkin kaupungin " suuruuden" ajat. Suosittelisin välttämään.
Onko sulla siellä periferiassa siis työpaikka? Onko teillä lapsia?
Jos ei ja ei, muuttaisin miehen mukana. Porissa on luultavasti enemmän työtä tarjolla kuin jossakin aivan peräkylässä.