Suomen hallitus sitten onnistui saamaan aikaan lähes yleislakon Suomeen
Ei olekaan pitkiin aikoihin mikään hallitus kyennyt vastaavaan.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mä aion kyllä tehdä töitä sen sijaan että lakkoilisin.Itse te tunarit sinne nuo apinat äänestitte. Unohtuiko?
Äänestin oppositiopuolueen edustajaa.
En aio tehdä töitä, sillä niitä ei enää ole.
Tunarit hallituksessa luulevat, että työtä tekemättömyyteni johtuu siitä että olisin jossakin kannustinloukussa. No ei, ihan sitä se vain on, etten ole kelvannut työnantajille. Sitä eivät hallituksessa kykene ymmärtämään.
No ehkä aktiivimalli saa sinut nostamaan itsesi sohvalta ja tekemään jotain asialle. esim. kouluttautumaan ja vähän edes pääsemään eroon laisuudesta. Ei miinustuottoista työntekijää kukaan halua, joten ihan itse joudut tekemään itsestäsi työkelpoisen.
Vierailija kirjoitti:
Sen yrittäminen että työttömät saataisiin töihin on niin punainen vaate että sitä nyt ei vaan saa ehdottaa Suomessa. Enemmän vaan ansiosidonnaista ja mahdollisimman pitkään, niin sitten on kaikki hyvin eikä mitään lakkoja tarvita.
Kannatan työttömien työllistämisyrityksiä, mutta tämä keino ontuu kuin puujalkainen merirosvo, jolla jalka on hukassa. Keinotekoisesti pakotetaan tekemään työtä tai oheistoimintaa, vaikka mitään kellekkään hyödyllistä ei olisi tarjolla. Ehkä joku kaupungin lumipartiopäivä tai vastaava voisi olla oikeasti hyödyllinenkin. Kaikkialla ei vain ole tarjolla tötä joihin hakijat kelpaisivat.
Saksan Merkel maksaa Sauli Niinistön kampanjan ja Suomen median palkat!
Median gallupit ovat virheellisiä! Niillä sumutetaan ihmisiä.
Äänestä nro: 7 Väyrynen tai 5 Huhtasaari!
Hallitus kaatuu, kun Väyrysestä tulee presidentti!
Tuo kortesi kekoon!
Äänestä nro: 7 Väyrynen !
Hieno juttu. Toivottavasti kulkevat, jotta ihmiset pääsevät paikalle.