Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen hallitus sitten onnistui saamaan aikaan lähes yleislakon Suomeen

Vierailija
23.01.2018 |

Ei olekaan pitkiin aikoihin mikään hallitus kyennyt vastaavaan.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolevan AY-pamppukaartin viimeinen taisto. SAK ei enää ole millään tavalla relevantti.

Ei olekaan, paitsi järjestää tuon tarpeellisen mielenosoituksen.

Vierailija
22/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet vaalit ja uusi presidentti. Sitä Suomi tarvitsee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut hyväksyivat ko hallituksen suunnitelmat . Aivan sama etteivät nyt ole siellä. Jos olisivat saaneet päättää olisivat olleet siellä toteuttamassa tätä politiikkaa kokoomuksen juoksutettavana kuten sinisetkin. Tietenkin huijarit pettivät toiset huijarit oli ja on tässä hallituksessa se teema edelleen. 

Vierailija
24/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, mikä lakko?

Joo, olen aika pihalla mutta olen maanut viimeisen viikon puolitajuttomana sängyn pohjalla.

Vierailija
25/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kiinnosta lakkoilu. Enkä ole ikinä missään lakossa ollut, enkä mene.

Vierailija
26/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, mikä lakko?

Joo, olen aika pihalla mutta olen maanut viimeisen viikon puolitajuttomana sängyn pohjalla.

Aktiivimallia vastustetaan 2.2. mielenosoituksella Senaatintorilla. Ainakin rakennusliitto ja AKT myös lakkoilevat tuolloin. Mikä on hienoa! Ja jos ei hallitus ala perus idioottimaista lakiaan, lisää varmasti seuraa.

Vierailija
27/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hallitus ole mitään yleislakkoa ole saanut aikaan vaan SAK:n syöpäläisporukka, joka vääntää näön vuoksi (laittoman) poliittisen lakon lähinnä tukeakseen luisuvaan kannatustaan ja hidastaakseen jäsenkuntansa omalla toiminnalla aiheuttamaa kutistumista.

SAK:n ylipalkatut suojatyöpaikka pamput tekevät siis näennäistoimintaa palkkansa turvatakseen välittämättä tippaakaan Suomen tai työntekijöiden edusta.

Vierailija
28/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sak toimi, kuten kansa siltä odotti. Puolustaen yhteiskunnallisia oikeuksia, jotka hallitus yrittää romuttaa. Ja laittomasti jälleen. Meillä on ollut rikollisiten toimiva hallitus ikinä.

Vierailija
29/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihinäksi jää. Ihmiset haluvat tehdä töitä, kun niitä viimein riittää. Mutta ihan kiva, että seiskytluvun pioneerinuorille järjestetään vielä yksi nostalgiaretki Helsinkiin. 

Vierailija
30/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä  aion kyllä  tehdä töitä sen sijaan että  lakkoilisin.Itse te tunarit sinne nuo apinat äänestitte. Unohtuiko?

kuka äänesti kuka ei, minä en todellakaan äänestänyt. 

Vierailija
31/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakko johtuu pelkästään siitä, että SAK säikähti mielenosoituksen pientä osallistujamäärää ja päätti maksaa osallistujille (lakkokorvauksena). 

Vierailija
32/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihinäksi jää. Ihmiset haluvat tehdä töitä, kun niitä viimein riittää. Mutta ihan kiva, että seiskytluvun pioneerinuorille järjestetään vielä yksi nostalgiaretki Helsinkiin. 

porvarin kuolonkorinaa, nannaa korville. 

Vierailija
33/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa äänestää Kokoomusta, Keskustaa tai Perssuomalaisia myös seuraavissa eduskuntavaaleissa.

No Perussuomalaiset ei kyllä ole hallituksessa. Itse äänestän Kokoomusta, jos vain sopiva ehdokas löytyy.

kyllä olivat, aktiivimalliakin olivat tekemässä. turha persuilleon synninpäästöä antaa, kun ovat hallituspaskan takana.

persuäänestäjien takia saatiin oikeistohallitus, se kannattaa kaikkien muistaa seuraavissa vaaleissa. kun äänestät persua, se on aina ääni tälläselle kurahallitukselle.

Vierailija
34/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi presidenttikin päästää muutaman äänen karkuun allekirjoittaessaan aktiivimallilain. Ainakin yhden äänen tiedän varmasti.

Vierailija
35/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAK järjestää bussikujetuksia paikalle. Kyytiin pääsee vaikka ei kuuluisi SAK:n.

Toivoisin bussikuljetuksia myös pääkaupunkiseudun nukkumalähiöistä. Työttömänä bussilipun raha on pois ruuasta. Muut liittoon voisivat osallistua esim. bussikuljetuksilla.

Vierailija
36/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä liioittelua ilmassa. Tällä on yhtä paljon tekemistä yleislakon kanssa kuin niiden aiemmin nähtyjen "joukkovoima" mielenosoitusten kanssa. Samaa säälittävää mulle mulle kaikki muiden maksamana porukkaa. Todellista yhteiskunnan pohjasakkaa. Onnea vain säälittävään yritykseenne. Järjellä ajatteleviin tuo touhu todennäköisesti vaikuttaa lähinnä siten, että eroavat omasta liitostaan, jos lähtevät mukaan tuollaisiin populistiseen ja poliittiseen pelleilyyn.

Vierailija
37/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pientä liioittelua ilmassa. Tällä on yhtä paljon tekemistä yleislakon kanssa kuin niiden aiemmin nähtyjen "joukkovoima" mielenosoitusten kanssa. Samaa säälittävää mulle mulle kaikki muiden maksamana porukkaa. Todellista yhteiskunnan pohjasakkaa. Onnea vain säälittävään yritykseenne. Järjellä ajatteleviin tuo touhu todennäköisesti vaikuttaa lähinnä siten, että eroavat omasta liitostaan, jos lähtevät mukaan tuollaisiin populistiseen ja poliittiseen pelleilyyn.

Tässä on se ero, että nyt mukana on todella paljon meitä, jotka emme ole ennen olleet mielenosoituksissa ja olemme pitäneet niitä jopa hölmöinä. 2.2. mielenosoitus on jotain toista! Yhdistää hyvin erilaiset ihmiset vastustamaan yhdessä kaikkien aikojen idioottimaisinta lakia ja hallitusta.

Vierailija
38/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi liitoilla harvinainen tilaisuus yhdistää voimansa ja näyttää että työntekijöilläkin on valtaa. Miksi muut liitot eivät osallistu? Antakaa palautetta omiin liittoihin jotta saadaan mahdollisimman paljon porukkaa mukaan.

Vierailija
39/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SAK järjestää bussikujetuksia paikalle. Kyytiin pääsee vaikka ei kuuluisi SAK:n.

Toivoisin bussikuljetuksia myös pääkaupunkiseudun nukkumalähiöistä. Työttömänä bussilipun raha on pois ruuasta. Muut liittoon voisivat osallistua esim. bussikuljetuksilla.

Miten Senaatintorille pääsee bussilla, jos AKT on lakossa? Ihan vilpittömästi kysyn.

Vierailija
40/66 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina huvittanut se, että kun jotain "kamalaa" on tapahtunut, se on AINA oikeiston syy. KOSKAAN asioiden vaikuttamisessa ei ole muka ollut mukana demarit, vihreät eikä vasemmisto. Jännä juttu.

Onko täällä niin nuorta ja tyhmää porukkaa, etteivät ole kuulleetkaan miten esim. 90-luvulla Suomesta tapettiin 60 000 yritystä? MIettikää, 60 000 yritystä ja aivan tahallaan. Pääjehuina demarit ja vasemmisto. Se kannattaa AINA muistaa. Myös myöhemmin työpaikkojen menetyksien takana ovat olleet ahneet ammattiliitot, joten lopettakaa nyt älykääpiöt se ulina oikeistosta.

Miksi ette muuten tee kansalaisaloitetta, että ammattiliittojen veronkierto lopetetaan? Niillä on miljardien omaisuus, vaikka työläiset näkevät nälkää. AY-pampuillakin aivan kohtuuttomat liksat, mutta älykääpiöt työläiset ulisevat aina oikeistosta.

Muistakaa nyt pölvästit edes se, että demarit loivat orjatyön, eli monet joutuvat menemään "töihin" 9€/pvä. Repikää ulisijat siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi