Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirapuistot uusi tinder???

Vierailija
20.07.2023 |

Käyn koirani kanssa ison kaupungin koirapuistoissa ja melkein joka kerta joudun naisten isku yritysten kohteeksi. Onko normaalia ja johtuuko tää siitä et nykyään halutaan pariutua jossain muussa paikassa kuin tinderissä?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nais näkökulmaa kiitos...

Vierailija
2/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän varauksella suhtaudun tuohon että oikein monet naiset joka kerta yrittää sua iskeä, mutta onhan koirapuisto helppo tapa tutustua. Useinhan sitä alkaa lenkilläkin kohdatessa jutella vieraiden koiranulkoiluttajien kanssa, ei tapahtuis ilman niitä koiria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirapuistoilevan miehen voi ainakin olettaa olevan eläinrakas, mikä on monelle tärkeä juttu. Millainen koira, miten sen kanssa toimii ja kommunikoi, kyllä mä kiinnitän noihin asioihin huomiota. 

Vierailija
4/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

prkl

T. Kissanomistaja

Vierailija
5/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina ollut.

Komea eläinrakas sinkkumies löytää helposti juttuseuraa.

Vierailija
6/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat liioitella Tinderin merkitystä ihmisten pariutumiseen. Kautta aikojen on ihmiset pariutuneet töissä, baarissa, harrastuksissa, koirapuistoissa, lenkkipoluilla, kahviloissa jne. missä nyt ihmisiä liikkuu.

Vierailija
7/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän varauksella suhtaudun tuohon että oikein monet naiset joka kerta yrittää sua iskeä, mutta onhan koirapuisto helppo tapa tutustua. Useinhan sitä alkaa lenkilläkin kohdatessa jutella vieraiden koiranulkoiluttajien kanssa, ei tapahtuis ilman niitä koiria. 

Koirapuistossa on sosiaalisesti hyväksyttyä jutella tuntemattomien kanssa. Ei Suomessa oikein ole tapana yleensä tutustua ihmisiin. Tyyliin jossain kaupan kassajonossa tai lenkkipolulla.

Vierailija
8/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis tarkoita että lauma naisia hyökkää kimppuun mutta todella usein tulee todella miellyttäviä naisia jutulle ja mies kyllä huomaa koska nainen varmistaa että mies näkee sormet että niissä ei ole sormusta. Kysellään missäpäin asutaan ja muita asioita joista huomaa että halutaan tietää onko mies sinkku onko lapsia mitä töitä....

Vierailija
9/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin heti naisten kiinnostuksen kasvaneen, kun hankin koiran. Se olisi sinkulle sopiva keino yrittää tutustua vastakkaiseen sukupuoleen tai vaikka samankin.

Vierailija
10/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat liioitella Tinderin merkitystä ihmisten pariutumiseen. Kautta aikojen on ihmiset pariutuneet töissä, baarissa, harrastuksissa, koirapuistoissa, lenkkipoluilla, kahviloissa jne. missä nyt ihmisiä liikkuu.

Niin.

Vierailija
11/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirapuistot on kyllä musta hyviä flirtti/iskupaikkoja. On heti yhteinen puheenaihe (koirat) ja saa rauhassa "tarkkailla" vastapuolen olemusta ja toimintaa ilman paineita. Mulla on ollut "juttua" ainakin yhden kivan miekkosen kanssa. 

Vierailija
12/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vähän epäilen tota, että lähes joka kerta yritetään iskeä. Mistä päättelet niin?

Muuten mielestäni koirapuisto voi olla ihan potentiaalinen paikka löytää kumppani. Jos käy siellä usein ja törmää siellä usein niin siinä ehtii jo suht hyvin tutustua livenä.

Vierailija
13/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina puhutaan siitä, ettei sinkkuna saisi olla liikaa nolla-aikaa, eli sellaista aikaa milloin on mahdoton törmätä kehenkää. Ollaan esimerkiksi kaikki illat vain kotosalla telkkarin ääressä. Se on hyvä keino varmistaa sinkkuuden jatkuvuus.

Koirapuisto on hyvä esimerkki paikasta jossa voi tavata uusia ihmisiä. Pitää elää sellaista elämää jossa tapaa uusia ihmisiä jos haluaa jonkun löytää vierelleen. Ei kukaan kotoa tule hakemaan...

Vierailija
14/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin se on tinderin korvike.

Vierailija
15/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä apn kanssa että koirapuistoissa käy sairaan hyvän näköisiä naisia ulkoiluttamassa koiraa. Lisäksi siellä ei ole baarissa tarvittavaa sota maalausta naamassa joten luonnon kauniit erottuvat edukseen.

Vierailija
16/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ja kaikki kivat naiset yrittävät iskeä? Aina?

Itse olen eloisa ja ystävällinen. Moni mies suuttui, kun en kiinnostunut, vaikka "itse yritin iskeä". Enkä _todellakaan_ yrittänyt. Ihan samanlainen olin kaikille, vauvasta vaariin.

Tulin tosi varovaiseksi, mieheni seurassa olen ainoastaan oma itseni. Jäi niin ällö kuva miehistä, että jotenkin on koko ajan varpaillaan.

Osa miehistä nyt vaan lukee naisia täysin väärin. Juttelu ei ole iskemistä, eikä kahvilla käyminen tarkoita seksiä. Ystävällisyys ja empatia pitäisi olla sellaiset asiat, että ne eivät johda heti peräkamarin poikaa sormuskauppaan.

Vierailija
17/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisi luoda joku hyvä tapa sinkuille erottua joukosta. Vaikka tietynvärinen talutushihna. Sillä voisi kertoa muille, että saa ja kannattaa lähestyä.

Vihreä hihna tarkoittaa, että olen sinkku - saa tulla juttelemaan. Esimerkiksi.

Vierailija
18/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyisi luoda joku hyvä tapa sinkuille erottua joukosta. Vaikka tietynvärinen talutushihna. Sillä voisi kertoa muille, että saa ja kannattaa lähestyä.

Vihreä hihna tarkoittaa, että olen sinkku - saa tulla juttelemaan. Esimerkiksi.

Neonvärinen heijastinliivi SINKKU -tekstillä?

Pinkki - hetero

Vihreä - gay

Keltainen - bi

Vierailija
19/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävää olentoa rakastava ja siitä huolehtiva mies on iso plussa. Siksikin koirapuistojen pitäisi olla uusi Tinder. 

Vierailija
20/59 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tolloja. Luulevat normaalia ystävällisyyttä flirttailuksi ja iskemiseksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi