Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä bakteerivagionoosi tulee?

Vierailija
23.01.2018 |

Hygienia kunnossa ja seksiä ei ole niin mistä voi tulla.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lääkäri diagnosoi bakteerivaginoosin? pelkistä oireista? näkyykö verikokeissa?

Mä en tajua miksi testeissä ei koskaan muka näy mitään, mutta silti pilde haisee kauhealle ja vuotaa?

Samaan olen minäkin tottunut. Oireita löytyy kutinasta vaikka mihin, mutta testit sanoo nolla ja lääkäri "ei sulla mitään ole". Ammattitaidottomat paskat.

Vierailija
22/36 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehillä tällaisia ongelmia? Tuntuu, että koko elämäni on yhtä toosan kanssa taistelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lääkäri diagnosoi bakteerivaginoosin? pelkistä oireista? näkyykö verikokeissa?

Mä en tajua miksi testeissä ei koskaan muka näy mitään, mutta silti pilde haisee kauhealle ja vuotaa?

Samaan olen minäkin tottunut. Oireita löytyy kutinasta vaikka mihin, mutta testit sanoo nolla ja lääkäri "ei sulla mitään ole". Ammattitaidottomat paskat.

Osta boulardiikapseleita (lisäravinne) ja avaa ja laita jauhetta kutisevalle alueelle. Toimii ainakin itsellä hyvinkin nopeasti. 

Jos haluat tarkempaa testausta, mene elävän veren analyysiin, jotta nähdään onko verenkierrossasi hiivaa. Se olisi hyvä hoitaa pois muualtakin kuin alapäästä. Virallinen lääketiede on jälkijunassa tässä hommassa. 

Vierailija
24/36 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka ja seksi

Vierailija
25/36 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä emättimen Ph. Ei käkättimen.

Vierailija
26/36 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko bv olla seurausta miehen (eli seksikumppanin) huonosta hygieniasta?

Vierailija
27/36 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli kun jouduin syömään useaan peräkkäiseen virtsatientulehdukseen antibioottikuureja. Onneksi sattui fiksu lääkäri kohdalle joka tunnisti oireet, edelliset olivat vaan hoitaneet hiivana huonoon tuloksin. Inhottava vaiva, paraneminenkin otti melkein viikon aikaa minulla kun viimein sain oikeat aineet siihen.

Vierailija
28/36 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en harrasta sex, pesen alapään kaksi kertaa päivässä, olen kokeillut pestä ilman saippuaa sekä intiimisaippualla. Maitohappobakteerit ja geelit pimppaan on jo kokeiltu. Ruokavaliota muutettu. Silti haisee ja tosi tummankeltaista vuotoa joka päivä terveysside ihan märkänä. Help!

Vierailija
29/36 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuli kun jouduin syömään useaan peräkkäiseen virtsatientulehdukseen antibioottikuureja. Onneksi sattui fiksu lääkäri kohdalle joka tunnisti oireet, edelliset olivat vaan hoitaneet hiivana huonoon tuloksin. Inhottava vaiva, paraneminenkin otti melkein viikon aikaa minulla kun viimein sain oikeat aineet siihen.

mitä aineita käytit?

Vierailija
30/36 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tää keskustelu naurattaa mua vaikka kamppailen ihan saman ongelman kanssa?

Vierailija
31/36 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaginat ovat oksettavia ja haisevia märkiä läpiä, ei sille sen kummempaa syytä ole.

Vierailija
32/36 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhi vaan jatkossakin takapyypystä etupyypyyn päin.

Vierailija
33/36 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en harrasta sex, pesen alapään kaksi kertaa päivässä, olen kokeillut pestä ilman saippuaa sekä intiimisaippualla. Maitohappobakteerit ja geelit pimppaan on jo kokeiltu. Ruokavaliota muutettu. Silti haisee ja tosi tummankeltaista vuotoa joka päivä terveysside ihan märkänä. Help!

kerran päivässä riittää jos ei urheile eikä pesuaineita tarvi

Vierailija
34/36 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi, kun tehtiin kohdun lämpöpallohoito (= runsaat kuukautiset jäi pois). Lisäbonuksena jäi pois bv:t. Lapset toki tehty, muuten ei kannata ajatellakaan.

Vierailija
35/36 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on omituisia haju- vuoto- kirvely- tulehduspilluja paljon. Miten oikein elätte?

Antakaa olla sen pillun kanssa pelaaminen, se on samaa nahkaa kun naamassakin.

Normaalit pesut ja thats it! 

Vierailija
36/36 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kerran päivässä riittää jos ei urheile eikä pesuaineita tarvi

Minulla haisee vain pahemmin jos pesen kerran päivässä. Eli jos iltapesulla, niin sitten päivällä töissä haisee kauhea kala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme