Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törmäät vanhaan tuttuusi ja huomaat että hän on lihonut parikymmentä kiloa, otatko asian puheeksi?

Vierailija
23.01.2018 |

Miksi/miksi et?

Serkkuni on erään sairauden takia lihonut melko lyhyessä ajassa (vuoden sisään) tuon parikymmentä kiloa. Kuulemma joka toinen tuttu/puolituttu joka tulee vastaan niin huomauttaa "Oletpas sä pyöristynyt" Ihan kuin serkku ei sitä itse tietäisi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kykenisin sanomaan mitään virnistelyltäni.

Vierailija
22/26 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskooko ne huomattelijat edes, jos serkkusi selittää lihomisen johtuvan sairaudesta?

Mikä se semmoinen sairaus on joka lihottaa ilman että ihminen syö enemmän kuin kuluttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaan tyyliin äidilleni kommentoidaan aina, että onpa sinulla punaiset posket. Äitini kärsii ruusufinnistä. Ihmiset osaavat olla moukkia.

Minä kuulen aina että onpa minulla ohut tukka. Vastaan että ne solunsalpaajat on vähän semmoisia, tuppaa tukka tippumaan.

Vierailija
24/26 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan sanoisi mitään. Muiden paino ei kuulu minulle.

Vierailija
25/26 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut samankokoinen, mutta viime vuonna otin lääkärin suosituksesta hormonipiikin ehkäisyksi ja paino vain nousi ja nousi, vuodessa melkein 10KG. Olin todella tietoinen painon noususta, vaatteet joita olen käyttänyt vuosia ei enää mahtunutkaan päälle ja itseinho oli korkealla!

Kaiken huippu oli kun mieheni serkku jota olen nähnyt vain kahdesti aiemmin oli meillä kylässä kysyi kauhistellen että mitä minulle on tapahtunut ja miten olen päästänyt itseni siihen kuntoon! Menin vessaan itkemään (kyllä hormoni aiheutti myos yliherkkyyttä!), mutta kyllä mua ärsytti. Onneksi paino on nyt melkein normaali ku lopetin tuon kamalan hormonin piikittämisen itseeni.

Vierailija
26/26 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäät vanhaan tuttuusi ja huomaat että hän on lihonut parikymmentä kiloa, otatko asian puheeksi?

No en ota puheeksi, mitäs himputtia minkään vanhan tutun lihominen mulle kuuluu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan