Millainen nainen ei saa miestä vakavaan suhteeseen?
Niin? Kevytsuhteisiin varmasti miltei kaikki kelpaa?
Kommentit (81)
Minä. En ole ruma, aseksuaali enkä läski, en polta enkä ryyppää. En ole nalkuttaja tai takertuja. Minulla on kauniit pitkät hiukset, pukeudun muodikkaasti, mutta en paljastavasti. Kouluja olen käynyt, mutta mikään uraohjus en ole. Minulla on paljon kiinnostuksen kohteita, esim musiikki ja urheilu kiinnostaa. Olen kätevä käsistäni, ruuanlaitto ja pikku remontit hoituu. Luonteeltani olen ujohko, mutta tulen silti juttuun ihmisten kanssa. Suhteeseen en vaan kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä, tosin olen itsekin katkaissut pitkän suhteen miehen ryyppäämisen takia. Eli juopoille kelpaisi. En mieti miten kelpaisin, olen oma itseni. Olen tavallisen näköinen suomityttö, en ole lihava. Minulla on amk-tutkinto, oma asunto ja töissä. Olisin jo nuorena halunnut perheen, tykkään seksistä ja normaalista elämästä. Miehet yleensä haluavat olla kanssani kaveri. Minä haluaisin miehen, en pelkkää kaveria. En tiedä mikä on syy. En omasta mielestäni eroa tavan naisesta.
Just sinä. Nyt sulle 36v tuli ottaja täältä!
No minä en saa, ja syykin on selvä: sellaista miestä ei ole, joka hyväksyy minut tällaisena kuin olen.
Ja millainen olen: introvertti, älykäs, itsenäinen, toimelias, addiktioista vapaa, rauhallinen, tasapainoinen, en ole palvelija enkä palveltava- ja näitä samoja ominaisuuksia odotan mieheltä.
Siinäpä teille taruolento.
Esim. minä, joka olen eronnut ja asun aikuisen lapseni kanssa kolmiossa. Syy vakavan suhteen syntymättömyyteen on se, etten käy missään enkä tapaa ihmisiä. Nettideiteissä kohdalleni osuu kummajaisia (20-vuotiaita, jotka haluavat eroon impeydestään!!!) ja ukkomiehiä, joiden kanssa en ryhdy mihinkään.
Yksi minua 7 cm lyhyempi bulgaari oli kiinnostunut. Minä taas aloin vahvasti epäillä, jaksaisinko ryhtyä seurustelemaan kielimuurin yli, vaikka mies muuten vaikuttikin kivalta. Kas kun on työlästä saada suomalainenkaan mies käsittämään asioita. Voi olla tietenkin itsessäni vika, en ole täydellinen. Tässä kohtaa, kun oli tämä kieli- ja kulttuurierokin, koin että myös noin kova pituusero noin päin häiritsi liikaa. Muuten minulla on ollut sekä itseäni lyhyempiä että pitempiä miehiä, eikä se ole olennaista.
Vierailija kirjoitti:
Minä. En ole ruma, aseksuaali enkä läski, en polta enkä ryyppää. En ole nalkuttaja tai takertuja. Minulla on kauniit pitkät hiukset, pukeudun muodikkaasti, mutta en paljastavasti. Kouluja olen käynyt, mutta mikään uraohjus en ole. Minulla on paljon kiinnostuksen kohteita, esim musiikki ja urheilu kiinnostaa. Olen kätevä käsistäni, ruuanlaitto ja pikku remontit hoituu. Luonteeltani olen ujohko, mutta tulen silti juttuun ihmisten kanssa. Suhteeseen en vaan kelpaa.
Mulle kelpaat ainakin puolisoehdokkaaksi eli 100% deittailisin sun kans, mutta mä en taas kelpaa sulle edes siihen, eikä ole kelvannut moni muukaan.
99% tapauksista jos nainen ei löydä parisuhdehalukasta miestä niin nainen kurottaa jatkuvasti liian korkealle, yrittää liian hyvätasoisia miehiä.
Vähentäkää kasvojen, pituuden, itsevarmuuden ja jännyyden merkitystä niin löydätte helpommin parisuhteeseen haluavan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon irtosuhteillut
Mun tuttavapiirissä paljon irtosuhteilevat ovat saaneet helpoimmin myös vakavan suhteen.
Luulen että kun on paljon vaihtuvia miehiä niin aina niistä joku on myös sellainen joka ottaa tosissaan. Ja nää naiset kun ei pysähdy yhtä suremaan, toisin kuin valikoivammat naiset jotka yhden pettymyksen jälkeen ei vaan heti lähde uudelleen radalle.
Suurimman osan miehistä on otettava mitä saa. Mielummin jättäisivät irtosuhteilija vielä kiertoon, mutta ei ole varaa. Ei kellekään ole ykkösvaihtoehto jo olisi varaa valita.
No useammalla tuntemallani irtosuhteilijalla on todella namut miehet . Sellaiset joiden ei ois tarvinnut tyytyä.
Sama. Itsekin olen harrastanut aikanaan irtosuhteita kuten myös kumppanini, eikä kummallakaan valinnanvarasta mitään puutetta ollut. Joillekin ihmisille näyttää vaan olevan liian raskas ajatus, ettei kaikki ihmiset etsi elämältä samoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon irtosuhteillut
Paljon irtosuhteilleita miehiä on huomattavasti enemmän kuin naisia. Ei siis pitäisi olla minkäänlainen este. Sopivat hyvin yhteen, voivat muodostaa avoimen suhteen.
Miksi pitäisi olla avoin suhde? Jos sinä et erota sinkkuelämää ja sitoutunutta parisuhdetta toisistaan, niin ei se tarkoita sitä etteikö kukaan muu pystyisi näiden eroa ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
99% tapauksista jos nainen ei löydä parisuhdehalukasta miestä niin nainen kurottaa jatkuvasti liian korkealle, yrittää liian hyvätasoisia miehiä.
Vähentäkää kasvojen, pituuden, itsevarmuuden ja jännyyden merkitystä niin löydätte helpommin parisuhteeseen haluavan miehen.
Eli pitää huolia 70-vuotias diabeetikkoukkomies, jolla seisoo vain pistoksella paisuvaiskudokseen. Tai 20-vuotias neitsytpoika, joka haluaa "opettajan".'
Kuule, noin alas en vajoa, ennemmin olen ilman.
Muuta en vaadi kuin luku- ja kirjoitustaitoa, rikosrekisterin puutetta, joltisestikin tasapainoista tunne-elämää (diagnoosi ei este) ja sitä, ettei ole juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon irtosuhteillut
Päinvastoin. Monet miehet tykkäävät sängyssä itsevarmoista ja osaavista naisista.
Miten naisen itsevarmuus sängyssä ja osaavuus liittyy irtoseksiin? Meinaatko tosiaan, että se irtoseksi on naiselle jotain upeaa orgasmien ilotulitusta vaihtuvien kumppanien kanssa? Suurin irtoseksistä harrastetaan vahvasti päihtyneenä sen pilkun aikaan narikkajonosta löytyneen, myös vahvasti päihtyneen randomtyypin kanssa. Siinä ei paljon itsevarmuus kasva ja kokemus kartu, kun aamulla ainoastaan harmittaa, kaduttaa ja v*tuttaa vaikka ei ole pienintäkään varmaa muistikuvaa siitä heiluiko peitto yöllä vai nou. Ja jos muistaa, niin sen puolivelton peniksen kanssa ährätyn vartin haluaa ainoastaan unohtaa.
N41
Minä olen liian kuuma saadakseni miehen. Ympärille kun katsoo, niin rumilla ja mitäänsanomattomilla on miehet, minulla ei. Eksiä löytyy kyllä, mutta ei pysyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon irtosuhteillut
Mun tuttavapiirissä paljon irtosuhteilevat ovat saaneet helpoimmin myös vakavan suhteen.
Luulen että kun on paljon vaihtuvia miehiä niin aina niistä joku on myös sellainen joka ottaa tosissaan. Ja nää naiset kun ei pysähdy yhtä suremaan, toisin kuin valikoivammat naiset jotka yhden pettymyksen jälkeen ei vaan heti lähde uudelleen radalle.
Suurimman osan miehistä on otettava mitä saa. Mielummin jättäisivät irtosuhteilija vielä kiertoon, mutta ei ole varaa. Ei kellekään ole ykkösvaihtoehto jo olisi varaa valita.
No useammalla tuntemallani irtosuhteilijalla on todella namut miehet . Sellaiset joiden ei ois tarvinnut tyytyä.
Onko nämä todella namut miehet myös tietoisia tästä irtosuhteilusta?
Ja sitten toki, jos ei ole mitään kriteerejä miehelle. Sitten sellaisen saa. Itse kuitenkin vaadin aika paljon.
Mä en saa. Oon kai liian avoin, suorapuheinen, itsenäinen, itsekäs. Toki rumakin, keskivartalolihava, mt-ongelmainen ja tissitön.
Jos ei saa suhdetta niin se syy löytyy ihan itsestä. Millä tavoin se voisi olla muiden vika? Katkera pessimisti ei ainakaan minulle kelpaa.
Minä vaadin paljon. En ole lyöyänyt suhdetta 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaat ainakin puolisoehdokkaaksi eli 100% deittailisin sun kans, mutta mä en taas kelpaa sulle edes siihen, eikä ole kelvannut moni muukaan.
Hah, sanot että kelpaisin, mutta samalla haukut minut nirsoksi. Sen verran minullakin on vaatimuksia, että perusnegatiivisen asenteen omaavat eivät kiinnosta.
Sellainen joka ei nauti kääpiöseksistä :(
Mä en oo ikinä baareissa käymisestä hyötyny mitään, koska ilmeisesti näytän vakavalta ja vaikeasti lähestyttävältä, vaikka kuinka nauraisin ja pitäisin hauskaa. Deittipalvelut on ainut vaihtoehto löytää edes noita kevytsuhteita...