Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen ei saa miestä vakavaan suhteeseen?

Vierailija
23.01.2018 |

Niin? Kevytsuhteisiin varmasti miltei kaikki kelpaa?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiffifii.

Vierailija
2/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka hirveästi miettii sitä millainen pitäisi olla kelvatakseen ja yrittää olla sellainen.

Vierailija
4/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 40v., tavallisen näköinen. En ole lihava.

Vierailija
5/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka hirveästi miettii sitä millainen pitäisi olla kelvatakseen ja yrittää olla sellainen.

En ole tuollainen.

4

Vierailija
6/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki normaalilla luonteella ja ulkonäöllä varustetut saavat varmasti miehen jossain vaiheessa parisuhteeseen. En tiedä yhtäkään ikisinkkua tavisnaista (enkä miestä). Ei haittaa, jos ei ole missinmitoissa.

Vierailija
7/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon irtosuhteillut

Vierailija
8/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, tosin olen itsekin katkaissut pitkän suhteen miehen ryyppäämisen takia. Eli juopoille kelpaisi. En mieti miten kelpaisin, olen oma itseni. Olen tavallisen näköinen suomityttö, en ole lihava. Minulla on amk-tutkinto, oma asunto ja töissä. Olisin jo nuorena halunnut perheen, tykkään seksistä ja normaalista elämästä. Miehet yleensä haluavat olla kanssani kaveri. Minä haluaisin miehen, en pelkkää kaveria. En tiedä mikä on syy. En omasta mielestäni eroa tavan naisesta.

Vierailija
9/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tunteilla leikittelijä.

Vierailija
10/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriöinen, etenkin bulimikko.

Vierailija
11/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taruolento. Jokainen nainen saa miehen suhteeseen mutta kaikki miehet eivät saa naista suhteeseen. Naisen tarvii vain laittaa syötti veteen ja kelata saalis kotiin. Niin helppoa se on.

Vierailija
12/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti, A-seksuaali, aspergerin syndroomainen, tunnekylmä, erakko, epäitsevarma, ujo, ihminen joka ei osaa ilmaista tunteita tai joka ei päästä toisia oikeasti lähelleen.

Vierailija
13/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon irtosuhteillut

Mun tuttavapiirissä paljon irtosuhteilevat ovat saaneet helpoimmin myös vakavan suhteen.

Luulen että kun on paljon vaihtuvia miehiä niin aina niistä joku on myös sellainen joka ottaa tosissaan. Ja nää naiset kun ei pysähdy yhtä suremaan, toisin kuin valikoivammat naiset jotka yhden pettymyksen jälkeen ei vaan heti lähde uudelleen radalle.

Vierailija
14/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taruolento. Jokainen nainen saa miehen suhteeseen mutta kaikki miehet eivät saa naista suhteeseen. Naisen tarvii vain laittaa syötti veteen ja kelata saalis kotiin. Niin helppoa se on.

No kun ei vaan saa. Tiedän itseni lisäksi useita ihan normaaleita naisia jotka eivät löydä. Toisaalta tiedän myös pari aivan sekopäistä naista jotka saavat miehen kuin miehen. Itse en olisi 5min näiden kanssa. Ehkä miehet eivät tykkää normaaleista.

Vierailija
15/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko tässä nyt siitä, ettei saa ketään, vai ettei saa ketään niistä, jotka oikeasti haluaisi. Itse olen tuollainen jälkimmäinen ja ihan varmasti saisin miehen vakavaan suhteeseen, mikäli en valikoisi yhtään. 

Vierailija
16/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten sellaiset missä jokin kohta tökkii. Eikä tämä liity naisiin, vaan koskettaa myös miehiä. Eli kumpanissa on jokin kohta mikä tökkii. Voi olla, että muuten on kivaa ja seksikin toimii............... mutta. Se tökkivä asia voi olla jotain turhapäiväistä. Naisella tönkön lyhyet kynnet, jotka ovat leveämmät kuin pitkät. Tai seisoma-asento, missä jalkaterät kääntyvät toisiaan vasten. Tai miehellä yhteen kasvaneet korvannipukat pään ihon kanssa tai vaikka toisen silmän "laiska" silmänluomi. Kaikki siis asioita joilla ei pitäisi olla merkitystä, mutta jos hakee täydellisyyttä vakavalta suhteeltaan.......

Silloin sä et saa toista vakavaan suhteeseen. Koska se suhtautuu siihen aina niin, että tällä nyt tässä ollaan ja mennään... huomisesta en tiedä. Ollessasi itse palavan ihastunut, et väännä vastaan, vaan tyydyt siihen.

Vierailija
17/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nirso. Jos haaveilee jotain täysin epärealistisesta unelmien prinssistä niin on suuri riski jäädä yksin. Niitä lentokapteeni-lastenlääkäri-miljonääri-malli miehiä ei valitettavasti riitä kaikille. Ei edes joka toiselle. Pitää olla sellainen jalat maassa realistinen näkemys vastakkaisesta sukupuolesta. Enkä nyt tarkoita, että pitää minkä tahansa spurgun kainaloon hypätä.

Vierailija
18/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki normaalilla luonteella ja ulkonäöllä varustetut saavat varmasti miehen jossain vaiheessa parisuhteeseen. En tiedä yhtäkään ikisinkkua tavisnaista (enkä miestä). Ei haittaa, jos ei ole missinmitoissa.

Minä tiedän useita miehiä ja yhden naisen. Miehet ovat suurimmaksi osaksi akateemisesti kouluttautuneita ja teknisen puolen duunissa. Nainen kärsii pahoista mielenterveysongelmista eikä pysty poistumaan kotoaan kuin harvoin

Vierailija
19/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei vaan saa. Tiedän itseni lisäksi useita ihan normaaleita naisia jotka eivät löydä. Toisaalta tiedän myös pari aivan sekopäistä naista jotka saavat miehen kuin miehen. Itse en olisi 5min näiden kanssa. Ehkä miehet eivät tykkää normaaleista.

Kuinka monelle miehelle oot tehnyt aloitteen ja missä ajassa? Siis ihan rehellisen aloitteen, jonka mies ymmärtää aloitteeksi eikä mitään typerää baarivilkuilua

eri

Vierailija
20/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma, lihava.

Olen ruma ja lihava ja vakavassa suhteessa.