Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen ei saa miestä vakavaan suhteeseen?

Vierailija
23.01.2018 |

Niin? Kevytsuhteisiin varmasti miltei kaikki kelpaa?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen,joka antaa ymmärtää ettei halua vakavaa suhdetta.Eikä oikeasti haluakkaan.(kaikki ei vaan halua "saada miestä vakavaan suhteeseen")

Vierailija
22/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunlainen 35-vuotias täysin haluton naisihminen. Multa puuttuu tällä hetkellä ainakin seksuaalisuus 100 %.

Olen ulkoisesti normaali, nätiksi ja kivaksi kehuttu, olen hyvissä töissä, paljon ystäviä ja harrastuksia eli siinä mielessä ihan sopiva jonkun samanlaisen taviksen kumppaniksi.

Mutta. Vuosien e-pillereiden ja muutaman vuoden mielialalääkkeiden käyttö on tuhonnut seksuaalisuuteni. En tunne sillä saralla yhtään mitään. En tunne pääkopassa enkä alapäässä. Lääkäristä ei ole ollut apua. Ja molemmat ”lääkitykset” olen jo lopettanut vuosi sitten, seksuaalisuus ei ole silti palautunut. Tässä vaan ootellaan. En ole harrastanut seksiä lähes 4 vuoteen, edes suudellut tai pitänyt miestä kädestä. Ei vaan kiinnosta.

Mutta että tällainen nainen ei kyllä saa miestä suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen, joka ei ole vielä tavannut sitä oikeaa.

Vierailija
24/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, tosin olen itsekin katkaissut pitkän suhteen miehen ryyppäämisen takia. Eli juopoille kelpaisi. En mieti miten kelpaisin, olen oma itseni. Olen tavallisen näköinen suomityttö, en ole lihava. Minulla on amk-tutkinto, oma asunto ja töissä. Olisin jo nuorena halunnut perheen, tykkään seksistä ja normaalista elämästä. Miehet yleensä haluavat olla kanssani kaveri. Minä haluaisin miehen, en pelkkää kaveria. En tiedä mikä on syy. En omasta mielestäni eroa tavan naisesta.

Kuulostaa jotenkin erikoiselta, ehkä sinulla on vaikea luonne tai olet liian kokenut.

Kenties asut jossain pienellä paikkakunnalla.

Vierailija
25/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, 40v., tavallisen näköinen. En ole lihava.

Millainen sinun mielestäsi on tavallisen näköinen nainen ? Kerro joku esimerkki vaikka Merja Kyllösen näköinen tai joku muu ?

Vierailija
26/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko tässä nyt siitä, ettei saa ketään, vai ettei saa ketään niistä, jotka oikeasti haluaisi. Itse olen tuollainen jälkimmäinen ja ihan varmasti saisin miehen vakavaan suhteeseen, mikäli en valikoisi yhtään. 

Sama. Lisäksi tunnen useita samanlaisia naisia. Mulla lisäksi taipumus saada ulospäin hyvältä vaikuttavia miehiä, jotka pettävät ja ovat mustasukkaisia. Mennyt ainakin kaksi suhdetta poikki tuosta syystä. Toinen jopa niin mustasukkainen että ihan siinä ja siinä uskaltaako kukaan tapailla tai seurustella mun kanssani. Olen ihan normaali alemman amk-tutkinnon suorittanut, normaalipainoinen, hyvännäköinen, omistusasuja, hyvätuloinen, paljon matkustellut, eläimistä, lapsista ja miehistä pitävä, halaileva ja suukotteleva nainen.

Vierailija
27/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut nainen, jolla on pieniä lapsia ja joka ei haluakaan ainakaan vielä vakavaa suhdetta.

Vierailija
28/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taruolento. Jokainen nainen saa miehen suhteeseen mutta kaikki miehet eivät saa naista suhteeseen. Naisen tarvii vain laittaa syötti veteen ja kelata saalis kotiin. Niin helppoa se on.

Jumankauta! Kakskytä vuotta on mato lillunut vedessä eikä nappaa, ei sintin sinttiä koko aikana. Mikä tossa on helppoa?

Vierailija
29/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon irtosuhteillut

Ne paljon irtosuhteilleet ovat olleet jo pitkään suhteissa ja hyppäävät suhteista toiseen.

Kaikki saavat jonkun parisuhteeseen jos ovat perus järjellä varusteltuja.

Ikäviä tyyppejä on paljon suhteissa ja mukavia paljon sinkkuina. SAMA MYÖS päinvastoin.

Sinkut eivät ole sen erilaisempi joukko ihmisiä kuin varatutkaan.

Vierailija
30/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei sitä vakavaa suhdetta halua. 

Vierailija
31/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka hirveästi miettii sitä millainen pitäisi olla kelvatakseen ja yrittää olla sellainen.

Tällä logiikalla esim fitness-pimuilla ja botox-huulilla ei ole miehiä. Kyllä vain näyttää olevan.  

Vierailija
32/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka hirveästi miettii sitä millainen pitäisi olla kelvatakseen ja yrittää olla sellainen.

Tällä logiikalla esim fitness-pimuilla ja botox-huulilla ei ole miehiä. Kyllä vain näyttää olevan.  

Eri mieltä. Ne ei mieti eikä yritä, ne tekevät itsestään sellaisia ja tietävät että kelpaavat

Vierailija
33/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon irtosuhteillut

Paljon irtosuhteilleita miehiä on huomattavasti enemmän kuin naisia. Ei siis pitäisi olla minkäänlainen este. Sopivat hyvin yhteen, voivat muodostaa avoimen suhteen.

Vierailija
34/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireinen. Kansainvälistä uraa tekevä.

Vierailija
35/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri mieltä. Ne ei mieti eikä yritä, ne tekevät itsestään sellaisia ja tietävät että kelpaavat

Mitä? Nuohan nimenomaan miettivät ja yrittävät. Vai vahingossako niitä lihaksia pumppaillaan mittaillaan ja vahingossa olivat paikalla, kun lääkäri ruiskutti huulet turvoksiin? Tuo jos mikä on harkittua toimintaa. 

Vierailija
36/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen, joka etsii miestä vakavaan suhteeseen. Miehet ovat kevytsuhteilijoita ja heille kelpaa kunhan nainen on vähän sinne päin mitä haluavat ja jos tulee ero tai nainen alkaa "hankalaksi" niin ottavat heti uuden. Suurin osa miehistä on kevytsuhteilijoita, pysyvät suhteessa ainoastaan jos nainen antaa riittävästi siimaa.

Vierailija
37/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, toisessa aviossa nelikymppisenä mietin, miksi ihmeessä nainen haluaa miehen vakavaan suhteeseen. Ja me ollaan sentään onnellisesti naimisissa :D

Vierailija
38/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon irtosuhteillut

Mun tuttavapiirissä paljon irtosuhteilevat ovat saaneet helpoimmin myös vakavan suhteen.

Luulen että kun on paljon vaihtuvia miehiä niin aina niistä joku on myös sellainen joka ottaa tosissaan. Ja nää naiset kun ei pysähdy yhtä suremaan, toisin kuin valikoivammat naiset jotka yhden pettymyksen jälkeen ei vaan heti lähde uudelleen radalle.

Suurimman osan miehistä on otettava mitä saa. Mielummin jättäisivät irtosuhteilija vielä kiertoon, mutta ei ole varaa. Ei kellekään ole ykkösvaihtoehto jo olisi varaa valita.

Vierailija
39/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko tässä nyt siitä, ettei saa ketään, vai ettei saa ketään niistä, jotka oikeasti haluaisi. Itse olen tuollainen jälkimmäinen ja ihan varmasti saisin miehen vakavaan suhteeseen, mikäli en valikoisi yhtään. 

Mä tunnun vetävän puoleeni juoppoja, jostain syystä alkoholiongelmaiset näyttää olevan ainoita joita vakava suhde mun kanssa kiinnostaa. Ja mielummin oon kyllä sitten yksin, kun sellaisen kanssa...

Vierailija
40/81 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa. Olen ujo ja epävarma. Nuorena olin ihan nätti ja vetihän se joitain hyypiöitä puoleensa, mutta vakava suhde ja upea mies, ne loistavat poissaolollaan.