Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen rahaa tämä on? Anna mielipiteesi.

Vierailija
23.01.2018 |

Lapset saavat rahaa lahjaksi, jonka minä siirrän omalta tililtäni heille ja käteisen laitan jemmaan. En kuitenkaan voi käyttää tätä käteistä.
Käteinen on miehen koska hän tienaa enemmän.
Ja saatu miehen sukulaisilta.
Vai minäkin voin niitä käyttää koska siirrän ne omalta tililtäni.
Vai raha käytetään vaan yhteisiin asioihin, ei esim. kodin sisustamiseen.
Mitä mieltä olet?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis yhteiset asiat on auto tai polttopuut.

Vierailija
2/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteinen on sinun koska siirsit sen summan omalta tililtäsi pois. Jos ne tililläsi olevat rahat on sinun. Meniköhän mulla jotain ohi...?

Vierailija
4/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on täysin erilliset rahat, niin tietenkin se käteinen kuuluu sinulle, kun kerran olet omalta tililtäsi siirtänyt vastaavan summan lapsille.

Vierailija
5/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tietysti koska siirsit omistasi lapsille. Tosin oletteko oikeasti niin köyhiä että jostain lapsen lahjarahasta tulee tappelu...? Meillä toi raha varmaan unohtuisi johonkin kaapin pohjalle.

Vierailija
6/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma ymmärsinkö oikein, mutta ilmeisesti miehen sukulaiset anoivat lapsille rahaa lahjaksi, ja sen sijaan että lapset veisivät juuri sen käteisrahan pankkiin omille tileilleen sinä otit käteisen haltuusi ja siirsit omalta tililtäsi saman verran rahaa lasten tileille? Silloin käteinen käytetään samaan kuin mihin ne rahat tililtäsi olisi käytetty. Jos ne olisivat menneet omiin juttuihin niin käytät tämän käteisenkin siihen, jos taas tilirahat olisi tarkoitettu autoon tai polttopuihin niin sitten käteinenkin käytetään siihen. 

Vierailija
7/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe elämä.

Vierailija
8/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteinen on sinun koska siirsit sen summan omalta tililtäsi pois. Jos ne tililläsi olevat rahat on sinun. Meniköhän mulla jotain ohi...?

Mutta mies tienaa enemmän ja maksaa enemmän ja rahat on peräisin miehen suvulta.

Mulla on tässä moraalinen ongelma.

Haluisin ostaa niillä kotiin huonekaluja, miehestä ne on turhakkeita ja hän haluaa käyttää rahat juuri polttopuihin tai autoon.

Vierailija
9/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen niin, että talletan lasten saamat käteisrahat talletusautomaatilla omalle tilille ja siirrän sieltä lasten tileille.

Vierailija
10/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sukulaisen tietysti. Odottaa varmasti sua palauttamaan sitä.

Vierailija
11/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mies tienaa enemmän ja maksaa enemmän ja rahat on peräisin miehen suvulta.

Haluisin ostaa niillä kotiin huonekaluja, miehestä ne on turhakkeita ja hän haluaa käyttää rahat juuri polttopuihin tai autoon.

Jos mies tienaa enemmän niin sittenhän raha pitäisi olla häneltä pois eikä sinulta? Onko mies jotenkin vajaa jos ei tajua että jos sinä et saa sitä käteis rahaa niin SINÄ olet lahjoittanut lapsille sen summan rahaa, eikä kukaan sukulainen.

Vierailija
12/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti käteinen on miehesi, mutta naisten loisimis oikeuden ja heidän epärehellisyytensä mukaan miehesi rahat kuuluvat sinulle eikä miehellesi.

Näin ajateltuna myös pankkiryöstäjälle kuuluu hänen ryöstämänsä rahat, koska hänhän ne ryösti.

Ei siinä se kummempaa.

Vierailija
13/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rahoja ne on.

Vierailija
14/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhi vaikka takapuolesi.

Vierailija
15/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te alatte seurustelemaan tai menette naimisiin ihmisten kanssa, joilla on ihan erilainen maailmankuva tai arvot kuin itsellä? Ja sitten ihmetellään täällä että mitä pitäisi tehdä tai mikä on oikein. Jos sille äiijälle auto on tärkeämpi kuin huonekalut, niin voi voi. Ei tuossa auta kuin puhuminen, ja jos ei sekään auta, niin etsi parempi ukko.

Vierailija
16/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaisuudessa teette niin että miehesi ottaa rahan ja omalta tililtään siirtää lasten tilillevastaavan summan rahaa. turha niitä sinun kautta pyörittämään.

Vierailija
17/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahat ovat sinun, koska tilisi on nyt sen verran miinuksella. Miehen suvun rahat meni jo lapsille. Haloo!

Vierailija
18/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli pimeä aloitus. Eli aina kun lapset saavat lahjarahaa niin sinun rahoistasi pitää tuolloin käyttää saman summan verran autoon tai polttopuihin?

Vierailija
19/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli pimeä aloitus. Eli aina kun lapset saavat lahjarahaa niin sinun rahoistasi pitää tuolloin käyttää saman summan verran autoon tai polttopuihin?

Mut se on ikäänkuin saatu säästettyä.. Ja minä käyttäisin ne säästöt turhuuteen ja mies siihen mitä oikeasti tarvitaan..

Vierailija
20/53 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä te ootte onnistunut lisääntyyn?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi