1v lapsi ja avioero peliongelmaisesta miehestä
Kaipaisin kokemuksia millainen ero teillä oli peliongelmaisesta ja pahasti velkaantuneesta puolisosta lapsen ollessa pieni? Kattava avioehto on, teimme sen kun minulle selvisi miehen ongelmat ja velat (40 000 €). Miehen käytös ei muutu eikä ole oppinut ottamaan minkäänlaista vastuuta raha-asioistaan/laskuistaan. En jaksa enää tätä elämää jatkuvan valehtelun keskellä, en usko että mies tulee koskaan muuttumaan. Olen aivan loppu. Haluan edes lapselleni hyvän elämän.
Kommentit (3)
Sinä itse varmaan tiedät meitä paremmin, mitä avioehtoosi on kirjattu. Varmasti selviydyt, peliongelmaisen puolisona kasvaa pitämään huolta raha-asioista.
Oma mieheni on tehnyt vähintäänkin tuon verran pelivelkaa, ja olemme edelleen yhdessä (avoliitto). Kaksi asiaa on pitänyt tämän suhteen pystyssä. Toinen on se, että mies etsii koko ajan apua ongelmaansa. Ja toinen on se, etten minä ole maksanut killinkiäkään hänen velkojaan.
Jos nämä eivät toteudu, kehotan minäkin päästämään irti.
2, hienoa että te olette voineet jatkaa elämää yhdessä. Minä olisin valmis samaan, jos mies olisi rehellinen ja hakisi itselleen apua.. näin ei vain ole käynyt ja jatkaa välinpitämätöntä asennettaan :(
En osaa sanoa kuin tsemppiä, pärjäät kyllä. Erosin itse ylivelkaantuneesta kaappijuoposta lapsen olless 1,5v.
Aluksi olin ihan rikki. Mies sanoi ettei kukaan muu koskaan huoli minua, ja etten pärjää yksin. Oli väärässä. Nyt elämä hymyilee. :)