Mikä miestä vaivaa? Voiko olla OCD
Olen siis "tapaillut " jonkin aikaa yhtä miestä ja hän on hyvin neuroottinen minun siisteydestäni. Olen perus siisti ja koti ei mikään kaatopaikka vaan aina siivottu. Muutaman kerran vähän tiskejä odottomassa pesua kun käynyt kylässä mutta ei niitä kommentoi. Mutta usein kysyy olenko käynyt suihkussa ja jos silitän kissaani haluaa että pesen kädet sen jälkeen (?!). En nyt muista muita vastaavia tilanteita mutta tuntuu että hän pitää minua jotenkin likaisena mitä en todellakaan ole. Käyn kerran tai jopa kaksi kertaa päivässä suihkussa ja meikkaan siististi sekä hiusket laitettu. Onko tämä jotain pakko-oiteista käytöstä vai ihan normaalia?
Kommentit (3)
Voi hyvin olla. Pakko-oireiselle helposti kaikki ovat "liian likaisia" joten älä ota henkilökohtaisena loukkauksena, jos nyt näin omasta puolestani vastaan.
Muutenkin välillä epävarmuus iskee itseni kodalla niin jotenkin tuntuu pahalta jos ja kun hän pitää minua likaisena.
Myös seksin saralla hän on hyvin tarkka joka yllätti kyllä positiivisesti, ainakin osittain. On siis aina oma-aloitteisesti laittanut kondomin yhdynnässä ja vaikka puhuimme että molemmat ovat käyneet testeissä ja puhtaita ei silti halua ilman kumia. Ja sanoin että minulla kierrukka. Kysyi sitten monta kertaa haluanko vauva?! Olin ihan halolla päähän lyöty että mitä? En tosiaan halua ja siksi se kierukakin on. Korsut oli loppu joten ei sitten harrastettu seksiä. Ilmeisesti alakertanikin niin likainen... mitä se kyllä ei ole, aikaisemmilta kumppaneilta saanut "kehuja" :D
Vielä oudompaa on se,että suihinoton kyllä haluaa ilman kumia ja on kyllä tietoinen miten ne taudit tarttuu... Hohhoijaa
Ap
Voi olla, hygienia asioissa se usein ilmenee.