Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät jätä minua rauhaan? En ole kummoinen.

Vierailija
22.01.2018 |

Minua naiset lähestyvät aina, mutta en halua heidän lähestyvän.
En pidä siitä, kun naiset ottavat minuun kontaktia flirttaillen ja minua ällöttää, kun he luvatta koskevat minuun baareissa tai koulussa.
Yritän kauniisti kertoa, etten ole kiinnostunut, mutta he vain jatkavat.

Yleensä nämä ovat humalaisia tai erittäin oma-aloitteisia. Ihan tavalliset kadunkulkijat antavat olla rauhassa, mutta bussipysäkilläkin tytöt hihittelevät naama punaisena, kun vierestä minua katsovat ja sanovat moi.

Minulla ei ole mitään naisia vastaan, mutta en halua heidän yrittävän iskeä minua, kun en halua olla naisten kanssa.

En koe vetoa miehiinkään, ja kiitos sillä että antavat minun olla rauhassa.

Minullekin seksiä on ehdotettu, mutta en halua harrastaa seksiä.

En ole kuuluisa ja ihan tavallinen yliopisto-opiskelija, joka ei erikoisia harrasta tai tee.

Mitä tehdä jatkossa, kun en halua naisen lähestyvän minua seksuaalisissa aikeissa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisivätpä naiset minutkin rauhaan.

Vierailija
22/28 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä humblebrag

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS asut Helsingissä ja olet miesoletettu -  niin et voi asialle mitään. Stadissa on 17 naispuoleista sekä muutama miespuoleinen ja pari kolmatta sukupuolta edustavaa YHTÄ miesoletettua kohden.

Hanki oma auto ja kulje sillä ovelta ovelle. Luikahda nopeasti sisätiloihin. Tee etätöitä. Tilaa ruoka kotiin (jos uskallat ottaa riskin pizza-agentin takia) tai nouda valmiiksi pakattu ruokatilaus mahd nop kaupasta.

Vierailija
24/28 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on gynofobia, että en halua yhtään naista lähelleni.

En minäkään, mutta eivät nuo näytä tajuavan.     Pitääkö vääntää rautalangasta, HÄH????

Vierailija
25/28 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia turhaan sanota kissoiksi. Iskevät silmänsä nimenomaan allergikkoihin.

Vierailija
26/28 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaappihomo, ja kyllä se naisten lähentely vaan ahdistaa. Ymmärrän, että heilläkään ei aina ole taka-ajatuksena seksi, mutta yllättävän usein on.

Vierailija
27/28 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän sanaa kummoinen käytetään vain negatiivisessa merkityksessä?

-ohis

Vierailija
28/28 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri, nyt jo naimisissa oleva mies, kertoi aina sinkkuaikoinaan vain ajautuneensa naisten kanssa sänkyyn ja suhteisiin. Ei kuulemma eläessään ollut tehnyt aloitetta (sanoi, ettei itseluottamus todellakaan olisi riittänyt lähteä jotain pokailemaan), kun naiset aina vain tulivat ja ottivat mukaansa. Toki kyseessä on ihan kivannäköinen ja mielettömän herttainen tyyppi, mutta hän on myös lyhyt (iiiiik!!!) ja matalasti koulutettu, eikä muutenkaan täytä mitään palstalla kuuluteltuja ”tasokriteereitä”. On vaan niin kiva ja jollain tapaa etäinen, että naiset kiinnostuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan