Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako matkustelu olemaan jo aika out?

Vierailija
22.01.2018 |

Mitä fiilis?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin Viron (Latvian/Liettuan) viinamatkailu on niin OUT kun voi olla... PA porukkahan sieltä lähinnä käy viinakset hakemassa, muilla on varaa ostaa kotimaasta. 

Vierailija
82/87 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että suosia kotimaanmatkailua? Mahtaa olla antoisa loma viettää se +10 asteen vesisateessa, ötökkäparvien kupattavana ja vielä hirvittävän kalliilla hinnoilla. 😂

No, jos joku haluaa itsensä välttämättä kylmässä sateessa kastella ja olla ötököiden kupattavana ja siitä vielä hirvittävät hinnat maksaa, niin siitä vain. Minä ainakin matkustan mieluummin paikkaan, jossa on lämmintä, jossa ei jatkuvasti sada, jossa ei jatkuvasti ole 20 ötökkää ympäri kehoa pistämässä ja puremassa ja jossa ennen kaikkea on hintataso kohdillaan, eikä ole tällaista sairasta ryöstöhinnoittelua, mitä Suomessa.

No, tuo on sinun mielipiteesi. Ei minulla ole tuollaiset mielikuvat ensinkään omista reissuistani täällä kotimaassa ☺

Suomessa on upeita paikkoja pohjoisen (enkä tarkoita nyt jotain Leviä tai Rukaa) lisäksi esimerkiksi Kolilla ja kansallispuistoissa. Eivätkä maksa paljon = mitään.

Pieni sade ei haittaa jos kohdalle osuu ja on puhdasta, raikasta ilmaa mitä hengittää.

Ötököitä ei juurikaan ole, kun tietää minne kannattaa suunnata ja milloin.

Kaikki eivät kaipaa lomaltaan hotellielämää ja huvipuistoja. Ne toki ovatkin täällä kalliita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että suosia kotimaanmatkailua? Mahtaa olla antoisa loma viettää se +10 asteen vesisateessa, ötökkäparvien kupattavana ja vielä hirvittävän kalliilla hinnoilla. 😂

No, jos joku haluaa itsensä välttämättä kylmässä sateessa kastella ja olla ötököiden kupattavana ja siitä vielä hirvittävät hinnat maksaa, niin siitä vain. Minä ainakin matkustan mieluummin paikkaan, jossa on lämmintä, jossa ei jatkuvasti sada, jossa ei jatkuvasti ole 20 ötökkää ympäri kehoa pistämässä ja puremassa ja jossa ennen kaikkea on hintataso kohdillaan, eikä ole tällaista sairasta ryöstöhinnoittelua, mitä Suomessa.

No, tuo on sinun mielipiteesi. Ei minulla ole tuollaiset mielikuvat ensinkään omista reissuistani täällä kotimaassa ☺

Suomessa on upeita paikkoja pohjoisen (enkä tarkoita nyt jotain Leviä tai Rukaa) lisäksi esimerkiksi Kolilla ja kansallispuistoissa. Eivätkä maksa paljon = mitään.

Pieni sade ei haittaa jos kohdalle osuu ja on puhdasta, raikasta ilmaa mitä hengittää.

Ötököitä ei juurikaan ole, kun tietää minne kannattaa suunnata ja milloin.

Kaikki eivät kaipaa lomaltaan hotellielämää ja huvipuistoja. Ne toki ovatkin täällä kalliita.

Vai pieni sade? Ei ole yleensä kyseessä mikään pieni sade vaan tuntikausia kestävä rankkasade, joka saa vaatteet märkinä ja painavina liimautumaan ihoon kiinni. Minä en todellakaan sellaisesta maksa. Jos sellaista haluaisin, niin voisin mennä vaatteet päällä kotona suihkun alle seisomaan, pelkällä vesimaksun hinnalla.

Vai ei ole ötököitä? Kylläpä minä vain kohtaan ötököitä toukokuusta lokakuun loppuun asti aina kun metsäisemmällä tai pensaikkomaisemmalla seudulla on. Ötökkämyrkyt eivät auta yhtään mitään, siksi olenkin niiden ostamisen lopettanut tuloksettomuuden vuoksi jo ajat sitten.

Vierailija
84/87 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Matkustelu on todella suuressa kasvussa.

Vierailija
85/87 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa nähdä maailmaa, oppia uutta ja saada uusia kokemuksia. Mutta kyllä se vain niin on, että ei jaksa enää hirveästi kiinnostaa. Lentäminen tuntuu ajanhukalta ja on ympäristölle haitallista. Hienoja kokemuksia ja elämyksiä löytyy lähempääkin. Olen kasvanut perheessä, jossa matkusteltiin paljon ja nuorempana huitelin myös ties missä. Mutta kaikista upeimmat ja mieleenpainuvimmat kokemukset ovat tainneet silti olla ihan koti-Suomessa, siinä hetkessä kun talvella tuntee auringon lämmön ensimmäistä kertaa tai kesäaamuna kömpii ulos teltasta metsään, jossa on täysin hiljaista.

Vierailija
86/87 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä  aloituksia lukiessa olen aina tyytyväinen että  teen mitä  itse haluan huolimatta siitä onko  se out vai  in. Ei vaan jaksa muiden mielipiteet kiinnostaa. Älkää olko  lampaita.

Vierailija
87/87 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää on myös se että joka paikassa on samat kauppaketjut.

Suurin osa on yläpeukuttanut tätä kommenttia, mutta jos joku aloittaa ketjun "Mitä kauppoja haluaisit Suomeen?", niin se täyttyy toiveista ylikansallisiin rättifirmoihin, joista kuitenkin voi myös tilata netin kautta.

Ja kuinka tärkeää joillekin oli se, että saatiin Burger King Suomeen, kun onhan ne hampurilaiset niiiiin mahdottoman erilaisia kuin muilla pikaruokaketjuilla.

Heh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi