Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä; lapsen isä kieltää lasta kulkemasta linja-autolla

Vierailija
22.01.2018 |

Olemme lapsen isän kanssa eronneet pari vuotta sitten, ja lapsemme on 10vuotias tyttö. Asumme samalla paikkakunnalla n.15km etäisyydellä. Olen virallisesti lapsen etävanhempi mutta lapsi viettää yhtä paljon aikaa molempien luona. Lapsen koulu on ihan hänen isänsä kodin vieressä, olen joutunut kuljettamaan omilla viikoillani lasta kouluun autolla. Nyt joudun luopumaan autosta, ja ainut vaihtoehto olisi jatkossa laittaa tyttö kulkemaan itse linja-autolla kouluun. Matka on se n.15km joten ei mikään älytön matka, ja koululle pääsisi yhdellä linja-autolla eikä matka pysäkiltä ole pitkä. Lapsen isä kuitenkin kieltää lasta käyttämästä linja-autoa tämän ikään vedoten, ja sanoo haastavansa minut oikeuteen jos laitan tyttäremme kulkemaan yksin tuon matkan. Hän hyväksyy ainoastaan vaihtoehdon jos matkustan joka päivä lapsen kanssa linja-autolla koululle ja haen tämän myös, tai sitten joudun hankkimaan uuden auton ja kuljettamaan tytön autolla.
Onko teillä ollut vastaavia ongelmia? Kuinka ongelma olisi paras ratkaista? Voiko lapsen lähivanhempi kieltää etävanhempaa laittamasta 10v lasta linja-autoon? Kiitän jo etukäteen vastauksista.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisempaahan linkissä on kuin henkilöautossa. Jos taas linkin sisällä tapahtuu jotain, se tapahtuu viikonloppuna yöaikaan, eikä koulumatkojen aikana.

Ihan puhdasta kiusaamista vain mieheltä.

Vierailija
22/22 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vitsi?

Tätä kysyy maalaismamma,jonka oma lapsi kulki bussilla kouluun yksin jo 6-vuotiaana eskari-ikäisenä, kuten muutkin maalaislapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän