Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika harrasti seksiä kotona ilman lupaa!

Vierailija
22.01.2018 |

Eli 17v poika toi tytön yöksi meille, ja sitten heräsin meteliin ja tajusin että siellähän ne paneskelee. Äänet olivat vastenmieliset, miten ottaa asia puheeksi pojan kanssa, kotiaresti, puhuttelu vai kielto tuoda kavereita yöksi.

En ole antanut pojalle lupaa harrastaa seksiä meidän kotona ja muutenkaan en ole ehtinyt puhua hänen kanssaan ehkäisystä.

Uskokaa tai älkää muttei ole provo

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kysyy lupaa sekin harrastamiseen? Kysytkö pojaltasi luvan sekin harrastamiseen itsekin?

Vierailija
2/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin hyvä harrastus? Eiköhän tyttö antanut luvan. Uskon ettei ole provo, on sen verran yksinkertaista tekstiä.

Vierailija
4/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että kuulit, pyydä jatkossa olemaan hiljempaa ja muistuta ehkäisystä.

Vierailija
5/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita nyt vaikka siitä että keskustelet asiallisesti ehkäisystä.Ei poika tarvitse seksiin lupaa.Kotiaresti,riitely ja kiellot ovat tehottomia mutta voit pyytää että harrastaa lemmenleikkejä sen verran hiljaa että muut saavat nukkua.Hoitanee hommansa,nolostunee riittävästi jos äiti pysyy asiallisena :)

Vierailija
6/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se toinen myös poika?

Vierailija
7/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä luulit että ton ikäset yökylässä tekee? 

Kysytkö aina äidiltäsi luvan seksin harrastamiseen?

Vierailija
8/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nyt itkeen sille.. sä et pyytäny lupaa multaa yyyyy nyyh ääääää ääää, sä et oo enää mun poikaa ääää öööö nyyyh yyyy.

Vierailija
9/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5 oikeasti olisit vain huomauttanut ja teinit olisi olleet hiljaa.

Vierailija
10/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ostat pojalle kondoomit..ja kerro et äänet kuuluu..Muistuta et ei oo kiva tulla isäksi noin nuorena.Myöhäistä itkeä...parempi et tuo tytöt kotiin..niin näet vähän minkälainen vajokki on tulossa miniäksi

Vierailija
11/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee nyt itkeen sille.. sä et pyytäny lupaa multaa yyyyy nyyh ääääää ääää, sä et oo enää mun poikaa ääää öööö nyyyh yyyy.

Hiljaa sairas..toisella on oikea hätä

Vierailija
12/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie hänen huoneeseensa paketti kortsuja niin varmaan oivaltaa että kuultu on ja ensi kertaa varten suojavarusteet valmiina sitten.

Tuon ikäinen on ehkäisystä kuullut jo ala asteella koulun toimesta ja ylä asteella terveystiedon tunneilla oppinut vielä lisää aiheesta..

Vierailija
13/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kysyy lupaa sekin harrastamiseen? Kysytkö pojaltasi luvan sekin harrastamiseen itsekin?

Ei tarvitse kysyä lupaa omassa kodissa keltään. Ei ole hänen talonsa ja minä päätän säännöt. Jos jatkaa puhuttelusta huolimatta niin saa heti 18-vuotiaana lähteä pois kotoa.

Vierailija
14/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kysyä lupaa omassa kodissa keltään. Ei ole hänen talonsa ja minä päätän säännöt. Jos jatkaa puhuttelusta huolimatta niin saa heti 18-vuotiaana lähteä pois kotoa.

Jospa rauhoittuisit ja ensi kerralla liityt seuraan. Viet mukanasi kondomitkin niin

ilahtuvat huomaavaisuudestasi.

Vierailija
15/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni lähtee jo ihan oma-aloitteisesti itse 18-vuotiaana kotoaan, jotkut jo aiemminkin. Että enpä usko, että tuo on nyt hirveä rangaistus 😂

Vierailija
16/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, kuka ton ikänen kysyy äipältä et hei mutsi saanko mä nussia :D

Luoja mikä pässi olet. Jos ei saa kotonaan naida, se tekee sen muualla.

Vierailija
17/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaa sairas..toisella on oikea hätä

Pskahätä taitaa olla.

Vierailija
18/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä sopivan tilaisuuden tullen pojalle "Nukkukaahan seuraavalla kerralla vähän hiljempaa", eiköhän poika ymmärrä vihjeen ja nolostuu sen verran, etteivät kovin pian uusiksi uskalla muiden kotona ollessa.

Vierailija
19/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkapylly kirjoitti:

Nyt ostat pojalle kondoomit..ja kerro et äänet kuuluu..Muistuta et ei oo kiva tulla isäksi noin nuorena.Myöhäistä itkeä...parempi et tuo tytöt kotiin..niin näet vähän minkälainen vajokki on tulossa miniäksi

No ei ainakaan ostaa kannata koska ei se voi tietää minkä kokoiset on sopivat, puhuu vaan ehkäisystä että siitä huolehtivat.

Vierailija
20/51 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se teidän koti ole myös pojan koti? Vai ihanko tosiaan teillä kohdellaan lapsia kuin kylässä olevia vieraita, jotka eivät saa tehdä mitään ilman laillisen omistajan lupaa, jonka nimi lukee rekisterissä?

Minusta tämä on aina ollut hullu ajatus, että koti on vain vanhempien oma eikä lasten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi