Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko narsistin kanssa naimisissa

Vierailija
22.01.2018 |

Hän suuttuu, kun asioita ei tehdä hänen suunnitelmiensa mukaan. Häntä ei voi ohjata, koska tietää kaikesta niin paljon. Nauttii kun saa ohjata tilanteita, ei ole hyvillä mielin ja osallistu täysipainoisesti tilanteisiin, jos tilanne ei ole hänen käsissään. Mielialat ailahtelevat, aina saa pelätä, millä tuulella on. Lapset ovat pilanneet hänen elämänsä (sanoi itse)ja hän on todella mustasukkainen, jos ja kun lapset saavat huomiota. Haukkuu ystäväni ja hänen ”ystävänsäkin”, muistaa aina kertoa jonkun huonot puolet. Äärimmäisen negatiivinen, kaikki on paskaa ja ”onneksi tämäkin päivä on taas lusittu” - tyylinen ajattelu on päivittäistä.

Ei osoita empatiaa lapsia kohtaan, ei ota syliin. Ei osaa lohduttaa ja ei tunne lapsia kohtaan myötätuntoa. Tämä rasittaa minua erityisen paljon.

Olen joskus rakastanut tai luullut rakastavani miestäni, mutta viime vuodet ovat olleet yhä hankalampia. Haluaa minut ja minua, mutten pysty läheisyyteen enää, koska en luota mieheeni. Pelkään häntä välillä. On ensin hyväntuulinen, mutta fiilis vaihtuu lennosta. Arvaamaton ja erittäin ilkeä sanoissaan. Olen itse rauhallinen ja tasainen luonteeltani. Olen tajunnut kuinka paljon mieheni on minua määräillyt ja nyt ollut määrätietoisempi. Se ei sovi miehelleni ollenkaan. Olen ihan väsynyt tähän touhuun. Naimisissa 18 vuotta, lapsia kolme (8,13,15).

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/22 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme