Onko väärin tähdätä elämässä korkealle?
Tarkoitan etenkin taloudellisesti.
Tavoitteeni ei ole tulla miljonääriksi, se olisi aivan liian helppoa. Miljonääriksi pääsisin vain pitämällä nykyiset omistukset (itse hankittu). Tavoitteeni on +10M sijoitusvarallisuus ennen ikävuotta 55.
En tavoittele, että olisin suuri johtaja. Tavoittelen, että olisin omistaja ja hallitusammattilainen.
Ikää minulla on 23v.
Onko väärin tavoitella suuria asioita?
Näitä tavoitteitani en ole sanonut ääneen kenellekkään. Kaikki kaverit duunareita, opiskelijoita ja persaukisia. Itse olen aina ollut yritteliäs, tehnyt 14h työpäiviä lähes joka päivä ja sijoittanut yläasteesta asti.
Kuulostanko ylimieliseltä jolla ei ole elämän realiteetit hallussa? Miksi tyytyä tavalliseen elintasoon ja varallisuuten jos on kiinnostusta ja rahkeita korkeampaan?
Kertokaa vanhemmat ja enemmän elämää nähneet mitä olette mieltä.
Kommentit (25)
On ihan okei olla kiinnostunut finanssijutuista siinä kuin joku toinen on kiinnostunut vaikka lääketieteestä. Kaikenlaista porukkaa tarvitaan pyörittämään yhteiskuntaa. (Ainoastaan tyypit jotka yrittävät rikastua muiden kustannuksella, salakavalasti kähmien (kuten ällö Manafort), ovat rasittavia.)
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä myymään mitä tahansa tämän takia
Mutta et kelle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan etenkin taloudellisesti.
Tavoitteeni ei ole tulla miljonääriksi, se olisi aivan liian helppoa. Miljonääriksi pääsisin vain pitämällä nykyiset omistukset (itse hankittu). Tavoitteeni on +10M sijoitusvarallisuus ennen ikävuotta 55.
En tavoittele, että olisin suuri johtaja. Tavoittelen, että olisin omistaja ja hallitusammattilainen.
Ikää minulla on 23v.Onko väärin tavoitella suuria asioita?
Näitä tavoitteitani en ole sanonut ääneen kenellekkään. Kaikki kaverit duunareita, opiskelijoita ja persaukisia. Itse olen aina ollut yritteliäs, tehnyt 14h työpäiviä lähes joka päivä ja sijoittanut yläasteesta asti.Kuulostanko ylimieliseltä jolla ei ole elämän realiteetit hallussa? Miksi tyytyä tavalliseen elintasoon ja varallisuuten jos on kiinnostusta ja rahkeita korkeampaan?
Kertokaa vanhemmat ja enemmän elämää nähneet mitä olette mieltä.
Ei ole väärin tavoitella unelmiaan. mutta minusta tavoitteesi eivät ole korkealla. mutta jos se on unelmasi etene sitä kohti
Onnistumiseen vaikuttaa enemmän ulkoiset kuin sisäiset tekijät. Siksi ei kannata liikaa uhrata elämäänsä rikastumisen tavoitteluun. Se on myös vähän naiivia kuvitella, että sijoittaminen tarkoittaa vaurastumista. Ei ole niin yksinkertaista.
Millä lailla elämässä korkealle pääseminen = paljon rahaa?
Olen tavannut paljon rahaa tienanneita. Tienaavat raivaamalla muut tieltään, narsisteja, eläviä, psykopaatteja. Koulussa ei niin hyvin pärjänneitä.
Menevät uusiin naimisiin, rikkaisiin, tapaavat eksiä.
Sitäkö haluat omakotitalo kauniaisiin? kuoret kunto
Men