Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton, tuletko kateelliseksi kun näet, miten perheellinen nauttii elämästään?

Vierailija
22.01.2018 |

Pystyypä vielä siihenkin, mihin sinä et JA nauttii siitä?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kiitos kysymästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En? Koska minäkin nautin omasta elämästäni.

Vierailija
4/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sääliksi käy

Vierailija
5/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen aloitus. En muista yhtään aloitusta, jossa sellainen ihminen, jolla on lapsia, yrittäisi herättää kateutta niissä, joilla ei ole lapsia. Tällaisia aloituksia taas tulee lapsettomilta usein. Mikä lapsettomia vaivaa, kun eivät ole nauttimassa siitä elämästään, vaan trollailevat täällä palstalla? Onko lapseton elämä pettymys? 

Vierailija
6/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus

Vierailija
7/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, pöpi ap

Vierailija
8/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä usko lapsia hankkineiden kavereideni olevan minulle yhtään kateellisempia. Molemmat ovat tyytyväisiä valintoihinsa.

Vierailija
9/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen kateelliseksi aina kun näen, että joku nauttii elämästään, oli kyse sitten perheellisestä ihmisestä tai ei.

Vierailija
10/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska tiedän että se nautinto kestää vain hetken. Meinaan se nautinnon hetki, kun sillä Nico-Jennicalla ei ole paskat housussa, räkä poskella ja kaikki muutenkin huonosti :D Mä tykkään nauttia elämästäni kokoajan, ihanaa kun on vapaa tekemään ihan mitä vain.

Vierailija
11/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastentahtoisesti lapseton voi tullakin, mutta vapaaehtoisesti lapsettomana... Toki voin aistia onnellisuuden, mutta en kyllä allekirjoita sen alkulähdettä omalle kohdalleni. En siis yhdistä niitä lapsia siihen onnellisuuteen. Tietysti onnellisen näköinen perhe-elämä ja kiltit lapset aktiivisine vanhempineen on ihan mukava näky, mutta en haaveile siitä itselleni.

Vierailija
12/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... kuka tulee kateelliseksi jos joku nauttii elämästään? Valtaosa ihmisistä nauttii.. enkä usko että se hirveästi muita kiinnostaa

Vierailija
13/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaton kysymys tahattomasti lapsettomia kohtaan! Ajattelisit vähän!!!

Vierailija
14/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on minusta täysin turha tunne ja harvassa ovat ne kerrat, kun olen päässyt sitä tuntemaan.

Vierailija
15/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen aloitus. En muista yhtään aloitusta, jossa sellainen ihminen, jolla on lapsia, yrittäisi herättää kateutta niissä, joilla ei ole lapsia. Tällaisia aloituksia taas tulee lapsettomilta usein. Mikä lapsettomia vaivaa, kun eivät ole nauttimassa siitä elämästään, vaan trollailevat täällä palstalla? Onko lapseton elämä pettymys? 

Sama juttu kuin uskovaitsten ateistien parjausavaukset. Ilmeisesti lapsettomat ja uskovaiset tarvitsevat itselätään selkääntaputusta uskoakseen omaan onneensa.

Vierailija
16/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en voi saada lapsia

Vierailija
17/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta vähän masentuneeksi koska itsellä alkaa olla viimeiset hetken perheen perustamiselle, mutta ei ole edes potentiaalista kumppania.

Vierailija
18/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule. Kyllä minä pystyn lapsia tekemään en vain halua niitä.

Vierailija
19/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen, tuletko kateelliseksi kun näet lapsettoman nauttivan elämästään ja vapaudestaan? Harmittaako sinua lapsellinen kovastikin, kun panopokaalisi ihaileminen  ei valtaosaa kanssaeläjistä kiinnosta? Ei edes niitä muita lapsellisia, koska heillä on omansa.

Vierailija
20/54 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule, koska olen valinnut lapsettomuuden, mutta minusta aloituksesi on aika julma tahattomasti lapsettomia kohtaan...