Kokemuksia hyvistä peruukkikaupoista pk-seudulla?
Hiukset lähteneet täysin päästä ja pitäisi hankkia siis pidempiaikainen apuväline.
Kommentit (6)
Kiitos! Hyvä tietää minne suunnata ja mitä välttää :)
Ihan siis pidempiaikaista tarvetta on hyvälle peruukille kun sain diagnoosiksi alopecia areatan ja ehkä n. 10% tukkaa jäljellä enää.
-Ap
Ootko rapuzelia kattonu? Niillä ihan kivoja peruukkeja moooonissa väreissä.
Katso casabella tallinnasta ap.
Niillä on ainoana oikeasti hyvälaatuista (käsittelemätöntä) eurooppalaista hiusta, ja hinnat noin puolet suomen vastaavista.
Tilasin e-bayn kautta Kiinasta aitohiuksesta tehdyn peruukin. Oli aika hyvä.
Onkohan rapunzelilla peruukkeja kokeiltavana liikkeessä? Oon nähnyt vaan sen liikkeen siinä Aikatalossa
Mä haluaisin ehdottomasti ekan peruukin kokeilla. Ehkä sit kun jo vähän osaa katsoa tarkemmin niitä pohjia et mikä sopii itelle niin uskaltais tilata netistä.
-ap
Mulla on ollut alopecia totalis jo kohta 10 vuotta, joten peruukkien palveluntarjoajat ovat tulleet tutuiksi.
Esim. Hiusextra Heinilä ja Kaarina Niemi tarjoavat hyvää ja asiantuntevaa palvelua Helsingissä ja kummastakik olen ostanut upeita peruukkeja.
Kinnunen Oy:sta mulla on vain tosi huonoja kokemuksia. Heillä ei tuntunut olevan mitään asiantuntemusta peruukkiasioista. Väittivät mulle, että jopa heidän pitkät kuituperuukit kestävät yli vuoden ja kyllähän nyt jokainen vähääkään peruukeista tietävä tietää ettei tasan kestä :D Jäi muutenkin tosi töykeä kuva heidän asiakaspalvelusta. En menis tonne muuta kuin korkeintaan pilailuperuukkia kokeilemaan, mutta pilailuperuukkeja saa kyl jo ihan naamiaskaupoistakin.
Tsemppiä peruukinhankintaan :)