Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle tuli lasku hotellista, jossa hänen ei pitänyt olla

Vierailija
22.01.2018 |

Maksan laskumme ja yhtä kuorta avatessa huomasin, että miehelle oli tullut lasku hotellista. Oli tupakoinut. Hänen piti olla ihan muualla tuona aikana. Aika epäilyttävää.....

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä miehen laskussa luki että HopLop. Muuten kiva ajatus, mutta kun tuo meidän 1,5v ei ole ikinä vielä hoplopissa käynyt. Kyseessähän oli luonnollisesti "kaveriperheen lasku", mutta kun mä kysyin että mitä hittoa sä teit siellä paikan päällä maksamassa kyseistä laskua, etkä vain laittanut lainarahaa tilille, niin siihen EI löytynyt vastausta.

Vierailija
122/131 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Ap hävisi taas maisemista keksimään uutta provoaihetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään epäilyttävää. Päivänselvä asia.

Vierailija
124/131 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä edes muistaisi onko mun mies ollut joskus kuukausi sitten työmatkalla Turussa vai Tampereella (asutaan Helsingissä). Sitä paitsi työmatkoilla maksetaan hotellit firman kortilla, ei omalla.

Vierailija
125/131 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meille on myös tullut parikin kertaa aiheettomia hotellilaskuja yms. Mieheni tekee matkatyötä ja hänellä on täysnimikaimoja useampikin Suomessa. Yksi heistä on eräs toimittaja, matkustaa myös paljon ja toinen on joku yritysjohtaja. Nimellä tehty varaus on voinut kirjautua väärälle käyttäjälle kiireessä ja lasku lähtenyt matkaan sen henkilön osoitteeseen. Vuosien mittaan olemme ehkä yhteensä kymmenen kertaa selvitelleen laskuttajien ja nimikaimojen kanssa, kenelle kyseinen lasku kuuluu. Ei pitäisi olla mahdollista, mutta näitä sattuu.

Vierailija
126/131 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko Ap hävisi taas maisemista keksimään uutta provoaihetta?

Aloittajahan jo kertoi, että asia ratkesi. Miksi hänen pitäisi täällä vielä notkua?

Vierailija
127/131 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä edes muistaisi onko mun mies ollut joskus kuukausi sitten työmatkalla Turussa vai Tampereella (asutaan Helsingissä). Sitä paitsi työmatkoilla maksetaan hotellit firman kortilla, ei omalla.

Aika moni kyllä maksaa ihan omalla kortilla laskut ja tekee kululaskun jälkikäteen..

Vierailija
128/131 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuin miehen kanssa ja tunnusti että työmatka oli vain peitetarina. Todellisuudessa oli tapaamassa toista naista tuossa hotellissa. Ja olivat humalassa sitten polttaneet tupakkaa. Eli aiheellinen lasku. Hän maksoi yöpymisen käteisellä.

Jotenkin arvasin tän. Ap

No et kai sä maksanut laskua? Kyllä mies saa mun mielestä naisensa kanssa maksaa tupakoinninsa.

Vierailija
129/131 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko he ainoastaan polttaneet tupakkaa?

Vierailija
130/131 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kerran varatun miehen kanssa kaupunkilomalla Euroopassa ja mies maksoi vaimon takia mun huoneen (yli 700e) käteisellä, itse oli muka kaverin huoneessa. No piti hän siellä tavaroitaan, mutta lähinnä oltiin mun huoneessa lakanoiden välissä pe-su, käytiin me suurimmat nähtävyydet katsomassa ja syömässä ulkona :) Ah voisipa aikamatkata tuohon viikonloppuun...

Maksoiko sinullekin käteisellä?

Eikun luonnossa, kunnon kyydit

Vierailija
131/131 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta voiko hotelliin nykypäivänä kirjautua ilman luottokorttia?

Eikö kaikki maksuliikenne majoittuvan asiakkaan ja hotellin välillä mene luottokorttifirman kautta ja hotellilta korkeintaan tule vain kuitti tapahtumasta, ei laskua? En ole kai koskaan ollut hotellissa antamatta luottokorttiani sisäänkirjautuessa.

Toisaalta, eipä ole tullut jälkilaskujakaan.

Jaa, kyllä minä oon hotelliin päässyt vaikken yhtä ainutta luottokorttia omista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi