Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle tuli lasku hotellista, jossa hänen ei pitänyt olla

Vierailija
22.01.2018 |

Maksan laskumme ja yhtä kuorta avatessa huomasin, että miehelle oli tullut lasku hotellista. Oli tupakoinut. Hänen piti olla ihan muualla tuona aikana. Aika epäilyttävää.....

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi naiset ja miehet kun tietäisittekin mitä tulee päivittäin nähtyä....t. respan täti

Tiedetään, ihan oman kokemukseni ja tuttavien kokemusten kautta. En ole niin sinisilmäinen kuin perusmammat.

Sitooko muuten teitä vaitiolovelvollisuus vai juoruiletteko näkemästänne tuttavienne kanssa?

Vierailija
42/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokos hotel Porvoossa ei ole luottokortti mahdollisuutta, lasku aamiaisesta tulee myös suoraan kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi naiset ja miehet kun tietäisittekin mitä tulee päivittäin nähtyä....t. respan täti

Tiedetään, ihan oman kokemukseni ja tuttavien kokemusten kautta. En ole niin sinisilmäinen kuin perusmammat.

Sitooko muuten teitä vaitiolovelvollisuus vai juoruiletteko näkemästänne tuttavienne kanssa?

Matkustajatietojen luovuttaminen muille viranomaisille

Majoitustoiminnan harjoittaja ja poliisi ovat salassapitosäännösten estämättä velvollisia pyynnöstä antamaan 6 §:n 1 momentissa tarkoitettuja matkustajatietoja, jotka ovat tarpeen:

1) rajavartiolaitokselle rajavalvontaa, rajatarkastusten suorittamista sekä rajavartiolaitokselle laissa säädetyn muun tehtävän suorittamista varten;

2) tullilaitokselle tullirikosten estämistä, paljastamista ja selvittämistä sekä rajatarkastusten suorittamista varten;

3) pelastusviranomaisille pelastustoimintaa varten;

4) terveydensuojeluviranomaisille tartuntatautien ehkäisemistä varten; (7.4.2017/198)

5) puolustusvoimien henkilösuojaustehtävän suorittamista varten. (7.4.2017/198)

Vierailija
44/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sitoo, tuleehan sitä työkavereiden kanssa silmiä pyöriteltyä parissa tapauksessa, mutta muuten kyllä ei.

Vierailija
45/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sulla on velvoite kertoa pari tarinaa.. Tästä voisi oman ketjunsakin tehdä. Mullakin olisi muutama moraaliani ravisuttava juttu kerrottavana.

Tarjoilija

Kertokaa ihmeessä. Olisi kiva tietää, mistä tiedätte, ettei kyseessä ole seurusteleva pari? Tai kaksi sinkkua?

Vierailija
46/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä tasoisessa hotellissa on mies käynyt tupakoimasa, mut ainakin kaikissa niissä missä itse olen ollut, on aina vaadittu luottokorttia höylättäväksi juuri vastaavien tapauksien takia. Toki muitakin käytäntöjä voi olla, mut epäilen vahvasti, koska henkilötietoja ei kukaan tarkista missään vaiheessa, joten jälkikäteen laskutus ei välttämättä onnistu.

Vierailija
47/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hotellit harvemmin lähettävät laskuja perään, vaan veloittavat takaukseen käytetyltä luottokortilta.

Jos ap:n mies on ollut salaa hotellissa, niin tuskinpa on luottokorttia käyttänyt.

Mutta kotiosoitteensa on ilmoittanut?

Hotelliin kirjautuessa on täytettävä osoite.

Tietenkin, mutta kuka hullu kotiosotteensa antaa, jos haluaa tupakoida

hotellihuoneessa?

Tottakai osoite tarkistetaan henkkareiden avulla, jos tarvii lisä laskuttaa. Nii, että kiini voi sinäkin jäädä vaikka luulit olevasi ovela.

Hotelleillapa ei ole sellaista tarkistusoikeutta. Se on poliisin hommia.

No onhan se osoite voitu saada ihan mistä vaan ei kaise ole pointti. Mies on ahneuksissaan näyttänyt etukorttia ja saanut alennusta ja bonukset esim.

Ei kai se tän jutun pääpointti ollut?

Jos mies ei tupakoi on hänellä ollut seuraa satavarmasti.

Vierailija
48/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkää enempi Tampereen hotelleista. Äkkiähän sieltä pääkaupunkiin hurauttaa. Ehkä lentäen kuitenkin työmatkalle mennyt, joten...

Ajattelin lähinnä paluumatkalla. Tuo pari tuntia auton ratissa väsyneenä alkaa nukuttaa armottomasri ja monta sataa km jäljellä. Hullu jatkaa matkaa ja viisas menee nukkumaan.

Vierailija
49/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskutusvirhekin on mahdollinen eli sinuna kysyisin vaan ihan rauhallisesti ukolta selitystä.

Vierailija
50/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkää enempi Tampereen hotelleista. Äkkiähän sieltä pääkaupunkiin hurauttaa. Ehkä lentäen kuitenkin työmatkalle mennyt, joten...

Ajattelin lähinnä paluumatkalla. Tuo pari tuntia auton ratissa väsyneenä alkaa nukuttaa armottomasri ja monta sataa km jäljellä. Hullu jatkaa matkaa ja viisas menee nukkumaan.

Jos on autolla menossa pääkaupungista Ouluun, ei takuulla aja turhaa Tampereen kautta. 

Vierailija
51/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on autolla menossa pääkaupungista Ouluun, ei takuulla aja turhaa Tampereen kautta. 

Junalla sen piti mennä. Ap

Vierailija
52/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tekee hotelli, kun osoitetuntematon lasku palaa. Antaa postin selvittää tai hakee fonectasta.

Vierailija
53/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Junalla sen piti mennä. Ap

No vielä vähemmän sitä sitten "pysähtyy Tampereelle nukkumaan". :)

Vierailija
54/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla lisälasku, jos jälkikäteen todetaan, että huoneessa tupakoitu. Yhdessä kylpylässä ollessani venäläiset saivat monen sadan euron lisälaskun, kun tupakoivat allergiahuoneessa. Tämä todettiin jo vierailun aikana, ja kovasti venäläiset protestoivat, mutta maksamaan joutuivat!

Jumalauta kun ne venäläiset onnistutaan aina jotenkin sekottamaan joka paikkaan. Ja tietenkin negatiivisessa tarinamuodossa :D

Vierailija
55/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä piti olla? Tämä on oleellista.

Nyrkin ja hellan välissä. Veikkaisin.

Vierailija
56/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tekee hotelli, kun osoitetuntematon lasku palaa. Antaa postin selvittää tai hakee fonectasta.

Vierailija
57/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt aivan idioottia ottaa lisämaksua tupakoinnista, joten siitä voi nostaa kohtuu äläkän, että maksapa itse pois tämmöiset ääliöinnit. :D Ja sitten voi kysyä, että mitä muuten teit koko hotellissa.

Vierailija
58/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva siitä laskusta, ettei voi kiistää sitä myöhemmin.

Vierailija
59/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran varatun miehen kanssa kaupunkilomalla Euroopassa ja mies maksoi vaimon takia mun huoneen (yli 700e) käteisellä, itse oli muka kaverin huoneessa. No piti hän siellä tavaroitaan, mutta lähinnä oltiin mun huoneessa lakanoiden välissä pe-su, käytiin me suurimmat nähtävyydet katsomassa ja syömässä ulkona :) Ah voisipa aikamatkata tuohon viikonloppuun...

Vierailija
60/131 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kerran varatun miehen kanssa kaupunkilomalla Euroopassa ja mies maksoi vaimon takia mun huoneen (yli 700e) käteisellä, itse oli muka kaverin huoneessa. No piti hän siellä tavaroitaan, mutta lähinnä oltiin mun huoneessa lakanoiden välissä pe-su, käytiin me suurimmat nähtävyydet katsomassa ja syömässä ulkona :) Ah voisipa aikamatkata tuohon viikonloppuun...

Maksoiko sinullekin käteisellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän