Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ennustaja tiesi elämäni

Vierailija
22.01.2018 |

Soitin ennustajalle ja pyysin katsomaan 3 korttia, ennustaja sanoi että läpikäyn raskasta elämänvaihetta koska olen menettänyt juuri läheiseni ja läpikäyn sitä joka solullani, mutta onneksi minulla on mies joka ymmärtää ja tukee täysin. Menetin exäni juuri itsemurhassa, ja mieheni seisoo rinnallani. wwaaat, mistä se sen tiesi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin ennustajalla vuosi sitten, ei kyllä ole tapahtunut mitään mitä hän näki. Ehkä ne vaan randomisti heittää jotain juttuja ja tuurilla joksus osuu kohdalleen jollakin.

Vierailija
2/3 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama kokemus, kyllä ne näkee. Mutta tulevaisuutta ne eivät osaa ennustaa.

t.kristallikissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi, vaikka maailmassa olisi sellainen telepatian taso, johon jotkut saavat yhteyden tai aistivat sen kautta asioista ja tuo voisi perustua siihen. Mullakin on ystäviä, joihin ei tartte olle oikeasti yhteydessä tietääkseen, miten heillä menee ja joiden kanssa on tapahtunut telepaattisia asioita myös. Mutta en varsinaisesti näe mitä toisella tapahtuu noin tarkasti, mutta siis jos jollain on ollut vaikeaa, tiedän kysymättä, milloin hän menee eteenpäin yms.

t.kristallikissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi