Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se siitä yhteisestä lomasta :(

Vierailija
21.01.2018 |

Luulin että tehtäisiin talvilomalla jotain kivaa yhdessä, käytäisiin vaikka jossain matkalla. Mutta ei, mies aikoo tuijottaa koko lomansa olympialaisia ja loman lisäksi vielä kaikki kertyneet ylityövapaat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et keskustellut asiasta etukäteen vaan oletit miehesi haluavan samaa kuin sinäkin? Olympialaiset onneksi tulevat vain joka neljäs vuosi, miten ensi vuonna sitten matkalle.

Vierailija
2/5 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies otti loman myös olympialaisiin ja aion kunnioittaa sitä niin että painun omaan kotiini toiselle puolen Suomen, jotta mies saa retuuttaa hermojaan rankasta työstä. Ei asuta siis yhdessä, mutta jotenkin ymmärrän miehiä. Ne haluaa omaa aika ailman ressiä ja ilman sitä omaa rakasta akkaa.

Ei munkaan mies lähe mun kanssa reissuille. Ei sitä kiinnosta. Mitä sitten? Hyvä mies se silti on, kokkaa ruuat ja on uskollinen. Kaiken lisäks parempi ihmisenä se on ku mä. Tekee sille, ja meijän parisuhteelle hyvää antaa ukolle tilaa, rauhaa ja tv-rauhaa. Miehet on sisältä pikkupoikia.

t. tyttöystävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et keskustellut asiasta etukäteen vaan oletit miehesi haluavan samaa kuin sinäkin? Olympialaiset onneksi tulevat vain joka neljäs vuosi, miten ensi vuonna sitten matkalle.

Mies kysyi jo aiemmin koska pidän talvilomani ja kertoi milloin itse on lomalla, ollaan siis samaan aikaan. Luulin että kun ollaan samaan aikaan, mieskin halusi viettää lomaa yhdessä, ainakin niin ymmärsin siitä mitä hän sanoi. Ollaan seurusteltu vasta vähän aikaa, niin oletin että lomasta puhuminen tarkoitti yhteistä lomanviettoa.

Vierailija
4/5 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies otti loman myös olympialaisiin ja aion kunnioittaa sitä niin että painun omaan kotiini toiselle puolen Suomen, jotta mies saa retuuttaa hermojaan rankasta työstä. Ei asuta siis yhdessä, mutta jotenkin ymmärrän miehiä. Ne haluaa omaa aika ailman ressiä ja ilman sitä omaa rakasta akkaa.

Ei munkaan mies lähe mun kanssa reissuille. Ei sitä kiinnosta. Mitä sitten? Hyvä mies se silti on, kokkaa ruuat ja on uskollinen. Kaiken lisäks parempi ihmisenä se on ku mä. Tekee sille, ja meijän parisuhteelle hyvää antaa ukolle tilaa, rauhaa ja tv-rauhaa. Miehet on sisältä pikkupoikia.

t. tyttöystävä

Mies retuuttaa todennäköisesti naisia sinne olympialaisia katsomaan.

Vierailija
5/5 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyi jo aiemmin koska pidän talvilomani ja kertoi milloin itse on lomalla, ollaan siis samaan aikaan. Luulin että kun ollaan samaan aikaan, mieskin halusi viettää lomaa yhdessä, ainakin niin ymmärsin siitä mitä hän sanoi. Ollaan seurusteltu vasta vähän aikaa, niin oletin että lomasta puhuminen tarkoitti yhteistä lomanviettoa.

Toi on se syy mikä tappaa parisuhteet. Ei anneta tilaa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. tyttöystävä

Mies retuuttaa todennäköisesti naisia sinne olympialaisia katsomaan.

Siinä raahaa. Enminä ole aikuista ihmistä (mieslasta) vahtimaan enkä ole sen äiti :D vaan se on mun kikkeli. Tosin viisi vuotta styylattu että kai se on muutaki ku mulukku