Nolottaako teitä ikinä AV:llä, vaikka ollaankin anonyymejä?
Nolottaako teitä täällä mikään?
Itseä hävettää aina silloin tällöin, vaikka tiedostankin, ettei kukaan tunnista kirjoittajaa.
Suurinta häpeää tuottaa varmaan se, jos kertoo vahingossa väärää tietoa faktana. (Mikä siis paljastuu siinä vaiheessa, kun joku korjaa ja tarkistan asian googlaamalla.)
Kommentit (43)
Kyllä joo. Enkä kehtais ihan mitä tahansa tänne kirjoitella.
Eiköhän kaikki ala olla jo aika julkista. Vai mitä?
Kuitenkin tyypit kehtaa murtaa toisten laitteet, vai mitä?
Perusperjaate on se, että sanon mitä voisin ihan irl myös ääneen sanoa. Eli ei hävetä. Eikä haittaa vaikka koneet murretaan. Hävettää toki näiden hakkereiden puolesta että jaksavat kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Perusperjaate on se, että sanon mitä voisin ihan irl myös ääneen sanoa. Eli ei hävetä. Eikä haittaa vaikka koneet murretaan. Hävettää toki näiden hakkereiden puolesta että jaksavat kiinnostua.
Sama täällä. Seison kirjoitusteni takana. Kukahan mun juttuja haluais hakkeroida?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Seison kirjoitusteni takana. Kukahan mun juttuja haluais hakkeroida?!
Niin ei kukaan henkisesti tasapainoinen ainakaan. Kyllähän tuota vainoamista ja stalkkaamista tapahtuu. Eri asia antaako sen omaan elämään vaikuttaa. Ihan hauskaa viihdettä, mitähän vekkulit taas seuraavaksi keksivät.
No kukahan haluais mun juttuja hakkeroida. Nimet vaan julkisiksi kun kerran tähän paskaan ryhdyitte. Eikö ole enää kanttia.
Kyllä hoitajilla on terveyskeskuksessa pokkaa lässyttää juttuja ääneen kun luulevat etteivät jää kiinni!!!!
Kyllä ihmiset kasvot muistaa silti.
Mullakin oli aluksi se periaate, että sanon asioita, joiden takana voisin livenäkin seisoa. Että jos kaikki kirjoitukseni paljastuis koko maailmalle, niin voisin olla häpeämättä ja mulle ei koituisi sanomisistani mitään haittaa, esim. en saisi outoja katseita tms. Mutta olen mennyt pahoille teille. Olen vastustanutkin tämmöiseen mukaan ajautumista, mutta olen ollut täällä ilmeisesti liikaa, kun saan vaikutteita ja välillä olen vain antanut mennä ja heittänyt suoraan, mitä mieleen tuleekin sanoa. Mietin nykyään paljon vähemmän sanomisiani netissä kuin ennen. Musta on tullut samanlainen kuin niistä, joita ennen halveksin. Halveksin kyllä nykyäänkin, mutta olen itse samanlainen. Kamalaa. Onko tästä mitään tietä takaisin entiseen?
Puhutaanko tässä jostain ajankohtaisesta??
Terveisiä en kehtaa lähettää suuresti ihailemalleni henkilölle, koska ajattelen, että joku sivullinen tunnistaa ja aiheutan hankaluuksia siten tuolle suuresti ihailemalleni henkilölle vaikkapa parisuhteeseen omilla mielihaluillani.
Katsos kun ei kenelläkään ole enää siinä vaiheessa kanttia yhtään mihinkään kun jää kiinni!
Se on se salassatapahtuva paska mikä tuottaa sen nautinnon.
Nolottaa naiset, jotka ei tiedä mitä mies haluaa.
Tiedätkö millaista se on kun jotain paskaa tapahtuu selän takana ja hymistään. Tiedätkö? Eikö ole parempi tehdä julkista koko paskasta!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Että niinkun minä tiedän vittu susta jotain vittu ja sä et vittu muka tiedä että minä tiedännnnnn.
Vallankäyttöä vittu.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö millaista se on kun jotain paskaa tapahtuu selän takana ja hymistään. Tiedätkö? Eikö ole parempi tehdä julkista koko paskasta!!!!
Tiedän. Anna mennä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei liity mihinkään tiettyyn aiheeseen. Jostain syystä mieleen tuli se häpeän kuumotus, jota välillä koen anonyymiyden "turvasta" huolimatta, ja mietin onko muillakin tällaisia tuntemuksia tai ajatuksia. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Että niinkun minä tiedän vittu susta jotain vittu ja sä et vittu muka tiedä että minä tiedännnnnn.
Vallankäyttöä vittu.
Niinhän sitä luulis, mutta jos toinen ei välitä on valta aika heikko.
Myötähävettää muiden tyhmyys todella usein.