Imetysongelma - toinen rinta huonompi - elvytyskeinoja?...
Oletteko saaneet toisen rinnan elpymään toisen veroiseksi maidontuotannon suhteen? Toisesta rinnasta tulee jopa 60-70 ml ja toisesta vain 30 ml. Miten olette toimineet? Tyhjää rintaa vain tarjoilemaan(ko)?
Kommentit (2)
Vyöhyketerapeutti kellä me käydään sano, että yleensä se on aina vasen rinta mistä tulee vuolaammin. Pitää ainakin mun kohdalla paikkaansa. Mulla siis tulee vas. rinnasta tosi paljon paremmin.
Kannattaa imettää molemmista vaan. Imettämällä " huonosta" rinnasta taajaan, nostaa kyllä maidontuotantoa, mutta yhtä hyvin se ei koskaan tuu pelittämään kuin toinen. Mulla on molemmat lapset olleet kyllä tähän tyytyväisiä. Oonkin aina sanonu, et toinen on parempi ravintotissi ja toinen parempi lohtutissi. Et on eriparia, mut hyvä pari kuitenkin ;)
Mutta tämä on siis vain kun pumppaan niistä maitoa, oikeasta tulee vaikka 200 ml yhdellä kertaa, vasemmasta voin saada joskus vain 20 ml... Silti vauvani syö molemmista ihan mielellään ja on ihan kylläinen vaikka syö " huonommastakin" . Tätä samaa oli esikoisenkin kanssa, huomasin sen siis pumpatessa. Kumma juttu tosiaan. Luulen sen kyllä vain johtuvan itse rinnasta. Oisko toisessa rinnassa vähemmän maitotihyeitä?