Lennoilta tulisi kieltää paksuna olevat ja alle 7-v kakarar
Lennoille kerkiää penskan pulautukseb jälkeenkin ja 1 vuotiaathan tunnetusti muistavat matkalta ihan kaiken ❗️
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheillä pitäisi olla oma osasto koneessa, jossain siellä takana. Sinne voisi tehdä jonkun pienen pallomerenkin ja jotain muuta aktiviteettia, jottei ne juokse pitkin koneen käytävää.
Fiksuja lapsia, kun liikkuvat lennon aikana käytävillä. Oppivat jo pienestä pitäen ennaltaehkäisemään veritulppien syntyä.
Lentäminen pitäisi kieltää kaikilta jotka aikovat itkeä iltalehteen lennon myöhästumisestä.
Myöhästumiset kuuluvat lentämiseen. Deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Naiselta lähtee järki viimeistään silloin kun hän haluaa lapsen. Siinä riittävästi syytä.
Ainakin äidiltäsi lähti ):
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Ja ap, oli ikä mikä hyvänsä.
Lentoemäntänä vaikea olla lentämättä 👍😀
Kannattanee vaihtaa sitten ammattia.
Näin itse pikkulapsen äitinä olen kyllä huomannut, että joidenkin ihmisten mielestä lapsien kanssa ei saisi olla ikinä missään. Ruokakaupassakaan ei saisi lapsen kanssa olla, oli sitten aamu, aamupäivä, keskipäivä, iltapäivä tai ilta.
Mites, jos te itse jäisitte vaan kotiin häiritsemästä lapsiperheitä?
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Ja ap, oli ikä mikä hyvänsä.
Lentoemäntänä vaikea olla lentämättä 👍😀
No ehdottomasti ammatinvaihto. Pilaa kaikkien ammatiedustajien maineen.
Vierailija kirjoitti:
voisiko lennoilla olla esim. koneen takaosa varattu lasten kanssa matkaaville ja etuosa muille? Moni yrittää tehdä lennon aikana esim. töitä.
Ennen oli juuri toisinpäin. Etuosa oli lapsiperheille ja takaosa tupakoijille.
Liput oli suhteessa kalliimmat, paikat etukäteen varattuja ja tilaa enemmän.
Nyt pahimmillaan ihmiset rynnää koneeseen ilman paikkoja ja istuvat kuin sillit suolassa ja rahjaavat koko viikon matkatavarat matkustamoon eikä ruumaan.
Ennen oli ehdottomasti sivistyneenpää, paitsi ne jotka varasivat ei tupakka paikan ja ravasivat silti tupakalla toisten kiusaksi.
On ne niin ihmeellisiä nuo lentomatkat ja niitäkin kummallisempia ovat lentoyhtiöt. Kommenteista päätellen niiden ei tarvitse välittää kannattavuudesta tai muista reaaliteeteistä ollenkaan. Niin lutusen herttaisesti ehdotellaan milloin minkäkin ryhmän poissulkemista lennoilta. Ja ilmeisesti aivan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää lennoilla eniten pari siideriä ottavat kaveriporukassa matkustavat rouvat. Ai saakeli sitä kaakatusta. Mielummin otan lapsiperheen viereen.
Onko pari siideriä liian vähän, pitäisikö ottaa kaatokänni?
Lennoilta pitää kieltää:
* alle 15-vuotiaat
* yli 40-vuotiaat
* ulkomaalaiset
* lihavat
* kuorsaajat
* pahanhajuiset
* työttömät
* ilman akateemista tutkintoa olevat
* kukkahattutädit
* puunhalaajat
* punatukkaiset
* kaljut
* uskovaiset
* päihtyneet
Oikeastaan vain arjalaiset kelpaavat kyytiin. Suihkunraikkaana, prässätty puku päällä.
En ole kieltämässä lentämistä keneltäkään, mutta keskustelu toi mieleen muistoja vuosien takaa, jolloin lensin Jenkeissä sisäisellä lennolla Floridasta New Yorkiin.
Paikkani oli lentokoneen 3.viimeisellä rivillä, ja ympärillä oli 6-7 lapsiperhettä. Lapset olivat kaikki varsin pieniä, luultavasti alle 5v.. .. .. ja he huusivat!! Ja huusivat. Ja huuuuuuuusiiiiiiiivaaaaaatttt!!!! Mamiiiii!!!! Maaaamiiiii!!! ..
Mulla oli iPod mukana, kuulokkeet korvilla, volumet täysillä ja silti se läpitunkeva huuto kuului korviini. Kone oli viimeistä paikkaa myöten täynnä, joten paikkaa ei voinut vaihtaa.
Muistan kun laskeuduin Newarkin kentälle ja yritin soittaa puhelimellani. Olin niin hermostunut, että kädet tärisivät enkä hetkeen kyennyt näppäilemään numeroita.
Tämä on itselläni aivan ainutkertainen (ja todella ikävä) kokemus, en ole koskaan aiemmin enkä myöhemmin kokenut vastaavaa itku/huutomyrskyä missään. Sitä metelin/parkumisen määrää on vaikea edes kuvailla kirjallisesti.
Eli muutanpa mielipiteeni ja sanon, että <5v lapsia ei saa olla samassa koneenosassa kolmea enempää kerralla.
Huutavat ja juoksevat pikkulapset ovat häiriöksi aivan kaikille, turha teeskennellä muuta. Pikkulasten vanhempien täytyisi ymmärtää etteivät ne lapsetkaan nauti lentokentistä, vieraista paikoista ja ihmismassoista. Vanhemmat ovat itsekkäitä matkustellessaan alle kouluikäisten kanssa.
Pikkulapset tarvitsevat rytmiä ja säännöllisiä aikatauluja, eivät lentokenttiä ja vieraita olosuhteita.
Kouluikäiset sitten erikseen.
Minä taas matkustaisin mieluiten juuri lasten kanssa. Hapannaamaiset ilonpilaaja-aikuiset saisi erottaa omalle osastolleen väliovella.
Millaisilla lennoilla oikein lennät jos siellä kakarat juoksee alvariinsa pitkin koneen käytäviä?
Lennän työni vuoksi parin viikon välein esim. Pekingiin tai Shanghaihin. Lapsia on lennoilla aina, suomalaisia ja kiinalaisia. En ole ikinä huomannut lasten menevän pitkin käytäviä jatkuvalla syötöllä. Välillä kyllä, kuten aikuistenkin neuvotaan tekevän.
Känniset suomalaiset ja teetä jatkuvasti hakevat kiinalaiset aikuiset häiritsee enemmän.
Mitään hulvatonta juoksemista en ole nähnyt ikinä. lennätkö siis vain jotain Kanarian lomalentoja vai missä näitä kamalia kakaroita löytyy.