Beverly Hillsin Täydelliset Naiset 7-kausi
BH kausi numero 7 alkaa Ava-kanavalla 6.2 eli Rh-sarjojen fanit, keskustelua kehiin. :)
Kommentit (804)
LVP:sta saa paremman kokonaiskuvan kun seuraa BH-rouvia ja VP Rulesia rinnakkain. Hän on jotenkin tehokkaamman ja näppärämmän oloinen VP Rulesissa.
Harmi vaan että Suomessa VP Rulesin suhteen ollaan puolitoista kautta jäljessä. Vitoskausi meni onneksi Ruotsin kanavalla viime vuonna, joten katsoin sen sieltä. Meillä näkyy kanavapaketissa se.
Kutoskausi lähenee loppuaan USA:ssa.
Nythän Lisa ja Ken ovat avaamassa yhteistä ravintolaa nimeltä Tom&Tom niiden sarjan kahden kaveruksen Tomin kanssa.
Mä en jotenkin pysty katsomaan VP rulesia, koska ne on jotenkin niin wt porukkaa ja outoja ne työntekijät. Paneskelevat missä sattuu ja jotenkin juntteja.
En pidä Erikan puhetyylistä, kun hokee v-ua sinne ja tänne, ja alentaa naisia puheissaan kutsumalla jatkuvasti biatcheiksi, ja käyttää v-sanan sisältävää kaulakorua. Eikö Erika Jaynen kuulunut voimaannuttaa naisia eikä tehdä alapääobjekteiksi?
Puhetyylinsä on ghetttomainen, mutta voisiko johtua siitä että on kasvanut Atlantassa jossa paljon mustaihoisia? Jos olette katsoneet ja kuunnelleet Atlantan housewiveseja niin tiedätte mitä tarkoitan :) Musta olisi hauska nähdä Nene ja Erika vastakkain huutamassa toisille loukkauksia, paikalliseen tyyliin ;DD
Vierailija kirjoitti:
Mä en jotenkin pysty katsomaan VP rulesia, koska ne on jotenkin niin wt porukkaa ja outoja ne työntekijät. Paneskelevat missä sattuu ja jotenkin juntteja.
Ei kai ne kaikki edes ole oikeita työntekijöitä siellä ravintolassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyle on muuten todella ärsyttävä 8-kaudella, kiukkuinen, vaativa, valittaja, ja ennen kaikkea tyytymätön kaikkiin ja itseensäkin varmaan. Onkohan avioliitossa jotain mätää? Pistää väkisinkin miettimään.
Huomashan sen jo seiskakaudella ( nyt vielä meneillään täällä ) että liitto natisee. Alustettiin jo tällä perinteisellä "olemme niin kiireisiä" mikä on vakiolauseena sitten eroilmoituksessa. Kyle on entistäkin säikympi ja extrahuolellinen ettei hänestä tai hänen perheestään ei puhuta. Mikä vähän outoa jos pitäis puffata sitä sen tv-sarjaa.
Samoin pisti silmään se 7. kauden alun usein toistuva Kylen ja miehensä keskinäisen rakkauden korostaminen. Usein sitä hoetaan ja siihen takerrutaan jos suhteessa alkaa mennä huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne kaikki edes ole oikeita työntekijöitä siellä ravintolassa?
Ai jaa. Castattu vaan sarjaan vai?
Musta oli tylyä, kun Kim palautti pupun Rinnalle. Turhaa draamaa.
Mulla ei ainakaan ollut tokassa reunion-jaksossa tekstitystä ollenkaan, mut onneks noi puhuu niin selkeää englantia 😀
Jos haluatte katsoa kaikkia näitä reality-sarjoja omaan tahtiinne, niin älylaitteeseen voi asentaa HayU-nimisen katselusovelluksen. Sieltä löytyy kaikki. Tekstit saa englanniksi. Maksaa vitosen kuussa.
Vierailija kirjoitti:
En pidä Erikan puhetyylistä, kun hokee v-ua sinne ja tänne, ja alentaa naisia puheissaan kutsumalla jatkuvasti biatcheiksi, ja käyttää v-sanan sisältävää kaulakorua. Eikö Erika Jaynen kuulunut voimaannuttaa naisia eikä tehdä alapääobjekteiksi?
Puhetyylinsä on ghetttomainen, mutta voisiko johtua siitä että on kasvanut Atlantassa jossa paljon mustaihoisia? Jos olette katsoneet ja kuunnelleet Atlantan housewiveseja niin tiedätte mitä tarkoitan :) Musta olisi hauska nähdä Nene ja Erika vastakkain huutamassa toisille loukkauksia, paikalliseen tyyliin ;DD
tää on kyl tosi jännä juttu, jos menee esim netissä nuorten ihmisten (tässä siis tarkoitan tyyliin 17-30v) blogeille niin bitch on kyllä ihan sukupuolineutraali ja ok tapa kutsua toisia ja ystäviä :D mun mielestä se oli tosi outoo ku joku tässäkin ketjussa siitä suuttui koska se on haukkumanimi vaan jos oikeesti riitelee, muuten se on samalla tasolla ku joku giiiiiiiiirl
Vierailija kirjoitti:
Oottelo muuten huomannut, että jotenkin Kyle on nyt samalla tasolla Lisa VP:n kanssa? Siis kun ennen sain sellasen kuvan, että nuolee Lisan p*rsettä, mutta nyt on vapautuneempi ja uskaltaa sanoa Lisalle mitä vaan.
Johtuiskohan siitä, että nyt on Kylenkin perheen varallisuus kasvanut vai mistä moinen muutos dynamiikassa?
Oon huomannu ja mä oon vaan ajatellut, että selvittivät kunnolla välinsä sen muinaisen välirikon jälkeen ja nyt on hyvä meininki, kiva kattoo kun ne sanailee toisilleen rennosti. En usko, että raha on merkittävä tekijä, tälläisia fiiliksiä mulla.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte katsoa kaikkia näitä reality-sarjoja omaan tahtiinne, niin älylaitteeseen voi asentaa HayU-nimisen katselusovelluksen. Sieltä löytyy kaikki. Tekstit saa englanniksi. Maksaa vitosen kuussa.
Ekan kuukauden ilmaiseksi? Olenko väärässä? Olen harkinnut.
Muuten pakko sanoa, että tulin palstalle NYC -keskusteluun ja siellä oli todella älykästä porukkaa. Keskustelu meni kaikenmaailman asioihin. Täällä varmaan osin sama jengi. Kausi lopuillaan, joten kiitos tyypit!
En valitettavasti pysty katsomaan OC, Dallas juttuja. BH ja Ny ainoat, mitkä uppoaa.
Mä en jotenkin tajunnut, miksi se Rinna alkoi niin vuolaasti itkeä sen pupun takia. Olihan sen palautus tylyä tuolla tavoin reunionissa, mutta silti.
Mä en kans ymmärtänyt ihan miksi niin kovasti piti itkeä ja lähteä kokoamaan itseään. Yritin pohtia miten itse asian ottaisin, mutten samaistu. Onko tässä nyt joku kulttuurellinen ero?
Pieni osa musta epäilee näiden ammattinäyttelijöiden tunteiden aitoutta. Olisi kiva, jos saisi rehellisiä reaktioita, mutta mä en vaan luota.
Ja muuten se nostettu kohtaus edelliseltä kaudelta, missä Erika oli TÄYSIN alasti pukemassa jotain sukkahousuja. Miten tämän jälkeen ne pikkuhousut oli niin älytön kohu??
Lisa Rinna on kyllä ilkeä ja suurisuinen - sekä fyysisesti että mentaalisti. Puuttuu liikaa toisten asioihin. Sotkee asioita ja sitten kun on aiheuttanut pahaa mieltä, pyytää anteeksi - niinkuin se korvaisi kaikki hänen loukkauksensa. Ymmärrän hyvin, että Kim palautti pupun.
Mun mielestä toi Kim on sekopää, ja ihan selkeä ikuinen narkkari/alkoholisti. Jotain pillereitä nappailee edelleen ihan takuuvarmasti. Jos ei laittomia, niin laillisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottelo muuten huomannut, että jotenkin Kyle on nyt samalla tasolla Lisa VP:n kanssa? Siis kun ennen sain sellasen kuvan, että nuolee Lisan p*rsettä, mutta nyt on vapautuneempi ja uskaltaa sanoa Lisalle mitä vaan.
Johtuiskohan siitä, että nyt on Kylenkin perheen varallisuus kasvanut vai mistä moinen muutos dynamiikassa?Oon huomannu ja mä oon vaan ajatellut, että selvittivät kunnolla välinsä sen muinaisen välirikon jälkeen ja nyt on hyvä meininki, kiva kattoo kun ne sanailee toisilleen rennosti. En usko, että raha on merkittävä tekijä, tälläisia fiiliksiä mulla.
Niin tai Kylie on tajunnu minkälaista huumoria Lisa V viljelee.
Sarkastinen brittihuumori voi särähtää korvaan jos siihen ei ole tottunut. Ricky Gervais on useasti puhunu tästä haastatteluissa. Jenkit ottaa liian tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Yks kauden parhaita:
Kyle: "Fat Jew (Lihava Juutalainen) tulee minun vaateputiikin tilaisuuteen".
Vanderpump: "Ei toista saa haukkua lihavaksi!"
Kyle: "No mutta kun se on sen nimi, somessa ja silleen."
:D :D :D
Täytyy sanoo et kyllä tää some-aika on erikoista.
Tää Fat Jew on rakentanut vahvan brändin itsestään ja tekeekö se muuta kuin kiertää bailuista toiseen (plus päivitykset tietty)?
Ja nyt nämäkin rouvat on täpinöissään siitä että tulee kaupan avajaisiin. Vetää pikku shoun siinä, puhuu yhdentekeviä ja poistuu. Päivitykset taas tietty.
Kuka tollasesta viitti maksaa? Ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
PK on koko genren rasittavin mieshahmo. Kitisevä , juoruava, joka asiaan nokkansa tunkeva miesakka.
Näin on. Sellanen limanen ja pervo, jaiks.
Harmi että taas loppu!
New Jerseyn tyypit ei kiinnosta yhtään, niitä en katso.
Siis 8 kaudella. Sori.