Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beverly Hillsin Täydelliset Naiset 7-kausi

6.2 alkaen ...............................
21.01.2018 |

BH kausi numero 7 alkaa Ava-kanavalla 6.2 eli Rh-sarjojen fanit, keskustelua kehiin. :)

Kommentit (804)

Vierailija
741/804 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin koko ketjun läpi, ja esitän nyt mielipiteeni muutamaan kestoaiheeseen.

1) Case Erika ja tyyli. Täällä kritisoitu Erikan tyyliä. Itse nostan sille peukun! Eipähän ainakaan ole tylsä rikas leidi -luukki. Tuo halvannäköinen (tosin kalliilla rahalla ostettu) ghetto fabulous tyyli on kuitenkin piristävä poikkeus ja sen on esteettisesti tarkoituskin olla kulmakarvoja nostattava ja ei-muottiin sopiva. Musta on hauska katsoa mitä Erikalla on milloinkin päällä, vaikka itselläni ei pokkaa olekaan pukeutua noin paikalliseen S-markettiin. Sarja on kuitenkin isoksi osaksi fantasiaa ja on hauskaa että katsomuskokemus nousee arjen yläpuolelle.

Erikan tyyli ei sovi Beverly Hillsin, mutta hei se asuukin Pasadenassa eli vähän kuin esittäisi asuvansa Espoossa tai Kauniaisissa mutta asuisikin oikeasti jossain Tuusulan takana :DDD

Toisaalta Erika yrittää olla köyhän miehen Gwen Stefani. Minusta kuitenkin moukkamaista tuo että label-droppaa muotitalojen nimiä ja hintoja, se laskee hänen tyylitajuaan. Lisäksi se ettei osaa pukeutua tai harjata tekohiuksiaan ilman niitä maksettuja homoseuraajia.

Tuossa merkkien droppailussa olen samaa mieltä. Huomaa että Erika on uusrikas.

T: edellisen kommentin kirjoittanut

Ihan yhtä lailla nämä kaikki rouvat ovat nimiä droppailleet sarjan aikana, puhumattakaan siitä kuinka LisaV:kin on käynyt useissa jaksoissa koruliikkeissä joissa pitää ehdottomasti mainita huikeat summat tuotteista, joita eivät ole edes ostamassakaan.

En ymmärrä mikä Erikassa kiristää niin monen mamman päätä?

Itse pidän Erikasta , koska ei anna v****jakaan muista ja muiden mielipiteistä.

Ja se alushousukeissin pakottaminen Doritin ja PK:n toimesta oli todella moukkamaista ja halpamaista.

Kuka haluaa seuraansa alkoholistin, joka kyttää vieressä kun muut juhlii

Oletko alkoholisti?

Mitä ihmettä yritätkään sönköttää?

Mä en kanssa ymmärtänyt? Voisiko joku selittää tyhmälle...

Vierailija
742/804 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Case Erika ja tyyli. Täällä kritisoitu Erikan tyyliä. Itse nostan sille peukun! Eipähän ainakaan ole tylsä rikas leidi -luukki. Tuo halvannäköinen (tosin kalliilla rahalla ostettu) ghetto fabulous tyyli on kuitenkin piristävä poikkeus ja sen on esteettisesti tarkoituskin olla kulmakarvoja nostattava ja ei-muottiin sopiva. Musta on hauska katsoa mitä Erikalla on milloinkin päällä, vaikka itselläni ei pokkaa olekaan pukeutua noin paikalliseen S-markettiin. Sarja on kuitenkin isoksi osaksi fantasiaa ja on hauskaa että katsomuskokemus nousee arjen yläpuolelle.

Erikan tyyli ei sovi Beverly Hillsin, mutta hei se asuukin Pasadenassa eli vähän kuin esittäisi asuvansa Espoossa tai Kauniaisissa mutta asuisikin oikeasti jossain Tuusulan takana :DDD

Toisaalta Erika yrittää olla köyhän miehen Gwen Stefani. Minusta kuitenkin moukkamaista tuo että label-droppaa muotitalojen nimiä ja hintoja, se laskee hänen tyylitajuaan. Lisäksi se ettei osaa pukeutua tai harjata tekohiuksiaan ilman niitä maksettuja homoseuraajia.

Ihan yhtä lailla nämä kaikki rouvat ovat nimiä droppailleet sarjan aikana, puhumattakaan siitä kuinka LisaV:kin on käynyt useissa jaksoissa koruliikkeissä joissa pitää ehdottomasti mainita huikeat summat tuotteista, joita eivät ole edes ostamassakaan.

Ja se alushousukeissin pakottaminen Doritin ja PK:n toimesta oli todella moukkamaista ja halpamaista.

Nimenomaan kehuin Erikaa lainaamassasi viestiketjussa, en tiedä huomasitko? Kommentoijalle sitten totesin olevani samaa mieltä merkkidroppailusta.

En lähde nyt mukaan mustavalkoiseen vastakkainasetteluun. Olet varmasti oikeassa että muutkin heittelevät merkkien nimiä. Tätä en erikseen maininnut koska kommentoin Erikan tyyliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/804 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika ei ole alkoholisti!

Vierailija
744/804 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa seuraansa alkoholistin, joka kyttää vieressä kun muut juhlii

Oletko alkoholisti?

Mitä ihmettä yritätkään sönköttää?

Mä en kanssa ymmärtänyt? Voisiko joku selittää tyhmälle...

ja tyhmäkin vielä.....:)

Vierailija
745/804 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika ei ole alkoholisti!

Pilleristi?

Vierailija
746/804 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisa Rinnalla on selvästi vaihdevuosioireita, siitä hänen möläytykset ja käytös johtuu. Joistain naisista tulee vaihdevuosien aikaan arvaamattomia. Ihme kun sitä ei voi sanoa suoraan, vaan PK:n ja Doritin kaltaiset vittupäät leukailee "huumeista" ja "skitsofreniasta".

Helvetti että inhoan tota pariskuntaa, teennäisiä paskoja aksentteineen.

Rinna on ihan ok muija, mutta italialainen temperamentti on välillä vaarallinen yhdistelmä. 

Vierailija
747/804 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisa Rinnalla on selvästi vaihdevuosioireita, siitä hänen möläytykset ja käytös johtuu. Joistain naisista tulee vaihdevuosien aikaan arvaamattomia. Ihme kun sitä ei voi sanoa suoraan, vaan PK:n ja Doritin kaltaiset vittupäät leukailee "huumeista" ja "skitsofreniasta".

Helvetti että inhoan tota pariskuntaa, teennäisiä paskoja aksentteineen.

Rinna on ihan ok muija, mutta italialainen temperamentti on välillä vaarallinen yhdistelmä. 

Siis piti sanomani tossa ^ että italialainen temperamentti JA vaihevuodet on välillä vaarallinen yhdistelmä. :)

Vierailija
748/804 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ava vois nyt tsempata näissä esitysajoissa ja jatkaa klo 17 lähetyksiä!

Vierailija
749/804 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin nyt vasta putkeen siitä Hong Kong jaksosta alkaen. Erika aivan sekoboltsi ja Rinna myös. Mun kävi Dorit suorastaan sääliksi kun ne kävi sen kimppuun. Enkä ole edes Dorit fani. Se Erikan Eileenille sekoaminen oli kyllä kaiken huippu. Ei herran jumala sentään. Erikasta meni maku, aiemmin tykkäsin.

Vierailija
750/804 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottelo muuten huomannut, että jotenkin Kyle on nyt samalla tasolla Lisa VP:n kanssa? Siis kun ennen sain sellasen kuvan, että nuolee Lisan p*rsettä, mutta nyt on vapautuneempi ja uskaltaa sanoa Lisalle mitä vaan.

Johtuiskohan siitä, että nyt on Kylenkin perheen varallisuus kasvanut vai mistä moinen muutos dynamiikassa?

Vierailija
751/804 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta LVP on alkanut suuresti ärsyttämään meikäläistä.

Vierailija
752/804 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nää kaikki on oikein viihdyttäviä. Rinnaa en niin jaksa katsoa ja Eileenkin vähän tylsä,mutta muut mielenkiintoisia kyllä.

Vierailija
753/804 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan eri asia käydä SPONSORIliikkeessä tai -ravintolassa sarjan aikana, ne on sovittu käsikirjoituksissa ja annettu summat paljollako saavat ostaa per keikka. Niiden tuotemerkkien kiitokset lukee myös lopputeksteissä.

Jos LVP käy Hublotin kelloliikkeessä hakemassa miehelleen kellon synttärilahjaksi, niin se on sovittu juttu, muttei LVP huutele kautta sarjan että "Tuo sun ranteessa oleva Hublotin 30 tonni kello hei"! :DDDD

Erika ostattaa luksuslogomerkkituotteita tai ihan mitä vaan logomerkillisiä tuotteita miehellään, ja homokaarti pukee hänet niihin, ja hän kulkee mainitsemassa niitä ihan ilmaiseksi.

Sama koski sitä wt-Danaa joka huuteli monen kymppitonnin aurinkolaseista ja puolen millin timanttikaulakorusta joka oli tikkaripidike samalla. Tuli ihan Erika mieleen.

Vierailija
754/804 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin nyt vasta putkeen siitä Hong Kong jaksosta alkaen. Erika aivan sekoboltsi ja Rinna myös. Mun kävi Dorit suorastaan sääliksi kun ne kävi sen kimppuun. Enkä ole edes Dorit fani. Se Erikan Eileenille sekoaminen oli kyllä kaiken huippu. Ei herran jumala sentään. Erikasta meni maku, aiemmin tykkäsin.

Erika ärsytti tällä seiskakaudella, mutta kasikaudella hän on kivempi :)

Viime kutoskaudella Erika oli ihan Yolandan vietävissä. Yolanda puhui muista niin paljon etukäteen eikä antanut Erikan tehdä omia arvioita. Yolandahan oli tuolloin riidoissa Rinnan ja Vanderpumpin kanssa.

Nyt Erika on oikein hyvissä väleissä sekä Rinnan että Vanderpumpin kanssa.

Vanderpump teki siinä hyvin että vaikka tunsi Doritin ennestään, niin ei puhunut hänelle näistä muista, sanoi vaan että antaa Doritin ihan rauhassa tehdä omat päätelmänsä kaikista :D

Vierailija
755/804 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen uusintoja, mun mielestä se Dorit on aivan hirveä. Ärsyttävä aksentti (kuulemma feikki) ja muutenkin ärsyttävä jauhaja, haluaa koko ajan olla äänessä. Mulla menee melkein hermot, kun katson häntä ruudun läpi. EN ihmettele että Lisa Rinna ei voi sietää häntä. Tosi feikki ihminen, pyrkyri. Ja hänen miehensä erittäin epämielyttävä.

Vierailija
756/804 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin Dorit ja PK ovat epämiellyttävä pariskunta, joku huono viba niistä tulee. Uskon kyllä ne kokaiinipuheetkin. Ei kai Rinna ihan heppoisin perustein sanoisi sellasta.

Arvostan Vanderpumpin työtä eläinten hyväksi mutta muuten on musta lapsellinen ja ilkeä. Miten tuon ikäinen jaksaa vielä nauttia juoruista ja muiden riidoista.

Vierailija
757/804 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustakin Dorit ja PK ovat epämiellyttävä pariskunta, joku huono viba niistä tulee. Uskon kyllä ne kokaiinipuheetkin. Ei kai Rinna ihan heppoisin perustein sanoisi sellasta.

Arvostan Vanderpumpin työtä eläinten hyväksi mutta muuten on musta lapsellinen ja ilkeä. Miten tuon ikäinen jaksaa vielä nauttia juoruista ja muiden riidoista.

Ei se Vanderpumppis mitään välittäiskään, mutta kun se vedetään aina mukaan niihin  riitoihin ja siitä puhutaan p--skaa. Finaalijaksossahan se käveli miesten luokse ja sanoi ettei aio sekaantua koko riitaan (Erika vs. Dorit, Rinna vs. Dorit) kun nämä meuhkasivat niiden takapihalla roseeviinilanseerauksessa.

En todellakaan usko että vetävät mitään koksua siellä, miettikää nyt kun talossa on pari pientä lasta ja monta lasten- ja kodinhoitajaa niin johan hekin sanoisivat itsensä irti jos näkisivät jotain tuollaista, sen verran työmoraalia luulisi olevan ja heidän henkilökuntahan oli pätevää amerikkalaista eikä mitään meksikolaista tuontihenkilöstöä! Boy Georgekin joka asuu heillä, ollut raittiina 10 vuotta ilman viinaa ja huumeita. Luuletteko että PK joka on Georgen manageri ja joka tienaa sillä ja sen comebackilla rahaa, käyttäisi jotain samassa talossa jossa George asustelee Jenkeissä ollessaan? Sehän tekisi hallaa omalle bisnekselleen jos George ratkeaisi käyttämään! :D

Muuten Dorit ja miehensä voisivat haastaa Rinnan oikeuteen tuollaisten asioiden levittämisestä, mutta Bravon soppareissa lukee ettei toisia jäseniä saa haastaa oikeuteen sarjan aikana sattuneiden tapausten nojalla.

Vierailija
758/804 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Dorit PKn kanssa jos se ei olisi rikas? Jos se olisi joku tavallinen possufarmari tai rekkamies niin rakastaisiko yhtä paljon? ;D

Vierailija
759/804 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kauden parhaita:

Kyle: "Fat Jew (Lihava Juutalainen) tulee minun vaateputiikin tilaisuuteen".

Vanderpump: "Ei toista saa haukkua lihavaksi!"

Kyle: "No mutta kun se on sen nimi, somessa ja silleen."

:D :D :D

Vierailija
760/804 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottelo muuten huomannut, että jotenkin Kyle on nyt samalla tasolla Lisa VP:n kanssa? Siis kun ennen sain sellasen kuvan, että nuolee Lisan p*rsettä, mutta nyt on vapautuneempi ja uskaltaa sanoa Lisalle mitä vaan.

Johtuiskohan siitä, että nyt on Kylenkin perheen varallisuus kasvanut vai mistä moinen muutos dynamiikassa?

Olen kiinnittänyt saman asiaa huomiota. Voi olla että sekin vaikuttaa, että ovat olleet sarjassa alusta saakka ainoina mukana.

( kaudella jotain riitaa tulossa, mutta vain luoja yksin tietää milloin ne näytetään Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi