Beverly Hillsin Täydelliset Naiset 7-kausi
BH kausi numero 7 alkaa Ava-kanavalla 6.2 eli Rh-sarjojen fanit, keskustelua kehiin. :)
Kommentit (804)
Kyle parka, hyväkäytöksinen ja mukava nainen, joutuu aina katsomaan kaikenlaista sopan sekotusta ja vedetyksi niihin.
kyllä kimkin aikamoinen sopankeittäjä on aina ollut sarjassa, vaikka häntä aina säälitään. tässä se tappelu kimin ja rinnan välillä.
kim aina esittää uhria kun on alkoholisti, ei ota koskaan vastuuta mistään ja puhuu mitä sattuu.
Mua usein säälittää Kyle, koska olen samantapanen isosisko kuin Kim ja siskoni on samantapainen kuin Kyle. Ilman siskon tukea en maailmassa pärjäisi, olen sekoillut nuoresta tähän keski-ikään asti, olen mielenterveysongelmainen alkoholisti, pikkusisko ja sen mies (kuin veljeni) ovat aina mua auttaneet.
Ei ole Kylellä helppoa, rakastaa siskoaan yli kaiken mutta Kim ei tee sitä helpoksi.
Tuttu kuvio. Jotenkin outoa katsoa, liippaa niin läheltä.
Onko kukaan katsonut jaksoja Hayu -sovelluksen kautta?
Sieltä löytyy kaikki amerikkalaiset tosi-tv -sarjat, esim Beverly Hillsin täykkäreiden kaikki kaudet!
Eka kuukausi on ilmainen ja muuten sen maksaa 5€/kk.
Mä myös just tilasin Hayun, sieltä löytyy siis kaikki Real Housewivesin kaudet.
Oon oottanut Orange Countyn uusia jaksoja, täällä on ne kaikki 12! :)
Varsinkin Tamran häistä kertovaa spin off -sarjaa oon oottanut!!
Mahtavaa että vihdoin näitä näkee Suomessa :)
T. 349
Onpas täällä ollut aktiivista. Olin nyc ketjussa, mukana mutta nyt ollut turhan kiire. Itse olen muuttanut mielipiteeni Erikasta ihan täysin. Sen tyyli on kamala, mutta se vaikuttaa kiltiltä ja suloiselta ihmiseltä.
Lisa v. Ja Kyle myös ehdottomat suosikit. Eileen on sietämättömän tylsä. En pysty edes katsomaan niitä sen ihme terapiaistuntoja.
Eden kanssa ihan kujalla. Ei mitenkään kummoinen kausi. Kyllä nyc on parempi!
Olenko ainoa, joka tykkää Eileenistä? Ehkä häneen on helpoin samaistua noista naisista, joiden kenenkään kanssa on tavallisella tallaajalla hyvin vähän yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, joka tykkää Eileenistä? Ehkä häneen on helpoin samaistua noista naisista, joiden kenenkään kanssa on tavallisella tallaajalla hyvin vähän yhteistä.
Ihan jees mutta ei oikein sovi tähän sarjaan, ei ole tarpeeksi räväkkä luonteeltaan eikä hänellä ole mitään tosi hienoja tai ylellisiä vaatteita, laukkuja, kenkiä. Jokaisella näistä on ollut yllään jotain sellaista vaatetta tai asustetta jota haluaisin itsellenikin, mutta Eileenilla ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika on hauska ja rento, mutta hänessä tökkii jotenkin nuo perusarvot, eli se että sai parikymppisenä Atlantassa poikalapsen, ja jätti tämän lapsen isälle kun lapsi oli 3 vuoden ikäinen. Lähti Losiin tekemään tarjoilijan hommia, ja toivoi että joku huomaa hänet, jolloin tuo papparainen bongasi hänet baarista.
Nythän se poika on 25-vuotias ja ovat vasta viime vuosina olleet tekemisissä koska poika on poliisina Losissa.
Erika itse on itse tavannut isänsä vain kerran, ja korostaa sitä nyt 8 kauden jenkkitahtiin menevissä jaksoissa, mutta eikö tajua ollenkaan että miltä pojastaan on mahtanut tuntua kun äiti hylännyt hänet kokonaan, kun lähtenyt metsästämään itselleen mainetta ja rikasta miestä? :(
Ei se Erikan kuvio ihan noin mennyt. Eikä se papparainen Erikaa bongannut, kuten on RHOBH:ssakin kertonut. Ja poikahan asuu nykyään Erikan ja Tomin talossa yhdessä heidän kanssaan. (Eikä minusta ole mitään vikaa siinä, että on varttunut isänsä kanssa koska isä ilmeisesti ollut kunnollinen tyyppi.)
Ööö, eikö Erika ole nimenomaan muistuttanut näissä kolmessa kaudessa (6-8) joissa on mukana että "I met Tom when I was a waitress in a cocktail bar"? On selittänyt että lähti Losiin Atlantasta yrittämään näyttelijänä ja pääsi pariin leffaan ja sarjaan vierailemaan.
Olen siis nähnyt tämän seiskakauden joka menossa nyt ja katson parhaillaan 8-kauden uusia jaksoja.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin Tamran häistä kertovaa spin off -sarjaa oon oottanut!!
Mahtavaa että vihdoin näitä näkee Suomessa :)T. 349
Se oli huono, samoin Atlantan Kandin hää-spinoff.
Ainoa huvittava kohta oli kun Tamran eli Tammy-Suen wt-sukulaiset tuli sinne pihalle grillijuhliin möykkäämään kuin juntit konsanaan. Siinä näki hyvin mistä Tamra on oikeasti lähtöisin.....
Miten Erika ja Dorit&possumies oli ensin oudoissa väleissä vilauttelujakson jälkeen, nyt ne biletti täysillä Meksikossa, ja kohta ne on taas oudoissa väleissä.
Käsikirjoitukset alkaa ontua pahasti?
Atlantaa seuranneet, eikö ole huvittavaa että Nene leikkii niin rikasta ja menestyvää uusine taloineen ja Maserateineen ja Rollls Royceineen (jota Kim kutsui Rent-a-Royceksi :D ) ja Kimin tytär Brielle oli käynyt sen Nenen vessassa ilmeisesti joidenkin bileiden aikana ja kuvannut siellä miten se likainen paikka kuhisee torakoita!
OCn Gretchen ja Slade olivat valittamassa jonkin aikaa sitten Suomen telkkarissa näytettävässä Lääkärit-sarjassa kun eivät saa lasta ja Gretchenin hedelmöityshoidot meni pilalle kun ei muistanut ottaa niitä aineita ja nyt ei ole varaa uuteen.
Eikö se Slade nimenomaan kehunut heti sarjan alussa, että on käynyt pistämässä putket kiinni kun oli Jon kanssa ja sanoi että kun on ne kaksi poikaa kahden eri naisen kanssa jo ennestään niin ne riittää.
Mun kaveri keksi hyvän nimen tuolle PK:lle. PossuKaukalomies :DDD
Tuossa näytettiin pätkiä kauden tulevista jaksoista, Erikalla hauska pinkki peruukki jossain bileissä.
Se Erikan vaalea kihara polkkatukkaperuukki punaisine huulipunineen sopi hänelle tosi hyvin niissä Gatsby-tyylisissä bileissä. Näytti filmistaralta.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään myös Eileenistä. Ainoa jalat maassa oleva tyyppi tuossa sarjassa. Toki ymmärrän, ettei ole juuri mitään annettavaa sarjaan, johon haetaan räväköitä persoonia ja konflikteja.
Millähän perusteella esitysajat valitaan Suomessa? Itselleni helpoin on katsoa klo 17 tuleva mutta nyt Beverlyjen sijaan alkoikin toinen kausi. Tuleekohan sitten sen jälkeen Beverly siihen aikaa ?