Beverly Hillsin Täydelliset Naiset 7-kausi
BH kausi numero 7 alkaa Ava-kanavalla 6.2 eli Rh-sarjojen fanit, keskustelua kehiin. :)
Kommentit (804)
Paras oli Erika kun laskeutuivat Meksikoon niin tokaisi heti lentokentän ovesta ulos päästyään että mä tartten Margaritan! :DDD Oikea meininki. Harmi ettei ollut Nykin naisten kanssa Meksikossa ;D
Mä oon niistä naisista se kaunein!
PS. Oon 13wee nainen!
Mää en ikinä keksiny sit tollast.
Mä olen vasta Kylen ”great gatsby”-bileissä..
Tuo Eden ja tuo Dorit.
Ei Jessus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain huhutietoa miksi kelsey erosi camillasta niin ettei nyt edes puhu hänelle? Jotain todella pahaa täytyy olla. Ihmettelin itse kovasti miksi camillan tennistreenaaja mies ilmestyi sinne lasvegasin hotelliin ja sit camille katosi aikaisin muka nukkumaan.....suhde?
Käytä googlea. Kelseyllä oli suhde nuorempaan versioon tästä Camillasta ja jäädytti kaiken yhteydenpidon niin camillaan kuin heidän yhteiseen lapseensa. Camilla aneli Kelseytä ettei tämä jättäisi häntä, mutta turhaan. Kelsey toteutti tämän feidaamisen sillä tavoin, että otti Broadwayltä roolin itselleen ja sitten muutti uuden tyttiksen asumaan camillan ja hänen NewYorkin asuntoonsa, mikä valkeni Camillalle kun hän yritti mennä asuntoon sisään. (Ovimies ei päästänyt häntä omaan kotiinsa) Kelsey oli junaillut Camillalle roolin tässä reality-showssa, jota kuvattiin samaan aikaan kun hän pelehti tän uuden hoidon kanssa. Oli varmaa ajatellut että Camillalla on sitten muuta ajateltavaa tai että hän ei kehtaa nostaa meteliä asiasta kameroiden surratessa.
Ei se Camillekaan mikään puhdas pulmunen ole ollut.
Muistatteko sarjan alkuvaiheessa kun se hengaili sen komean näyttelijän Nick Stabilen (mm. Sunset Beach-sarjasta) kanssa, ja pussaili tätä suulle, kumarteli tämän edessä niin että silikonit meinaa pompata topista ulos, pelasivat tennistä yhdessä ja Camille flirttaili sille kuin viimeistä päivää ja vaikka se mies oli naimisissa tahollaan? Väitti tätä vain kaveriksi.
Camille otti sen punapäisen meedion kotiinsa kiusaamaan Kyleä. Valehteli että Kyle olisi puhunut hänestä pahaa, keksi vainoharhaisia juttuja omasta päästään.
Camillen äiti kertoi olleensa rankoissa syöpähoidoissa ja oli paranemaan päin kun Camille kävi Nykissä jossa äitinsä asui, niin Camille vaan itsekkäästi siihen että voi että kun häntä itseään väsyttää tämä matkustaminen! Silloin ajattelin että siinäpä omaan napaan tuijottaja. Sai itse myöhemmin syövän ja kerjäsi sääliä ja vetosi siihen joka käänteessä.
Camille ei halunnut kantaa lapsiaan ja synnyttää jottei kroppa menisi pilalle, käyttivät sijaissynnyttäjää molempien lasten kohdalla. Camille selitti jälkeenpäin että ei halunnut olla raskaana koska kärsii ärtyneestä suolesta. Just. Pahemmistakin vaivoista kärsineet naiset ovat hankkiutuneet raskaiksi tässä maailmassa.
Muistatteko sellaisen kohtauksen kun naiset olivat katsomassa Kelseyn näytelmää ja Kelsey ei halunnut päästää Camillea sinne pukuhuoneeseen, seisoi ovensuulla ja halusi vaan vetää oven kiinni. Sillä oli varmasti se uusi nainen siellä pukuhuoneessa! :D
Vierailija kirjoitti:
Gigin isä ei voi mitenkään olla muhammed hadid. Olen aivan varma tästä. Vertaa 2 nuorempaan tummaan sisarukseen. Huom. Bella leikannut nenänsä ,pidä mielessä.
Gigissä (oikealta nimeltään muuten Jelena) on sekä isän että äidin näköä. Bellassa (Isabella) on ainoastaan isän näköä. Pojassa eli Anwarissa sekä isän että äidin näköä, ja muistuttaa jonkin verran Gigiä.
Mohamedin kihlattu Shiva Safai oli mukana Second Wives Club -nimisessä realitysarjassa. Katsoin jaksot ja se oli ihan hyvä sarja. Kaunis Shiva oli aivan ihana, todella herttainen tyyppi eikä yhtään mikään onnenonkijatyylinen vaikka kaikki niin luulevat. Shiva on Lisa Vanderpumpin hyvä ystävä ja on vieraillut BH:n rouvissa pari kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta Beverly HIllsiä oli silloin, kun mukana oli Brandy ja Kim. MItähän niille kuuluu nykyään?
Brandi oli mauton.
Ällöttävä se tapa miten meni huutelemaan kaikille että ystävänsä Adrienne (joka oli mukana alkukausilla) ei ole synnyttänyt lapsiaan vaan saanut ne sijaissynnyttäjän kautta. Lapsille ei oltu vielä edes kerrottu asiasta kun olivat alle kouluikäisiä sarjan aikana, ja saivat kuulla siitä vierailta ihmisiltä. Eikä tuossa mitään pahaa ole jos käyttää sijaissynnyttäjää, mutta ei toisten yksityisasioita huudella kaikille bileissä eikä sadalle miljoonalle tv-katsojalle!
Ehkä Adriennen ei olisi kannattanut korostaa, että on itse lapsensa synnyttänyt. Eikä puhua Brandista pahaa, kun tällä oli lastensa huoltajuuskiista kesken. Minun mielestä syitä oli molemmissa. Enkä oikein ymmärrä, miten se sijaissynnyttäjän käyttäminen olisi niin iso juttu, ellei käytetty luovutettuja soluja.
Brandin huoltajuuskiista oli ajat sitten sovittu että lapset asuu molempien luona, mutta Brandi halusi rahananheena lypsää lisää rahaa ex-mieheltään koska mies oli naimisissa LeAnn Rimesin kanssa joka miljonääri kantritähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisa V kertoi että lapset saaneet aloittaa ravintoloissakin alusta että tietävät ja oppivat miten homma toimii. Max oli tiskaajana, sitten astiankerääjänä ja nyt tarjoilijana. Hyvä että noilla on eurooppalaiset kasvatusarvot.
SuR.n palkoilla ei keskusta-asunnon lainanlyhennyksiä kyllä maksella. Ei asiat ehkä ole ihan niin, mitä annetaan kameroille ymmärtää. Lisa varsinkin on taitava siinä, millaista julkisuuskuvaa itsestään luo. En tarkoita, että miljoonia heittelisi lapsilleen, mutta ei taatusti joudu Max tavallisella tarjoilijan palkalla toimeen tulemaan.
Maxihan on muusikko, tienaa studiolevyytyksillä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisa V näytti surulliselta kertoessaan että olisivat halunneet adoptoida lisää niitä heitteille jätettyjä lapsia kun adoptoivat Maxin, mutta että Briteissä heitä pidettiin jo aivan liian vanhoina kun Lisa oli 35v.
Miettikää miten hyvän elämän he olisivat voineet antaa monelle lapselle, heidän omasta iästään viis? Maksaa heille koulutukset ja hommata heille jopa työpaikat perheyrityksistään eli tulevaisuus olisi ollut turvattu monin tavoin.
Mulla tuli tippa linssiin, kun Lisa V liikuttui siellä adoptiotoimistossa, se ei usein pillitä.
Musta se on lapsellinen ja itsekäs tuossa asiassa. Samoin ei ehkä kummonenkaan äiti, otti kyllä Maxin töihin sinne ravintolaan muttei muuta. Max asui vuokralla jonka maksoi omasta palkastaan eikä saa muutenkaan taloudellista apua vanhemmiltaa. Ymmärrän kyllä, ettei anneta kaikkea valmiina, mutta tuo on jo liikaa kun Max oli jollain kaudella pitkään ilman sähköjäkin kun ei ollu laskuun rahaa. Kyle ja joku muu sanoi, et maksais Maxin laskun mut Lisa sano et ei auta, vaan lasten pitää hankkia ite omat rahansa.
ei se ilman sähköi eläminen oo kyl niin vaikeeta, kyl se on mun
mielest oikein et oppii sen ennen ku tulee mitään muita elämänkriisei et tietää sit mihin kiinnittää huomiota jos se ikin tapahtuis uudestaa. sähköjen katkeamiseen mistä tahansa syystä ku voi varautuu niin helposti, yleensä ei vaan ikin tuu mielee ku ne on niin vaikeita saada katkastuuJoo mut mieti miltä tuntuu jo kerran "hylätystä" että sarjan rikkain äiti ei auta häntä mitenkään kun naapureiden lapset saa kalliita autoja ja ostetun oman kodin ym. Ei toimi ollenkaan tuo Lisan systeemi vaan on kuin märkä rätti naamalle.
Höpöhöpö, lisa on kasvattanut molemmat lapset samalla periaatteella. Täytyy olla vähän pölö, jos saaoli sähköt katki asunnostaan. Ihan oikea periaate lisalta.
Oonko mä ainoa, joka tykkää ericasta? Tykkään jopa sen musiikista, vaikka en sellaista roskaa kuuntele. Hänen persoonallisuutensa vaikuttaa asiaan varmasti, vaikka keikuttaa samalla tavalla, kuin kaikki muutki popparit.
Dorit on riitaa haastava juoruämmä, kyl se kaikkea keksii tuleviin jaksoihin. Eileen sen jo näki ja ties et puhu palturia siitä illallisestaan, jossa käsiteltiin eileenin kokemukset. Oon varmaan ainoa, joka tykkää eileenistakin, jotenkin jalat maassa -tyyppinen.ihminen.
Sanoinko mä et Lisa kohtelee lapsia erilailla? En, vaan et hullua toimia noin joissan Beverly Hillsissä kun tilillä kymmeniä miljoonia!
Miten ne lapset oppii mitään vastuuta jos heille tarjotaan miljoonat tarjottimella??? Lisa ja Ken tehneet pitkää työpäivää ravintoloidensa eteen vuosikymmenet, luuletko oikeasti että heittävät rahaa maahan kuin roskaa?
Onhan niitä satoja ökyperheitä Losissa, joiden lapsille työnnetty rahaa, ja lopputuloksena on saamattomat pennut jotka bilettää vaan siihen pisteeseen asti että vetävät rahat nenään, ja joutuvat huume- ja viinavieroitukseen!
Lisa hankki talon Pandoralle & Jasonille ja keskusta-asunnon Maxille, ja auttoi käsirahassa mutta lapset joutuvat itse maksaa asuntolainojen kuukausimaksut jatkossa plus asumiskustannukset.
Oon nähnyt Lisan vaan tärkeilemässä siellä ravintolassa ja näyttämässä tarjoilijolle että ovat vaan palvelijoita.
Se että omistaa ja sijoittaa ei oo sellaista "työtä" kun sä teet kun peset mummojen perseitä pennipalkalla
Jos LisaV ei kävisi ravintolassaan katsomassa tilanteita, niin mitä luulet että ne tarjoilijat siellä tekisi? Veisivät rahaa kassasta ja joisivat firman viinoja ja varastavat pöytähopeita ja pulloja kotiin?!?!?!
Erika on mielestäni tämän kauden kiinnostavin hahmo. Hänessä on myös jotain salaperäistä, ihan kuin hänellä olisi jotain salattavaa. Varmasti kaikki vetävät kameroiden edessä jotain roolia, mutta Erikasta tulee sellainen fiilis että siellä on taustalla jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisa V näytti surulliselta kertoessaan että olisivat halunneet adoptoida lisää niitä heitteille jätettyjä lapsia kun adoptoivat Maxin, mutta että Briteissä heitä pidettiin jo aivan liian vanhoina kun Lisa oli 35v.
Miettikää miten hyvän elämän he olisivat voineet antaa monelle lapselle, heidän omasta iästään viis? Maksaa heille koulutukset ja hommata heille jopa työpaikat perheyrityksistään eli tulevaisuus olisi ollut turvattu monin tavoin.
Mulla tuli tippa linssiin, kun Lisa V liikuttui siellä adoptiotoimistossa, se ei usein pillitä.
Musta se on lapsellinen ja itsekäs tuossa asiassa. Samoin ei ehkä kummonenkaan äiti, otti kyllä Maxin töihin sinne ravintolaan muttei muuta. Max asui vuokralla jonka maksoi omasta palkastaan eikä saa muutenkaan taloudellista apua vanhemmiltaa. Ymmärrän kyllä, ettei anneta kaikkea valmiina, mutta tuo on jo liikaa kun Max oli jollain kaudella pitkään ilman sähköjäkin kun ei ollu laskuun rahaa. Kyle ja joku muu sanoi, et maksais Maxin laskun mut Lisa sano et ei auta, vaan lasten pitää hankkia ite omat rahansa.
mielest oikein et oppii sen ennen ku tulee mitään muita elämänkriisei et tietää sit mihin kiinnittää huomiota jos se ikin tapahtuis uudestaa. sähköjen katkeamiseen mistä tahansa syystä ku voi varautuu niin helposti, yleensä ei vaan ikin tuu mielee ku ne on niin vaikeita saada katkastuuJoo mut mieti miltä tuntuu jo kerran "hylätystä" että sarjan rikkain äiti ei auta häntä mitenkään kun naapureiden lapset saa kalliita autoja ja ostetun oman kodin ym. Ei toimi ollenkaan tuo Lisan systeemi vaan on kuin märkä rätti naamalle.
Höpöhöpö, lisa on kasvattanut molemmat lapset samalla periaatteella. Täytyy olla vähän pölö, jos saaoli sähköt katki asunnostaan. Ihan oikea periaate lisalta.
Oonko mä ainoa, joka tykkää ericasta? Tykkään jopa sen musiikista, vaikka en sellaista roskaa kuuntele. Hänen persoonallisuutensa vaikuttaa asiaan varmasti, vaikka keikuttaa samalla tavalla, kuin kaikki muutki popparit.
Dorit on riitaa haastava juoruämmä, kyl se kaikkea keksii tuleviin jaksoihin. Eileen sen jo näki ja ties et puhu palturia siitä illallisestaan, jossa käsiteltiin eileenin kokemukset. Oon varmaan ainoa, joka tykkää eileenistakin, jotenkin jalat maassa -tyyppinen.ihminen.
Sanoinko mä et Lisa kohtelee lapsia erilailla? En, vaan et hullua toimia noin joissan Beverly Hillsissä kun tilillä kymmeniä miljoonia!
Miten ne lapset oppii mitään vastuuta jos heille tarjotaan miljoonat tarjottimella??? Lisa ja Ken tehneet pitkää työpäivää ravintoloidensa eteen vuosikymmenet, luuletko oikeasti että heittävät rahaa maahan kuin roskaa?
Onhan niitä satoja ökyperheitä Losissa, joiden lapsille työnnetty rahaa, ja lopputuloksena on saamattomat pennut jotka bilettää vaan siihen pisteeseen asti että vetävät rahat nenään, ja joutuvat huume- ja viinavieroitukseen!
Lisa hankki talon Pandoralle & Jasonille ja keskusta-asunnon Maxille, ja auttoi käsirahassa mutta lapset joutuvat itse maksaa asuntolainojen kuukausimaksut jatkossa plus asumiskustannukset.
Oon nähnyt Lisan vaan tärkeilemässä siellä ravintolassa ja näyttämässä tarjoilijolle että ovat vaan palvelijoita.
Se että omistaa ja sijoittaa ei oo sellaista "työtä" kun sä teet kun peset mummojen perseitä pennipalkallaJos LisaV ei kävisi ravintolassaan katsomassa tilanteita, niin mitä luulet että ne tarjoilijat siellä tekisi? Veisivät rahaa kassasta ja joisivat firman viinoja ja varastavat pöytähopeita ja pulloja kotiin?!?!?!
Sitähän ne tekeekin :D.
Näytettiin Vanderpump rules sarjassa. Ei kai rahaa sentään, mutta alkoholia, aterimia ja kynttilöitä näytettiin ainakin sen Jaxin kämpiltä.
Kyllä mä uskon, että LisaV tarkkaan vahtii ravintoloitaan vaikkei siellä joka hetki olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Näittekö eilen juttua, kun Nycin täykkärit joutuivat merihätään "luxuspurjehduslomalla" Aikovat haastaa Bravo- yhtiön oikeuteen Ramona pyörätuolissa satamassa!
Heille oli luvattu laadukas paatti, joutuivat vanhaan hajoamaisillaan olevaan paattiin joka syttyi palamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että omistaa ja sijoittaa ei oo sellaista "työtä" kun sä teet kun peset mummojen perseitä pennipalkallaJos LisaV ei kävisi ravintolassaan katsomassa tilanteita, niin mitä luulet että ne tarjoilijat siellä tekisi? Veisivät rahaa kassasta ja joisivat firman viinoja ja varastavat pöytähopeita ja pulloja kotiin?!?!?!
Sitähän ne tekeekin :D.
Näytettiin Vanderpump rules sarjassa. Ei kai rahaa sentään, mutta alkoholia, aterimia ja kynttilöitä näytettiin ainakin sen Jaxin kämpiltä.
Kyllä mä uskon, että LisaV tarkkaan vahtii ravintoloitaan vaikkei siellä joka hetki olisikaan.
Ne veisi 5 krt enemmän kamaa jos Lisa ei kävisi siellä monta krt viikossa! :D Joo, Jaxin kämpässä oli kuoharipulloja, viinipulloja, suola- ja pippurisirottimia, Sur-kynttilöitä ja hopeisia aterimia! Ne näytettiin siinä kun äitinsä oli käymässä hänen luonaan.
Muistatteko kohtauksen kun Lisa V juttelee Scheanan tai jonkun muun Sur:laisen kanssa Surissa, niin Jax sattuu hiippailemaan käytävällä ohi kun kuvaavat kun luulee varmaan ettei siellä ole muita, ja Lisa huutaa että minne viet sitä laatikollista viiniä, Jax sanoo että baariin, vaikka baari on eri suunnalla ja ilmeisesti on viemässä viinilaatikkoa takapihalle autoonsa :DDD
Erika on hauska ja rento, mutta hänessä tökkii jotenkin nuo perusarvot, eli se että sai parikymppisenä Atlantassa poikalapsen, ja jätti tämän lapsen isälle kun lapsi oli 3 vuoden ikäinen. Lähti Losiin tekemään tarjoilijan hommia, ja toivoi että joku huomaa hänet, jolloin tuo papparainen bongasi hänet baarista.
Nythän se poika on 25-vuotias ja ovat vasta viime vuosina olleet tekemisissä koska poika on poliisina Losissa.
Erika itse on itse tavannut isänsä vain kerran, ja korostaa sitä nyt 8 kauden jenkkitahtiin menevissä jaksoissa, mutta eikö tajua ollenkaan että miltä pojastaan on mahtanut tuntua kun äiti hylännyt hänet kokonaan, kun lähtenyt metsästämään itselleen mainetta ja rikasta miestä? :(
En nyt muista taas kuinka tiukkaa sensuuri oli linkkien suhteen, mutta mikä on ollut teidän lempparitappelu RHOBH:ssa?
Tässä yksi omia suosikkejani ja vieläpä alkukaudelta, toinen lemppari ois Amsterdam-jaksot:
Se hälyytin ei näyttänyt aktiiviselta, eli varmaan myyjä unohtanut ottaa sen pois. Varmaan Kylen liikkeestä ostettu/haettu.