Beverly Hillsin Täydelliset Naiset 7-kausi
BH kausi numero 7 alkaa Ava-kanavalla 6.2 eli Rh-sarjojen fanit, keskustelua kehiin. :)
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina tykännyt Erikasta. Asiallinen nainen, lavapersoona/hahmo on eri kuin "hän itse". Minusta hänellä on aina magee tyyli, vaikka ei olisikaan sellaisia vaatteita, mihin itse pukeutuisin, mutta kuitenkin tykkään hänen kyvystään heittäytyä erilaisiin lookeihin ja pitää hauskaa. Ei ota itseään liian vakavasti. Silti vaatteet on useimmiten hyvin istuvia ja sopivia ja koko tyyli on samaa sarjaa. Ihan huippu! Lisäksi, hän ei ole ikinä aiheuttanut turhaa draamaa tai juoruillut tai ollut muuten kiero tai inhottava.
Sehän oli viime kaudella ihan Yolantan johdateltavissa, Yolanta sai Erikan käännettyä Vanderpumpia vastaan ennenkuin oli itse edes tututstunut Vanderpumppiin. Yolanta oli kateellinen kun Vanderpump sai spin-off sarjan ravintolalleen mutta Yolanta ei saanut spin-off sarjaa mallityttärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina tykännyt Erikasta. Asiallinen nainen, lavapersoona/hahmo on eri kuin "hän itse". Minusta hänellä on aina magee tyyli, vaikka ei olisikaan sellaisia vaatteita, mihin itse pukeutuisin, mutta kuitenkin tykkään hänen kyvystään heittäytyä erilaisiin lookeihin ja pitää hauskaa. Ei ota itseään liian vakavasti. Silti vaatteet on useimmiten hyvin istuvia ja sopivia ja koko tyyli on samaa sarjaa. Ihan huippu! Lisäksi, hän ei ole ikinä aiheuttanut turhaa draamaa tai juoruillut tai ollut muuten kiero tai inhottava.
Sehän oli viime kaudella ihan Yolantan johdateltavissa, Yolanta sai Erikan käännettyä Vanderpumpia vastaan ennenkuin oli itse edes tututstunut Vanderpumppiin. Yolanta oli kateellinen kun Vanderpump sai spin-off sarjan ravintolalleen mutta Yolanta ei saanut spin-off sarjaa mallityttärilleen.
Yolandasta on terä mennyt ja onko sitten ikä vai avioerot vai molemmat, sairauden lisäksi, kuluttaneet naamaa ja habitusta.
Aluksi ajattelin, että ihanan reipas, ulkoileva ja liikkuva, jalat-maassa, freeshi nainen. Siinä kun sarja jatkui ja varsinkin viimeisellä kaudella Yolanda oli pahantuulinen, ja ärtyisä. Sarjassa näytettiin sitäkin, miten hän kyllä osasi painostaa ja ohjata lapsiaan malliuralle ja julkisuuteen kovasti. On varmasti mallitoimistoissa karismaattisemman ja paremman näköisiä nuoria miesmalleja kuin poikansa on, mutta tässä tapauksessa isän miljardit ja äidin painostus varmaan auttaa etenemisessä.
Välillä käyn katsomassa hänen instaa ja siellä vanhoissa kuvissa, joissa hän on pienten lastensa kanssa on eri asenne ja valoisuus, niin on jotenkin väsähtänyt olemus nykyään. Enkä tarkoita vanhenemista, johon noilla kyllä on hoidot ja lääkkeet muutenki huippua, vaan ihan sitä olemusta.
Niin, ja insta täynnä jnt tyhjänpäiviäisiä mietelauseita vahvuudesta ja onnellisuudesta, ei oikein iske ja vakuuta mua nekään.
Harmi, sillä tykkäsin aluksi hänestä kovasti.
Nykyään ainoa normaali - siis perusasenteeltaan- on Erika. Kyle on ihan kuplassa kasvatettu ja Eileen on mitäänsanomaton nynny, Rinna taas pyrkii ja pyrkki ja kadehtii esim. Lisan (ja kaikkien muidenkin rikkaampien) rahoja.
Vanderpumpin perhettä ihailen sen takia että arvostavat perinteitä, työntekoa, ja sitä että pärjätään omillaan, ja opettavat niitä arvoja lapsilleenkin. Ovat eläinrakkaita ja pitävät luonnosta, ja taistelevat niitä Kiinan ällöjä eläinrääkkäys festareita vastaan. Antavat paljon rahaa hyväntekeväisyyteen. Lisa kehtaa käyttää pinkkejä ja ruusukultaisia 300-400 euron Kors-laukkuja, hänellä ei tarvitse olla 15 000 euron Birkin tai 5000 euron Chanel olalla tunteakseen olevansa menestynyt tai esittää muille että hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yolandasta on terä mennyt ja onko sitten ikä vai avioerot vai molemmat, sairauden lisäksi, kuluttaneet naamaa ja habitusta.
Aluksi ajattelin, että ihanan reipas, ulkoileva ja liikkuva, jalat-maassa, freeshi nainen. Siinä kun sarja jatkui ja varsinkin viimeisellä kaudella Yolanda oli pahantuulinen, ja ärtyisä. Sarjassa näytettiin sitäkin, miten hän kyllä osasi painostaa ja ohjata lapsiaan malliuralle ja julkisuuteen kovasti. On varmasti mallitoimistoissa karismaattisemman ja paremman näköisiä nuoria miesmalleja kuin poikansa on, mutta tässä tapauksessa isän miljardit ja äidin painostus varmaan auttaa etenemisessä.
Välillä käyn katsomassa hänen instaa ja siellä vanhoissa kuvissa, joissa hän on pienten lastensa kanssa on eri asenne ja valoisuus, niin on jotenkin väsähtänyt olemus nykyään. Enkä tarkoita vanhenemista, johon noilla kyllä on hoidot ja lääkkeet muutenki huippua, vaan ihan sitä olemusta.
Niin, ja insta täynnä jnt tyhjänpäiviäisiä mietelauseita vahvuudesta ja onnellisuudesta, ei oikein iske ja vakuuta mua nekään.
Harmi, sillä tykkäsin aluksi hänestä kovasti.
Nykyään ainoa normaali - siis perusasenteeltaan- on Erika. Kyle on ihan kuplassa kasvatettu ja Eileen on mitäänsanomaton nynny, Rinna taas pyrkii ja pyrkki ja kadehtii esim. Lisan (ja kaikkien muidenkin rikkaampien) rahoja.
Yolandastahan oli aikoinaan juttua että olisi tavannut sen Muhammedi-exmiehen seuralaispalvelun kautta. Sitä kautta pääsi käsiksi sisustushommiin.
Yolanda oli pelkkä vaatekuvastomalli tuolloin, rivimalli. Sellaisethan eivät mitään huikeita summia edes tienaa. Samoin Brandi oli vastaava. Siksi kokivat jotain yhteenkuuluvuutta. Eivät siis olleet mitään aikansa huippumalleja kuten vähän on annettu ymmärtää. Miesten kautta tuli sittemmin vähän mainetta ja paljon rahaa.
Muistatteko miksi Muhammedi ja Yolanda erosivat? Miamin housewivesien Joanna asui Losissa, ja mies oli poiminut hänet jostain kyytiinsä ja lähtivat harrastamaan seksiä. Yolanda sai ne kiinni. Brandihan vuoti tuonkin asian julkisuuteen, varmaan Muhammedi oli maksanut Yolandalle hyvät rahat pitääkseen suunsa kiinni. Tuosta Joannastahan liikkui kaikkea huhua myös että teki vähän muuta hommaa ennen malliksi pääsyään.
Siis pääsi käsiksi sisustushommiin koska Muhammedi rakennutti hotelleja ja Yolanda sisusti niitä.
Vierailija kirjoitti:
You stole my goddamn house
Joo tuo siskosten limusiiniriita -klassikko :D
- Sä veit mun talon!
- Sä olet alkoholisti, nyt kaikki tietää senkin!
Yllättävän moni Real Housewiveseista käyttänyt sijaissynnyttäjää. BH-Adrienne, BH-Camille, Miami-Lisa (sen plastikkakirurgin vaimo).
Jossain epäiltiin että BH-Doritin tytär olisi tullut sijaissynnyttäjältä, mutta Dorit oli paksuna Julkkisdiili-ohjelmassa, joka näytettiin Suomessa äskettäin. Se kausi jossa on BH-Kyle ja Boy George mukana. Siinähän he keräsivät rahaa kilpaa eri putiikeissa, ja PK sekä Dorit tulivat tuomaan jonkun suuren summan (melkein satatuhatta muistaakseni) Georgelle. ja Doritilla oli aika iso maha eli varmasti viimeisimmillään. Dorit oli aivan eri näköinen naamasta eli aika tavis, selvästi tehty muutamat kohotusleikkaukset jne. naamaan ja kroppaan ennen BH-kuvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni Real Housewiveseista käyttänyt sijaissynnyttäjää. BH-Adrienne, BH-Camille, Miami-Lisa (sen plastikkakirurgin vaimo).
Jossain epäiltiin että BH-Doritin tytär olisi tullut sijaissynnyttäjältä, mutta Dorit oli paksuna Julkkisdiili-ohjelmassa, joka näytettiin Suomessa äskettäin. Se kausi jossa on BH-Kyle ja Boy George mukana. Siinähän he keräsivät rahaa kilpaa eri putiikeissa, ja PK sekä Dorit tulivat tuomaan jonkun suuren summan (melkein satatuhatta muistaakseni) Georgelle. ja Doritilla oli aika iso maha eli varmasti viimeisimmillään. Dorit oli aivan eri näköinen naamasta eli aika tavis, selvästi tehty muutamat kohotusleikkaukset jne. naamaan ja kroppaan ennen BH-kuvauksia.
Joo aika jännää toi sijaissynnytysjuttu, varsinkin jos kykenisi olemaan raskaana itsekin. Kuten Camille (?) Näin jonkun dokkarin, missä kerrotiin että se on aikamoinen business joillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo aika jännää toi sijaissynnytysjuttu, varsinkin jos kykenisi olemaan raskaana itsekin. Kuten Camille (?) Näin jonkun dokkarin, missä kerrotiin että se on aikamoinen business joillekin.
Ilmeisesti noissa Hollywood-piireissä ym. se oman ulkonäön säilyttäminen on n ja edustavuus on niin iso juttu, että rikkaat mieluummin ulkoistavat lasten saamisen ostettavaksi palveluksi kuin ottavat sen riskin, että oma kroppa menee hommassa "pilalle". Aika pinnallista ja surullistakin omasta mielestäni.
Kim Kardashianin sijaissynnytys oli perusteltua koska seuraava raskaus olisi ollut hengenvaarallinen hänelle ja sikiölle, ja ne aiemmatkin raskautensa olivat hankalia. Raskausmyrkytyksiä ym.
Miamin rouvien Lisa H sai jatkuvia keskenmenoja ja halusivat kovasti lasta joten päätyivät sijaissynnyttäjään.
Se Joannahan riitaantui Lisan kanssa ja vihjaili ikävästi että Lisa ei tule raskaaksi koska bilettää jne
http://www.wetpaint.com/joanna-krupa-lisa-partying-pregnant-793869/
Adrienne taisi olla jo niin vanha ettei kroppansa olisi kestänyt toista raskautta eli ne sarjassa olleet pienet kaksospojat oli sijaissynnyttäjän, mutta ensimmäinen kouluikäinen poikansa oli hänen kantama.
Adriennehan oli syntynyt 1961 ja verrataan että Lisa Vanderpump joka taitaa olla sarjan vanhin, on syntynyt 1960.
Camille oli ainoa joka ei halunnut pilata kroppaansa raskauksilla.
OC-Heatherin kaksoset taisi olla IVF:llä saatu, OC-Meghaniinhan laitettiin kaksi hedelmöittynyttä munasolua mutta poikasolu ei selvinnyt, tyttö tuli.
Myös OC-Alexiksen kaksostytöt tais olla IVF:llä. Aika yleisiä nuo tuolla jenkeissä että "tilataan" kaksoset tai tietty sukupuoli.
NJ-Teresa kävi hedelmöityshoidoissa nuorimman lapsen kohdalla, ja jätti yli kymppitonnin laskut maksamatta, siis veronmaksajien maksamiksi. Aika kauan nuokin ehti huijata rahaa ja keinotella lainoja, ja jättää laskuja maksamatta ennenkuin heidät tuomittiin vankilaan.
Erika ja poikansa eivät taida olla kovin läheisiä? Aina kun muut puhuvat lapsistaan, niin Erika menee vakavaksi ja hänen on vaikea olla.
Tuolla tuo juttu Yolandan exästä Mohamedista. Brandi lisäsi bensaa tuleen sillä että Mohamed olisi sanonut että Joannan alapää haisi ja että Vanderpumppikin olisi kuullut tuolloin sen kommentin. Tyypillistä Brandia sanoa semmoista koko kansalle mitä harva kehtaisi sanoa ääneen :D
https://jezebel.com/the-four-year-saga-of-the-smelly-vagina-lawsuit-exp…
Vierailija kirjoitti:
Erika ja poikansa eivät taida olla kovin läheisiä? Aina kun muut puhuvat lapsistaan, niin Erika menee vakavaksi ja hänen on vaikea olla.
En tiedä, mutta voi myös johtua siitä että poika on aikuinen ja on voinut kieltää, ettei halua tulla mainitussa sarjassa.
Bethenny änkee itsensä joka sarjaan. Se oli viime kaudella Hamptonissa haukkumassa Erikaa kärkkäästi että Erika brändää itseään väärin. Ei ollut edes tavannut Erikaa aiemmin.
Nyt näytettiin 8:nnen kauden jakson mainosta ja siellä se Bethenny oli taas räksyttämässä jotain Kylen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta voi myös johtua siitä että poika on aikuinen ja on voinut kieltää, ettei halua tulla mainitussa sarjassa.
Erica mainitsee poikaansa joskus mutta ei mitään lämpöä silmissään ja siksi monet varmaan sanoo häntä kylmäksi, jäätäväksi. Poikahan asuu Tomin ja hänen luonaan nyt kun on Los Angelesin poliisivoimissa. Mitäs sitä sanoa ei ilmaiselle kämpälle ja kun saa olla omissa oloissaan niin suuressa talossa.
Vierailija kirjoitti:
OC-Heatherin kaksoset taisi olla IVF:llä saatu, OC-Meghaniinhan laitettiin kaksi hedelmöittynyttä munasolua mutta poikasolu ei selvinnyt, tyttö tuli.
Myös OC-Alexiksen kaksostytöt tais olla IVF:llä. Aika yleisiä nuo tuolla jenkeissä että "tilataan" kaksoset tai tietty sukupuoli.
Mulla on tuttuja, jotka ovat syntyneet keinohedelmöityksellä. On kaksosia, molemmat elossa ja kohdussa kaksonen, toinen mennyt kesken -tapauksia. Suomessahan kaksi on maksimi, jos alkioita istutetaan. Jenkkilässä syntyy näitä 4-8 lasta (julkisuuteen octo-mom tms.) kun pimeät klinikat on höllempiä näiden istutusten kanssa.
Eli ei kaksosia niinkään tilata, vaan todennäköisyydet edes yhteen onnistuneeseen kiinnitykseen vain tuplataan, laittamalla kaksi alkiota kerralla.
Mutta miten ihmeessä tuo väittämäsi sukupuolen tilaus tapahtuu? Eihän alkioista sitä vielä näe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuttuja, jotka ovat syntyneet keinohedelmöityksellä. On kaksosia, molemmat elossa ja kohdussa kaksonen, toinen mennyt kesken -tapauksia. Suomessahan kaksi on maksimi, jos alkioita istutetaan. Jenkkilässä syntyy näitä 4-8 lasta (julkisuuteen octo-mom tms.) kun pimeät klinikat on höllempiä näiden istutusten kanssa.
Eli ei kaksosia niinkään tilata, vaan todennäköisyydet edes yhteen onnistuneeseen kiinnitykseen vain tuplataan, laittamalla kaksi alkiota kerralla.
Mutta miten ihmeessä tuo väittämäsi sukupuolen tilaus tapahtuu? Eihän alkioista sitä vielä näe?
Anteeksi etukäteen jos nämä hedelmöitystermit ovat minulla hukassa koska ei mitään kokemusta itsellä tai lähipiirillä mutta miksi sitten OCssä Meghanilta kysyttiin että mitä laitetaan kohtuun kun ne sen munasolut oli otettu ja putket-poikki-miehensä vanhat jäätyneet spermat laitettu, että olisi kolme tyttöä ja yksi poika valittavissa ja se sanoi että tyttö ja poika, koska miehensä on aina halunnut poikaa ja sillä on vain tyttöjä ennestään sen entisten vaimojensa kanssa.
Hänelle sanottiin että se poika oli heikompi laadultaan. Sitten sen istutuksen jälkeen mainosti kaikille että siellä kohdussaan voisi olla kaksoset joista ainoastaan se tyttö selviytyi ja sitten hän sai sen tyttövauvan. On jälleen raskaana, paljasti viime joulukuussa että odottaa nyt kaksospoikia. Järjestetty sukupuolivalinta tuokin.
Ilmeisesti siis Jenkeissä tehtaillaan sukupuolia ja lapsimääriä eri standardein kuin Euroopassa mutta eihän se ihmetytä kun katsoo niiden kauneusleikkauksiakin eli ihmisten naamoista näkee sadan metrin päähän että kirurgia ja pistokset vedetty aivan överiksi, kun Euroopassa korjaillaan maltillisesti vähän kerrallaan. Samoin hampaidenvalkaisut on heillä voimakkaan sinertävän valkoisia, kun Euroopassa suositaan luonnonvalkoisia valkaisuja.