Beverly Hillsin Täydelliset Naiset 7-kausi
BH kausi numero 7 alkaa Ava-kanavalla 6.2 eli Rh-sarjojen fanit, keskustelua kehiin. :)
Kommentit (804)
Se Jagger on aivan syötävän suloinen.
Mää onn niistä kaunein! Mää iten en tiiä mikä mä olisin, mut sen mä tiää et mä oon se kaunein tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
eden sassoon on sandra bullockin näkönen.
vähän outo jankkaaja, ei edes tunne kimiä mutta jauhaa kokoajan kylelle siitä.
Eden Sassoon näyttää Caitlyn Jenneriltä naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gigin isä ei voi mitenkään olla muhammed hadid. Olen aivan varma tästä. Vertaa 2 nuorempaan tummaan sisarukseen. Huom. Bella leikannut nenänsä ,pidä mielessä.
Gigissä (oikealta nimeltään muuten Jelena) on sekä isän että äidin näköä. Bellassa (Isabella) on ainoastaan isän näköä. Pojassa eli Anwarissa sekä isän että äidin näköä, ja muistuttaa jonkin verran Gigiä.
Mohamedin kihlattu Shiva Safai oli mukana Second Wives Club -nimisessä realitysarjassa. Katsoin jaksot ja se oli ihan hyvä sarja. Kaunis Shiva oli aivan ihana, todella herttainen tyyppi eikä yhtään mikään onnenonkijatyylinen vaikka kaikki niin luulevat. Shiva on Lisa Vanderpumpin hyvä ystävä ja on vieraillut BH:n rouvissa pari kertaa.
Mohamediakin joku nuori nainen syyttää seksuaalisesta häirinnästä. New Yorkissa toimittajat ovat kadulla huutelemassa Gigille ja Bellalle heidän isästään . Samoin Yolandalle
Vierailija kirjoitti:
Se Jagger on aivan syötävän suloinen.
Ulkonäöllisesti Jagger on tullut äitiinsä, ja Phonenix isäänsä.......
Tosi hieno ja tyylikäs kuva Doritista tämä, ei näytä miltään bimboblondatulta aikuispissikseltä
Vierailija kirjoitti:
eden sassoon on sandra bullockin näköinen.
Niin on, ihan kaksoisolento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisa V näytti surulliselta kertoessaan että olisivat halunneet adoptoida lisää niitä heitteille jätettyjä lapsia kun adoptoivat Maxin, mutta että Briteissä heitä pidettiin jo aivan liian vanhoina kun Lisa oli 35v.
Miettikää miten hyvän elämän he olisivat voineet antaa monelle lapselle, heidän omasta iästään viis? Maksaa heille koulutukset ja hommata heille jopa työpaikat perheyrityksistään eli tulevaisuus olisi ollut turvattu monin tavoin.
Mulla tuli tippa linssiin, kun Lisa V liikuttui siellä adoptiotoimistossa, se ei usein pillitä.
Musta se on lapsellinen ja itsekäs tuossa asiassa. Samoin ei ehkä kummonenkaan äiti, otti kyllä Maxin töihin sinne ravintolaan muttei muuta. Max asui vuokralla jonka maksoi omasta palkastaan eikä saa muutenkaan taloudellista apua vanhemmiltaa. Ymmärrän kyllä, ettei anneta kaikkea valmiina, mutta tuo on jo liikaa kun Max oli jollain kaudella pitkään ilman sähköjäkin kun ei ollu laskuun rahaa. Kyle ja joku muu sanoi, et maksais Maxin laskun mut Lisa sano et ei auta, vaan lasten pitää hankkia ite omat rahansa.
ei se ilman sähköi eläminen oo kyl niin vaikeeta, kyl se on mun
mielest oikein et oppii sen ennen ku tulee mitään muita elämänkriisei et tietää sit mihin kiinnittää huomiota jos se ikin tapahtuis uudestaa. sähköjen katkeamiseen mistä tahansa syystä ku voi varautuu niin helposti, yleensä ei vaan ikin tuu mielee ku ne on niin vaikeita saada katkastuuJoo mut mieti miltä tuntuu jo kerran "hylätystä" että sarjan rikkain äiti ei auta häntä mitenkään kun naapureiden lapset saa kalliita autoja ja ostetun oman kodin ym. Ei toimi ollenkaan tuo Lisan systeemi vaan on kuin märkä rätti naamalle.
Höpöhöpö, lisa on kasvattanut molemmat lapset samalla periaatteella. Täytyy olla vähän pölö, jos saaoli sähköt katki asunnostaan. Ihan oikea periaate lisalta.
Oonko mä ainoa, joka tykkää ericasta? Tykkään jopa sen musiikista, vaikka en sellaista roskaa kuuntele. Hänen persoonallisuutensa vaikuttaa asiaan varmasti, vaikka keikuttaa samalla tavalla, kuin kaikki muutki popparit.
Dorit on riitaa haastava juoruämmä, kyl se kaikkea keksii tuleviin jaksoihin. Eileen sen jo näki ja ties et puhu palturia siitä illallisestaan, jossa käsiteltiin eileenin kokemukset. Oon varmaan ainoa, joka tykkää eileenistakin, jotenkin jalat maassa -tyyppinen.ihminen.
Sanoinko mä et Lisa kohtelee lapsia erilailla? En, vaan et hullua toimia noin joissan Beverly Hillsissä kun tilillä kymmeniä miljoonia!
Miten ne lapset oppii mitään vastuuta jos heille tarjotaan miljoonat tarjottimella??? Lisa ja Ken tehneet pitkää työpäivää ravintoloidensa eteen vuosikymmenet, luuletko oikeasti että heittävät rahaa maahan kuin roskaa?
Onhan niitä satoja ökyperheitä Losissa, joiden lapsille työnnetty rahaa, ja lopputuloksena on saamattomat pennut jotka bilettää vaan siihen pisteeseen asti että vetävät rahat nenään, ja joutuvat huume- ja viinavieroitukseen!
Lisa hankki talon Pandoralle & Jasonille ja keskusta-asunnon Maxille, ja auttoi käsirahassa mutta lapset joutuvat itse maksaa asuntolainojen kuukausimaksut jatkossa plus asumiskustannukset.
Oon nähnyt Lisan vaan tärkeilemässä siellä ravintolassa ja näyttämässä tarjoilijolle että ovat vaan palvelijoita.
Se että omistaa ja sijoittaa ei oo sellaista "työtä" kun sä teet kun peset mummojen perseitä pennipalkallaJos LisaV ei kävisi ravintolassaan katsomassa tilanteita, niin mitä luulet että ne tarjoilijat siellä tekisi? Veisivät rahaa kassasta ja joisivat firman viinoja ja varastavat pöytähopeita ja pulloja kotiin?!?!?!
Lisa ei yksin omista niitä ravintoloita. Muistatteko sen ranskalaismiehen joka on myös omistaja Lisa on osakas ja keulakuva. Samoin kuin Kyle niissä putiikeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana katsella meksikolaisten naispalvelijoitten ilmeitä, kun emännät kertovat lomistaan ja kaikesta kivasta mitä touhuavat.
Esim Lisa rhianna kertoo lapsensa ekasta mallikeikasta gigi hadidin kanssa...
Mitä palvelija voi tohon sanoa..voi kun ihanaa..Mä just ihailin sitä ammattitaitoa ja rauhallisuutta. Mulle tuli olo, et tykkää kuitenkin työstään ja haluaa tehdä sen kunnialla. Niinkuin kaikki taloudenpyörittäjät noilla. Toivon, että näkyy palkassa myös.
Kyllä se noissa piireissä onneksi näkyy. Yhtään parempi taloudenhoitaja tai muu työntekijä napataan helposti toiseen perheeseen, eli palkat, bonukset ja muut muistamiset on pakko pitää kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Erika on hauska ja rento, mutta hänessä tökkii jotenkin nuo perusarvot, eli se että sai parikymppisenä Atlantassa poikalapsen, ja jätti tämän lapsen isälle kun lapsi oli 3 vuoden ikäinen. Lähti Losiin tekemään tarjoilijan hommia, ja toivoi että joku huomaa hänet, jolloin tuo papparainen bongasi hänet baarista.
Nythän se poika on 25-vuotias ja ovat vasta viime vuosina olleet tekemisissä koska poika on poliisina Losissa.
Erika itse on itse tavannut isänsä vain kerran, ja korostaa sitä nyt 8 kauden jenkkitahtiin menevissä jaksoissa, mutta eikö tajua ollenkaan että miltä pojastaan on mahtanut tuntua kun äiti hylännyt hänet kokonaan, kun lähtenyt metsästämään itselleen mainetta ja rikasta miestä? :(
Ei se Erikan kuvio ihan noin mennyt. Eikä se papparainen Erikaa bongannut, kuten on RHOBH:ssakin kertonut. Ja poikahan asuu nykyään Erikan ja Tomin talossa yhdessä heidän kanssaan. (Eikä minusta ole mitään vikaa siinä, että on varttunut isänsä kanssa koska isä ilmeisesti ollut kunnollinen tyyppi.)
Tuli itku kun Doritin pieni poika joka ei juurikaan osaa puhua, itki puhelimessa äitin perään, kun ne olivat siellä Meksikossa juhlimassa. Ja Doritilla tietysti tuli itku ja se tunne minkä kaikki pienten lasten äidit tietää, jos joutuvat eroon pienistä "pennuistaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eden Sassoon näyttää Caitlyn Jenneriltä naamasta.
Mitähän xanaxeja sun smoothieen on laitettu, ei todellakaan näytä, aivan Sandra Bullockin piirteet sillä on, silmien etäisyys ja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsottu netissä 8 odotellessa 😁
Sama täällä! Koskahan 8 näkyy??
8 kautta seuraan jo, netistä. Se julkaistaan jo tiistaisin jenkeissä ja nähtävänä jo ke iltaisin.
Googlettaa vain sarjan sekä kauden+jakson ja löytyy!
Tosin ilman tekstitystä, jos joku sitä kaipaa...
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tykkäsitte Rinnan Erica-imitaatio-tanssista pöydän päällä?
Mahtaa tyttäret olla ylpeitä mamistaan.
nolo akka. facepalm.
Vierailija kirjoitti:
En nyt muista taas kuinka tiukkaa sensuuri oli linkkien suhteen, mutta mikä on ollut teidän lempparitappelu RHOBH:ssa?
Tässä yksi omia suosikkejani ja vieläpä alkukaudelta, toinen lemppari ois Amsterdam-jaksot:
Vierailija kirjoitti:
En nyt muista taas kuinka tiukkaa sensuuri oli linkkien suhteen, mutta mikä on ollut teidän lempparitappelu RHOBH:ssa?
Tässä yksi omia suosikkejani ja vieläpä alkukaudelta, toinen lemppari ois Amsterdam-jaksot:
en osaa lainata näemmä. Tässä yks tappelu brandin ja adriennen exän välillä ja adriennen exän paulin välillä.
Mulla on brandia ikävä, se oli luonnollinen ja jotenkin eniten kaltaiseni noista kaikista. Vaikka kiroilikin liikaa.
tossa kyl se Paul kiroilee enemmän piipeistänemmän piipeistä päätellen.
aargh, otetaas uusiksi taas, siis:
en osaa lainata näemmä. Tässä yks tappelu brandin ja adriennen exän = paulin välillä.
Mulla on brandia ikävä, se oli luonnollinen ja jotenkin eniten kaltaiseni noista kaikista. Vaikka kiroilikin liikaa.
tossa kyl Paul kiroilee enemmän piipeistä päätellen.