Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka kuluttaa niin vähän kuin mahdollista ja tyytyy vähään?

Vierailija
21.01.2018 |

Ei tavoittele omistusasuntoa, hienoa autoa tai muutakaan keskiluokkaiseen unelmaan kuuluvaa materiaa. Ei kadehdi eikä suostu kilpailemaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni jokaisen olisi tavoiteltava edes sitä omistusasuntoa. Silloin ei olisi täysin yhteiskunnan elättinä, jos jotakin sattuu.

En voisi ottaa puolisoksi henkilöä, jolla on tuollainen ideologia. Suomessa se ei toimi. Jossakin lämpimässä maassa toimii paremmin....

Mikä sellainen sattumus olisi, jossa omistusasunto pelastaa?

Saa asua kodissaan jos rahaa ei olisi vuokraan.

Kukas ne vastikkeet maksaa?

Työttömyyskorvauksesta makselen. Ihan siitä alimmasta mahdollisesta rahasummasta riittää vastikkeeseen. Etkö ole tyytyväinen, ettei sinun tarvitse verovaroistasi maksaa minulle asumistukea, kuten kävisi, jos asuisin vuokralla?

- eri vastaaja

Vierailija
22/25 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ymmärrä sitten hinkua uusiin autoihin jos sitten piharakennukset repsottaa näkösällä ja mitä yritetään sitten viestittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huoleton on hevoseton mies" sanottiin ennen. Tarkoittaa, mitä enemän omistat sen enemän huolta. Onnellisuutta ei mitata materiaalilla. Tiedän pari vaatimattomasti elävää, ei köyhyyttään! Ovat tasapainoisia ja hyvän mielenrauhan omaavia. He ovat löytäneet onnen aivan muusta, kuin materiaalista. Vastapainoksi tiedän näitä oravanpyörässä juoksijoita joille ei mikään tunnu riittävän! Tuntuu ettei aina aikakaan. Vapaa-aikakin tarkasti suunniteltu kellon kanssa!

Vierailija
24/25 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin ja pyrin itsekin elämään niin. Materia ei merkkaa mulle läheskään yhtä paljon kuin esim. kokemukset. Katson kyllä tarkkaan mihin laitan rahani.

Vierailija
25/25 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen. Itse olen luopunut autosta, mutta on kiva ostella välillä jotain, ja jos haluaa laadukkaampaa, se maksaa. Omistusasunnosta luopumiseen en kykenisi. Sellainen on kyllä hieno ihminen, joka jaksaa uskoa, että elämä aina kantaa. Olen yrittänyt myös olla superaskeettinen, mutta se oli kamalan tylsää. Luovuin telkkarista ja yritin olla viettämättä aikaa netissä, mutta ei se tehnyt elämästä mitenkään syvällisempää. Ja Uffin vaatteita en voisi käyttää, ne haisevat pahalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme